Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:09

Ik heb maar een heel klein beetje slag. Twijfel nog, heb vrij veel kleuren in mijn haar en dit is echt maar 1 kleur.
Ga er een nachtje over slapen. Voor die 5 euro :')

shantal

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:13

Ja ik moet mijn haar er ook in stylen en krullen om het passend te krijgen, maar zit met mijn eigen haar ook te twijfelen om onderin een grovere slag in te laten zetten.

Ja dubbele kleur is wel lastig ja, je kan dit niet verven

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:14

Ik kwam trouwens wel via deze weg bij een ander een dubbele kleur tegen,maar ik dacht dat dat echt haar was en meerdere plukken

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:24

hihi heb hem toch maar besteld voordat ik spijt heb, nu alleen hopen dat ik geen spijt heb van de aankoop hhihii.
Anders is marktplaats wel handig

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 11:44

Jammer dat ze zo weinig kleuren hebben, anders had ik direct besteld. Ik ben wel benieuwd hoe het bevalt!!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:28

Er zijn er een hoop die ze voor weinig verkoopt , het is dan ook synthetisch dus denk een maandje dragen en het kan al niet meer mooi zijn misschien.
Ik ben normaal ook niet van het synthetisch maar omdat ik het nu niet elke dag wil dragen denk ik wel dat het kan.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:22

In Engeland zijn ze juist heel enthousiast over synthetisch haar! Webshops vol lof, vooral over de one piece's. Lijkt me ook wel ideaal, je hoeft er niets aan te doen. Mits het goede kwaliteit is uiteraard.

Ik ben wel benieuwd.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:54

Ok ja ik draag liever wel echt haar eigenlijk, maar juist omdat het 1 strook is lijkt me dat wel makkelijk niet overal clipjes en dingetjes op je hoofd

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:31

Heeft iemand belang bij http://www.1001extensions.nl/50/67-exte ... -50cm.html

Twee pakjes van deze extensions? :) 1x ingehad thuis een uurtje, niets voor mij. Ze zijn overigens wel echt prachtig. 100% natuurlijk menselijk haar.

2x 70 gram, lengte 50 cm en licht golvend.

Dus dan krijg je:
2 band van 20 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 15 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 10 cm breedte en 50 cm lengte
4 banden van 5 cm breedte en 50 cm lengte

Afbeelding Afbeelding

Mijn eigen haar komt tot iets over de schouders.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:50

T Staat je prachtig laus!

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:21

Iemand ervaring met de wonder wefts?
Het concept spreekt me erg aan maar heb geen idee of 1 pakket genoeg is voor een verlenging..

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:56

Wil niemand ze overnemen? :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:36

YEEEY !! Ik heb de extensions al binnen een week eerder dan gezegd werd.

Ik moet wel mijn eigen haar kleur verven de haren zijn net even wat donkerder dan mijn eigen haar.
Maar opzich vind ik het niet erg want als ik mijn eigen haar verf slaat het ook donkerder uit.
En mijn haar moet geknipt worden,maar heb juist gewacht totdat ik ze binnen had.
Kwa lengte is hij gelukkig wel goed, heb van mezelf al aardig lang haar.

Hierbij de foto s van hoe het nu dan zit.

Afbeelding

Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:48

Shantal heb jij die extensions van ebay al binnen? Hoe bevallen ze?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:57

Dat staat hierboven :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:31

Ik heb het haar nu nog maar 2 gedragen als een hoge staart, maar zoals bekent bij synthetisch klit het heel snel :(
En als ik het los draag zie je teveel de overgang, want mijn eigen haar is 1 tintje lichter dan het haar :(

Die pony moet ik ook nog even kijken hoe ik die het beste kan dragen, want aan de achterkant zie je heel duidelijk de overgang :(

Nu moet ik nog steeds naar de kapper toe en dan wil ik gelijk de extensions meenemen voor bij te knippen.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:14

Hallo dames, sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Ik heb hier nog een pakket New look 100% human hair extensions liggen en ik gebruik ze niet. Zitten diverse strengen in, twee zijn gedragen.
Kleur is P27/30 blond/donkerblond en is van echt haar. 18".
Heb er de ballen verstand van.. dacht misschien heeft iemand hier er belangstelling voor..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:59

Oh haha, bokken op mijn mobiel is niet zo handig.

Jammer dat het snel klit, dat is al een minpunt.. Maar opzich, voor dat geld was het wel te verwachten toch?

Heb je een foto Janique?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:43

Ja zeker ik verwachte er ook niet veel van.
Maar straks als ik mijn haar goed is met knippen is het wel leuk om te dragen. hihi

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:55

Dit is 't haar, is donkerblond met ander kleurige banen erin.
Wat nog vast zit in de doos is een hele brede streng. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel, heb zelf zulk lang haar dat je ze helemaal niet ziet := heb er niks aan

Afbeelding

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:05

Mooie kleur janique.. Helaas is mijn haar te donker anders was het wel wat voor mij.

Ach mijn haar is ook bijna net zo lang als mijn clips.. Maar ik vind de extra volume wel lekker :) en nee heb geen dun haar... Tussen mijn oren probleempje haha

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:41

Haha, het is echt bijna exact mijn kleur, maar bij mij vallen die extensions gewoon echt in het niet :=
Ze zijn wel echt supermooi van kwaliteit..

Vind het wel superleuk om te zien wat voor prachtige kapsels jullie weten te creëren met die dingen :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:15

Hallo, ik heb een vraagje weet iemand waar je niet al te duren Haarextensions met klips kan kopen in Amsterdam en omgeving ?

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:03

Hallo ladies!

Ik zit met een probleempje. Ik heb na allemaal goede recensies gelezen te hebben over de extensions van Luxury for Princesses hier een set van 160 gram besteld. Nou kreeg ik ze en ze waren al heel erg dun aan de onderkant en dus allemaal gespleten haarpunten. Het zag er echt niet uit dus ik heb er een stukje laten afhalen door mijn kapster. Ik heb ze toen gewassen en 2 keer in gehad, maar het was nog steeds heel dun en dus erg lelijk als ik het in had(mijn eigen haar is trouwens echt niet dik ;)).

Na een maand wou ik ze weer een keer in doen en ik dacht ik krul ze even, dan zie je die lelijke dooie punten niet meer. Toen kwam ik er dus achter dat aan de bovenkant de haren zijn afgebroken. Ik heb contact gehad met luxury for princesses en foto's gemaild. Ze zeggen dat het haar niet is afgebroken en dat het eigenlijk zo hoort omdat ze eerst korter haar er in zetten of zo? >;)

Dus ik ben erg benieuwd wie dit ook heeft...ik heb al eerder extensions gehad en heb dit nooit gehad.
Oja, ik krijg een vouchercode van €35,- omdat ik niet tevreden ben, dus dan kan ik weer nieuwe extensions bij hun gaan kopen en dan hopen dat ik wel tevreden ben. Ik heb trouwens deze extensions net 2 maanden en heb ze 4 keer in gehad. Ik wil hier dus echt niet mee akkoord gaan..heb geen €100,- betaald voor een vlassig bosje haar wat los laat aan alle kanten. En dan moet ik nu dus maar weer een nieuwe set kopen met €35,- korting :evaw: :evaw:

Oja, ik heb de extensions trouwens keurig verzorgd met een goede shampoo en conditioner zonder siliconen en een heat protector gebruikt voor het krullen. Ik heb ze voorzichtig gekamd met mijn extensions borstel voor het wassen en toen ze droog waren weer. Dus daar kan het niet aan liggen?!!

Graag hoor ik jullie ervaringen en mening!!!! :)
Hier wat foto's:

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Edit: stomme foto's -O-
Laatst bijgewerkt door UpToDance op 25-09-13 22:10, in het totaal 4 keer bewerkt

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:08

Heeft iemand met wax-extensions ook wel eens gehad dat er extensions los gaan en er gewoon eigen haar mee gaat? :(
Heb nu al 3 jaar extensions, tussendoor wel pauze's gehad dus niet constant achter elkaar.

Ik ben niet veranderd van kapster, haar of wat dan ook..