HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:07

Gelukkig geen uitzaaiingen maar de rest heftig zeg. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe dit nieuws bij jou aankomt. Heel veel sterkte.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:10

Heftig nieuws. Maar gelukkig geen uitzaaiingen. Wel een heftig traject daarna. De operatie lijkt me idd een flinke verbouwing. Maar alles wat weg is kan geen kanker meer veroorzaken. En je kunt met wat geluk daarna nog gewoon eten. Misschien niet veel maar wel gewoon eten en niet dat vieze vloeibare spul.

Hebben ze het nog met je gehad hoe te eten en rusten tijdens de chemo en bestralingen? Kun je daarna gewoon naar huis snachts? Zwaar iedere dag naar het ziekenhuis voor bestralingen. Maar als je erdoorheen komt ben je misschien wel weer helemaal genezen ook al staat je leven permanent op zijn kop.

Voor nu lekker gaan slapen zo en nog 2 weken genieten van betrekkelijke rust.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:10

Bah meis, wat heftig. Je berichtje begon zo goed met geen uitzaaiingen, maar kan me voorstellen dat de rest dat behoorlijk overschaduwd. Heel veel sterkte!

BeauGeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:12

Jee, dat is wel heftig. Zwaar om dat te laten bezinken.. Maar natuurlijk is het belangrijkste dat er geen uitzaaingen zijn en dat het te behandelen is! Hoe moeilijk het ook is meid, jank, schreeuw, vloek, maar raap daarna al je energie bij elkaar en blijf positief. Want we hebben je nu n beetje leren kennen hier en je bent zo'n bikkel, je gaat hier uitkomen! Wens je heel veel sterkte!

niezzuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:13

Jeetje meis, wat een heftig nieuws! Ben er helemaal stil van...
Ik wil je in ieder geval héél veel sterkte wensen! En een dikke knuffel!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:13

Jemig meid.. ik ben er gewoon sprakeloos van.. :(:)

Je gaat een zware tijd tegemoet. Ik hoop dat wij met z'n allen je er een beetje doorheen kunnen trekken.
Mocht je behoefte hebben aan gezelschap/een luisterend oor via de telefoon of wat dan ook, aarzel niet om me te bellen.

Een heel dikke knuffel. :* :(:) :* :(:) :* :(:)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:15

Dan toch een licht puntje, geen uitzaaiingen!. Wat een verbouwing inderdaad ;( , Maar anderzijds heel fijn dat ze zoveel voor je kunnen doen :D ookal is het op een manier waar je liever niet naar uit wilt kijken. Het zal echt wel heel zwaar worden.
Nogmaals heel veel sterkte :(:)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:16

gatverdamme meis........werkelijk niemand had je dit gewenst :(:)
Gelukkig geen uitzaaiïngen maar daar is dan ook alles wel mee gezegd........

wat een traject zeg waar je nog doorheen moet gaan, daar word echt helemaal niemand vrolijk van.
Maar weet je?
Ook al klinkt het nu nog zo raar...............
Jij bent een heel erg sterk persoon en je gaat dit winnen!!!!!!!
Zal niet vanzelf gaan en heel erg zwaar worden maar jij kan dit!!!!!!!!
Nu eerst even gewoon lekker treuren en dan opstaan en vechten hoor.

Ik geloof wel in jou, ik geloof wel dat jij je hoofd boven water houd, dat heb je hier allang laten blijken.
En als het even niet meer gaat.....dan weet je bokt altijd te vinden he?

Hele lieve knuf van hier :+:

Richtje

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:30

Pffff..... hier zijn geen woorden voor :n
Wat een verschrikkelijk zware tijd ga je tegemoet. En ja natuurlijk is het fijn dat er geen uitzaaiïngen zijn en ja natuurlijk is het fijn dat je je haar niet verliest.
Maar wat een hoop ellende ga je ook tegemoet :(:) En daar mag je nu even gewoon gruwelijk boos en verdrietig om zijn. En of je nou positieve woorden wilt of even heel boos wilt zijn. Wij zijn er absoluut voor je :j Sterkte :*

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:31

Mooie woorden quartel!
Ik heb alles met verbijstering zitten lezen. En heb bewondering voor hoe ontzettend positief je bent! Ik wil je vanuit hier heel veel sterkte toewensen en wat ontzettend fijn dat zoveel mensen voor je klaar staan! Hoop en duim op veel positieve berichten :)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:42

Meiss, ik ben er stil van, wat een heftig nieuws. Het enige positieve is dat er geen uitzaaiingen zijn , maar wat je te wachten staat klinkt zwaar en het zal een behoorlijke weg worden. jeetje kan het niet verwoorden hoe erg ik het vind!
Wat ik wel kan verwoorden dat je moet vechten , vechten en knokken zo hard je kan , je gaat dit redden, zo positief en sterk je van de week was zo sterk zal je blijven, en nog veel sterker hier uit komen!!

Wij zullen er voor je zijn , iedere dag !!! jij gaat dit redden en als alles achter de rug is, gaan wij allemaal mini hapjes eten met een groot glas cola , en daar zit jij bij met een brede glimlach , jij die deze ziekte zal overwinnen!
Iedere dag lopen we dat stukje weg samen met jou.... , tot de finish blijven wij trouw aan je zijde!
dikke knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:43

Godzijdank geen uitzaaiingen. Maar sodeju de rest is geen kattepis zeg...
Heel veel sterkte meid. Ik hoop van ganser harte dat ze je het zwartste scenario voorgehouden hebben, en dat er nog heeeel veel 'meevallers' mogen volgen...
Dikke knuf voor je.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:49

pfff lieve lieve schat, wat een heftige dag voor je. Je bericht gelezen en het valt niet mee. Ik sluit mij bij vele aan in reactie. Voor mij makkelijk gezegd gelukkig geen uitzaaiingen, maar de rest is zeker niet geen meevaller. Zou willen dat ik wat voor je kon doen om het allemaal een beetje makkelijker voor je te maken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:56

Jee zeg...ik heb er ook geen woorden voor. :\ Dat gaat heel zwaar worden. :(:) Maar wij zijn er om de moed erin te houden en je te steunen waar nodig. Wel positief dat er geen uitzaaiingen zijn.

Probeer sterk te blijven, wij zijn er iig voor je. :*

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:56

Jemig...
Ik wordt hier stil van en krijg de tranen in mijn ogen!

Meis je bent zo sterk! heb alles stilletjes mee gelezen!
Houdt de moet die je hebt!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:58

TS wat zul je bang zijn. Klinkt allemaal erg heftig. Probeer de behandelingen te nemen zoals ze komen, leef van dag tot dag en belééf het ook van dag tot dag. Probeer iedere dag een positief ding van die dag te benoemen en hou je daaraan vast.

Je redt het, zeker weten.... maar de weg is lang en moeilijk.... Wij mogen je daarbij een klein beetje begeleiden door je op te proberen te beuren. Hopelijk lukt het ons met zijn allen....

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:00

Horse_lover9 schreef:
Eerst maar het goede nieuws: geen uitzaaiingen gevonden en haar ga ik waarschijnlijk niet verliezen met dit type chemo.

De hoeveelheid complicaties die je kunt krijgen is ook niet om over naar huis te schrijven en minder dan 1% heeft.. hoe zeg je dat netjes.. teveel complicaties......................

Dus ik begrijp hier uit dat je meer als 99% kans op genezing hebt? Heel positief dus, tuurlijk wordt het een hele heftige tijd maar met jouw instelling ben ik ervan overtuigd dat je het aankunt.
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 18-01-12 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:03

Jeeeetje wat heftig zeg. Maar toch is er maar 1 ding van je laatste post wat ik steeds in mijn hoofd hoor: geen uitzaaiingen *\o/*
Hoe zwaar alles ook is, ik geloof écht dat je hier weer bovenop komt en er sterk uitkomt.

Maar vooral die operatie klinkt erg heftig, zeker dat je straks gewoon geen slokdarm meer zult hebben. Het enige wat ik kan zeggen is sterkte en hou de moed erin!

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:03

Ts, heel veel sterkte de komende tijd! Wat een zwaar programma! Heel heftig!
Als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Weet verder niet zo goed hoe ik moet reageren. Jeetje! :(:)

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:07

Super veel beterschap gewenst TS! :(:) Hopelijk slaan de chemo/bestraling en de operatie meteen aan.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:14

zodan, dat is een behoorlijk pittige operatie.
Zoveel sterkte gewenst, wat een spannende tijd voor jou en allen die je lief hebben

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:19

Ik ontdek dit topic nu pas, was al geschokt van je openingspost. Maar na je laatste bericht heb ik echt tranen weg moeten slikken. Verdorie, hoor je eerst dat er geen uitzaaingen zijn, maar alsnog staat je zo een vreselijke operatie te wachten.
Maar stel nou dat het blijkt dat de tumor slinkt door de chemo en de bestraling? Is de operatie dan nog nodig?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:30

slimmerik schreef:
TS wat zul je bang zijn. Klinkt allemaal erg heftig. Probeer de behandelingen te nemen zoals ze komen, leef van dag tot dag en belééf het ook van dag tot dag. Probeer iedere dag een positief ding van die dag te benoemen en hou je daaraan vast.

Je redt het, zeker weten.... maar de weg is lang en moeilijk.... Wij mogen je daarbij een klein beetje begeleiden door je op te proberen te beuren. Hopelijk lukt het ons met zijn allen....

Dit is zo waar :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:35

Potverdorie zeg, dat is niet niks...
Ik val er echt even stil van, maar pfff goddank geen uitzaaiingen!
Heel veel sterkte met dit te laten bezinken, maar het is wel prettig om te horen dat ze je echt kunnen helpen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:43

Natuurlijk ben ook ik geschrokken maar wel optimistisch. Makkelijk als het niet over jezelf gaat maar echt, zoveel doen ze je niet aan zonder hoop. En dus geloof ik in een goede afloop.