Die foto is genomen 6 weken voordat ik begon met lijnen... Dieet wil ik het niet noemen, maar probeer 6x per dag te eten (ontbeet vroeger nooit), geen pakjeseten, alles vers en alles met mate!
Oh nu wel ontbijten dus? Beter hoor! Geen ontbijt kan ik me niks van voorstellen, moet altijd wat eten s ochtends anders komt die motor niet op gang
En dus je ziet er nu alweer veel slanker en strakker uit dus Ik vond die foto al niet eens verkeerd Dus het kan alleen maar beter zijn
Airborn
Geplaatst: 14-05-12 18:50
Klinkt als wat ik probeer te doen maar dan effectiever Mootje! Goed bezig hoor! Ik ontbeet ook nooit, en dat is idd funest. Jammere is dat ik mét ontbeid vaak eerder trek heb tussen de middag
Ik ga zo weer sporten. Ik zou het weekeind, maar ben zaterdag dusdanig hard in de tuin bezig geweest dat ik het wel mooi vond eigenlijk. Ik maak vooral van grasmaaien (met zn ding die puur op spierkracht werkt) echt een cardio/kracht training namelijk Mn ouders kregen nieteens een paar grassprieten weg met dat ding, en ik heb de halve tuin er mee gedaan Maargoed, ik ga vanavond dus weer aan de bak! Kreeg van mn ouders nog complimentje dat ik dr goed uit zie en als ik zo door ga mn moeder mn oude broeken weer aan me terug moet geven omdat ik ze dan weer pas Moet alleen wel wat beter gaan eten weer, eet eigenlijk overdag wat te weinig. Zo druk steeds met studie, dat eten er wat bij in schiet. En dan haal ik vaak wat in de kantine, en dat is natuurlijk zowiezo foute boel.
Zit nu op een onhandig punt qua kleren trouwens: doordat ik mn riem strakker doe, gaan de broeken zo raar zitten, ze zakken aan de voorkant onder de riem weg en dan krijg je echt een heel raar model broek... Maar nu al nieuwe broeken kopen is ook nie handig, want ik wil dr nog veel meer af en anders moet ik 2 keer nieuwe broeken en daar heb ik dan het geld weer niet voor...
Nancy, at normaal pas om half 11 een appel ofzo. Nu ontbijt ik met brinta met frambozen of bramen Fruit vind ik erg lekker, maar ik krijg er alleen maar trek van... Neem nu meestal een salade tussendoor!
Ik heb om die reden momenteel maar 2 broeken draag eigenlijk alleen rokjes en jurkjes!
Ik maak smorgens smoothies Mootje Kwark, fruit (zak met gemengt rood fruit in de vriezer van de makro, super lekker!) en vaak doe ik dr ook wat zemelen door voor de vezelfs, echt super lekker en gezond en nog redelijk vullend
Voor degenen die mn facebook niet kunnen lezen Ik heb SUUUUUUPER fijn gesport Squats van 2x 2,5 kg aan de bar veranderd naar 2x5 kg (en dan 3 sets van 12), had hem nog maar 2 keer gedaan met 2x 2,5 kg maar dit ging ook best prima al (koste wel duidelijk meer moeite maar dat moet ook ) Optrekken ook zwaarder, leg curl en extension zwaarder, iets voor mn rug zwaarder, ehhh, biceps ook, en chest press ook zwaarder
En terwijl ik mn buikspieren deed (voor het eerst in weken omdat ik daarbij nogsteeds steeds last van mn rug kreeg) ging een heeeeeeeele lekkere gozer iets op een fitnessbal doen wat er vrij lastig uit zag, dus ik vroeg hoe lang hij daar op had moeten oefenen en toen vroeg hij of ik het ook wou proberen (H) Nou, natuurlijk! Dus hij uitleggen, en toen ik proberen: fitnessbal, en dan op je knieen op de bal gaan zitten (das dus het eerste probleem ) En dan maak je een soort lichtrij beweging. Dus je rolt de bal naar voren voorzichtig zodat je met je kont op je hakken rust en boven lijf iets naar achter, en dan rol je de bal weer naar achter waarbij je met je kont omhoog komt tot je lijf van knie-heup-schouder helemaal gestrekt is en dat hou je ff vast, en dan rol je hem weer naar voren. En dat paar keer herhalen. Nou ik lag bij het er op gaan zitten al bijna op mn smoel dus die jongen vroeg of hij me vast moest houden. Nou ehh, graag Dus hij hield me stevig vast terwijl ik wat pogingen deed, die trouwens nog niets tegen vielen wat mij betreft. En toen legde hij nog uit hoe je de oefening kan doen zonder dat iemand je vast houd maar als je het nog niet zonder steun kan. SUper hip dus!
Ik lees morgen even goed bij. Ben om 8u gaan hardlopen net, super chill. zo n 6km in 35 miniten. Er zit dus schot in de zaak kan niet wachten tot zondag, de marikenloop!
Ik dacht ik kom me ook weer even melden hier. Is alweer een tijdje geleden. Maar hier gaat het goed op zich . Ik heb alleen besloten om niet verder te gaan met krachttraining, maar weer lekker te gaan hardlopen. Misschien zo nu en dan eens een rondje fitness voor de lol, verder niet. Met dit mooie weer sport ik liever buiten en fitness was eigenlijk ook maar een beetje een 'tussenoplossing'. Maar toch bedankt voor alle goede tips
SS, sporten moet ook wel leuk zijn anders hou je het niet vol, dus dat je nu liever buiten sport kan ik me best voorstellen!
Nancy, zeker lekker gesport (H) Geeft toch ook wel een ego boost zoiets, je voelt je dan meteen zo sexy Ookal was de kans natuurlijk groot dattie dr echt niets mee bedoelde, maar boeie
Goedenmorgen ! Ik ga zo weer even heerlijk na de sportschool , vorige week zo druk geweest dat ik maart 1 dagje kon maar wel lekker veel km's wezen rolschaatsen
Toushie, Heb je van die ouderwetse rolschaatsen? Nancy Mijn spierpijn is gelukkig weer verdwenen, dus vanavond kan ik wel weer aan de slag
Marije__
Geplaatst: 15-05-12 09:13
Leuk al die gemotiveerde verhalen.. Ga zo door!!
Impossible is nothing & Just do it blijven toch wel mijn lijfspreuken.. haha
Vanmiddag na school ben ik weer te vinden in de fitness, ga weer bankdrukken als iemand me helpt haha! en al mn spieren eens goed aan het werk zetten. Morgen avond weer bootcampen
Oh bij ons is het redelijk actief! De groep is heel erg gemengd. Van dik tot dun, oud tot jong. Je merkt wel verschil in de dagen en tijden. de ochtenden zijn meestal ook wat zwaardere lessen. Maargoed, de instructies & instructeurs zijn goed en de oefeningen ook , dus daar ligt het iig niet aan! Hebben ze bij jullie geen verschillende groepen? basis en beginner?
Er is bij ons maar 1 bootcamp les en die is op zaterdag ochtend. Hij wordt gegeven door de instructeur die mijn krachttrainingsschema heeft opgezet.... Misschien na de vakantie maar eens meedoen (eerst maar even herstellen van die irritante heup en het hardlopen weer opbouwen)!
Gisteren gemeten: 1 kg vet kwijt, vetpercentage -1% en conditie was bovengemiddeld. Dat laatste verbaasde me nog het meest. Ik ben nooit echt een sportief type geweest en tot aan de 3de klas van de middelbare school was mijn conditie echt heel slecht. Lees: de 400m nog niet uit kunnen rennen. Daarna ben ik sporten wel leuk gaan vinden en ging mijn conditie wel omhoog, maar de laatste 2 jaren er niets meer aan gedaan tot dus 6 weken geleden. Al met al was de conclusie dat ik op de goede weg ben, maar als ik nog beter let op mijn eten en mezelf meer afbeul met sporten kan het veel harder gaan. Mij werd verteld dat ik beter in 20 min helemaal stuk kan gaan met cardio dan 45 min cardio doen en dan het gevoel hebben dat ik nog even door had kunnen gaan. Gisteren het eerste maar direct toegepast en ik voel het goed! Op naar morgen!
DDDMakkink
Geplaatst: 15-05-12 12:02
Zo bijgelezen maar ook veel vergeten Ontbijten doe ik ook altijd anders ga ik van mijn stokkie Tussen ontbijt en lunch zit eigenlijk nooit iets omdat ik dan altijd druk ben Na de lunch wel nog iets en dan avond eten en sporten En ik eet dan nog een appel en heb nu meloen in huis
Gisteren 2 uur ( ruim) bezig geweest Vanavond weer Morgen kan ik niet en donderdag zijn ze dicht dus word vrijdag dan pas weer
Airborn, maakt niet uit wat hij er mee bedoelde Het geeft je wel even een kick, en dat is altijd fijn
Retivi, goede resulaten hoor
Vandaag ook weer heerlijk bezig geweest Op een gegeven moment was ik bezig met fietsen (na het roeien) en mijn hartslag zat op 80-85.. Echt laag Kreeg m ook niet echt meer omhoog. Ben na 2,5 minuut ook gestopt, het was uitfietsen
Als ik op de fiets stap zit ik vaak al op 100-110, dan heb ik me alleen nog maar omgekleed en de trap op gelopen Dan ga ik krachttraining doen, dan op de crosstrainer en daar begin ik dan met 110 ofzo en die stijgt al vrij snel naar 150-180. Dan ga ik op de loopband en dan begin ik met 130 en eindig ik vaak met 110-120
Mootje
Geplaatst: 15-05-12 19:39
Mijn spieren moesten afzien vandaag! Krachttraining en roeien ging van een leien dakje, maar crosstrainer en fiets waren zo enorm zwaar Mijn hartslag in rust is rond de 73. Met fietsen is hij 130, crosstrainer 155 en hardlopen 168. Hardlopen is gewoon buiten en niet op de band
_Nancy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-12 19:41
Ik zorg meestal dat ik rond de 130-140 zit, dat is voor mijn leeftijdscategorie voor vet verbranding, als ik op 160 zit train ik op cardio.
In het begin zit ik ook vrij snel al hoog, ook ivm de trap