Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miekje23 schreef:ik heb een therapeut naast de deur: het is heerlijk ivm mn epilepsie. veel minder spanning.
schoonmoeder is weer depri: moest laatst een mri maken en paste alweer niet in de mri scan.
ze gooit t op dr knieen(net 2 nieuwe knieen gekregen), die doen zon pijn. maar aangezien ze niet in beweging te krijgen is en na een paar meter al spaans benauwd is(denk aan:van de wc naar de woonkamer). wij zien haar aftakelen. komt echt vast te zitten meer en meer.
hoe lossen we dit op?
KarinvdM schreef:Heb je dit gekopieërd of zelf geschreven?
Een onderzoeksrapport waarin de naam fibromyalgie al niet correct geschreven is lijkt me namelijk niet erg betrouwbaar.
sweetsox schreef:Nou weer terug van weggeweest zal ik maar zeggen. Maar op dit moment gaat het niet zo lekker.
mijn keel ontsteking is alweer een tijd over maar door de fym heb ik meer allergieen gekregen. Zat dus benauwd te wezen en moest weer aan de astma pompjes. grrr zo'n hekel aan.
Pony deed niet wat ik wilde tot vandaag die lijk nu opeens meer vertrouwen te hebben dus ik hoop dat het rare gedrag over is. les ging super goed. maar jeetje ik heb zo veel pijn in mijn lijf dat ik morgen echt mijn manueel therapeut moet bellen. Met mijn lijf is het weer super mis. Wervels staan weer verkeerd en mijn bekken ook. dus veel meer pijn in mijn schouders en mijn hoofd.
En daar komen ook nog andere fym klachten die erger zijn geworden. mijn handen en voeten doen zeer krijg niet mijn singel vast door de pijn. en mijn tenderpoint mag niemand in de beurt komen.
nou weet ik dat ik een hoge pijn grens heb door meerdere gevallen maar dit is niet leuk.
ben heel eigenwijs met de medicatie gestopt omdat ik al die pillen zat ben. en vooral erg bang ben voor me te goed voelen. had weer een keer een goede dag en die heb ik misbruikt en daarom nu nog steeds zo'n pijn. Volgens mij leer ik het ook nooit.