Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus het kan alleen maar beter zijn                                                         
 Mn ouders kregen nieteens een paar grassprieten weg met dat ding, en ik heb de halve tuin er mee gedaan 

draag eigenlijk alleen rokjes en jurkjes! 
 Kwark, fruit (zak met gemengt rood fruit in de vriezer van de makro, super lekker!) en vaak doe ik dr ook wat zemelen door voor de vezelfs, echt super lekker en gezond en nog redelijk vullend 

Squats van 2x 2,5 kg aan de bar veranderd naar 2x5 kg (en dan 3 sets van 12), had hem nog maar 2 keer gedaan met 2x 2,5 kg maar dit ging ook best prima al 
 (koste wel duidelijk meer moeite maar dat moet ook 
 )  Optrekken ook zwaarder, leg curl en extension zwaarder, iets voor mn rug zwaarder, ehhh, biceps ook, en chest press ook zwaarder 
 ) En dan maak je een soort lichtrij beweging. Dus je rolt de bal naar voren voorzichtig zodat je met je kont op je hakken rust en boven lijf iets naar achter, en dan rol je de bal weer naar achter waarbij je met je kont omhoog komt tot je lijf van knie-heup-schouder helemaal gestrekt is en dat hou je ff vast, en dan rol je hem weer naar voren. En dat paar keer herhalen. 
   Dus hij hield me stevig vast terwijl ik wat pogingen deed, die trouwens nog niets tegen vielen wat mij betreft. En toen legde hij nog uit hoe je de oefening kan doen zonder dat iemand je vast houd maar als je het nog niet zonder steun kan. SUper hip dus!                                                         
 kan niet wachten tot zondag, de marikenloop!                                                         
 Jij hebt vast lekker getraind zo 
 Lekker hoor! Ik vond het gister avond ook wel lekker weer.. 
 Oeh jaaaaaa, kijken of ik de gewichten dan ook weer wat omhoog kan doen bij de andere spieren..

. Ik heb alleen besloten om niet verder te gaan met krachttraining, maar weer lekker te gaan hardlopen. Misschien zo nu en dan eens een rondje fitness voor de lol, verder niet. Met dit mooie weer sport ik liever buiten en fitness was eigenlijk ook maar een beetje een 'tussenoplossing'. Maar toch bedankt voor alle goede tips 

Ookal was de kans natuurlijk groot dattie dr echt niets mee bedoelde, maar boeie 

, vorige week zo druk geweest dat ik maart 1 dagje kon maar wel lekker veel km's wezen rolschaatsen                                                         

Ga zo door!!
 Impossible is nothing 

& Just do it blijven toch wel mijn lijfspreuken.. haha

Het geeft je wel even een kick, en dat is altijd fijn 

Dan ga ik krachttraining doen, dan op de crosstrainer en daar begin ik dan met 110 ofzo en die stijgt al vrij snel naar 150-180. Dan ga ik op de loopband en dan begin ik met 130 en eindig ik vaak met 110-120