3e van links onderste plank lijkt mij namelijk Jade..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuSem schreef:Is dat de complete collectie?
imd schreef:Wow.Heb je ze allemaal weleens op? 41 stuks als ik goed tel, dat is nog niet eens elk lakje 1x p/m
amanda1980 schreef:tante trien welke is de 6de van links bovenste plank?
hier hebben ze niet zoveel kleuren. snel maar naar de stad en kv kijken
SuSem schreef:En de 4de van rechts, 2de plank?
Jilletje schreef:*meelezer meld zich*
hoooooi![]()
hier ook een lakjes fan!!!!
gezien mijn motoriek is het echte nail art niks voor mij, ik hou het wel bij 'simpele' lakjes.
nu ben ik erruuug fan van matte lak maar ik kan het eignlijk nergens vinden alles is glans.
nou zag ik laatst bij claire's een mat paars dus meteen mee genomen maar dat was ook de enige kleur die ze in mat hadden
Horsii_mine schreef:
tante_trien schreef:SuSem schreef:Is dat de complete collectie?
Nee, ik mis er nu nog 5 waarvan er 3 uit de collectie gaan, en die hier al uitverkocht warenimd schreef:Wow.Heb je ze allemaal weleens op? 41 stuks als ik goed tel, dat is nog niet eens elk lakje 1x p/m
De meeste zijn nog untried, maar ik ben bezig met de inhaalslag, zijn er de laatste tijd zóveel bijgekomen.amanda1980 schreef:tante trien welke is de 6de van links bovenste plank?
hier hebben ze niet zoveel kleuren. snel maar naar de stad en kv kijken
Dat is Apropos Apricot, ik kom ook in veel verschillende kruidvats hoormijn collectie is groter dan die van de kruidvat in de stad.
SuSem schreef:En de 4de van rechts, 2de plank?
Dat is Am I blue or am I green.
Ik wilde de hele collectie, maar ben bang dat dat hem niet meer gaat worden..bedankt allemaal, ik ben er stiekem ook wel een beetje trots op.
3e van links onderste plank is I'm a star, jade is nog my name is 3e van links 3e rij vanaf boven.
Als iemand nog toevallig Back to Black, Iron mermaiden, of I wear my sunglasses at night over heeft....![]()
tante_trien schreef:Mede mogelijk gemaakt door alle acties van de afgelopen tijdpresenteer ik u mijn catrice collectie.
![]()
http://img.photobucket.com/albums/v492/ ... 1326213092
tante_trien schreef:Deal! Ik ga morgen gelijk even langs, dan zal ik contact met je opnemen