Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:Diertjec schreef:ik wil ook een tattoo laten zetten, maar ik moet nog ff wachten tot het mag van m'n moeder. Ze is bijna over de streep, dus ik hoop dat het snel mag
Ik wil een hoefijzer achter m'n oor
ik wil altijd nog muzieknootjes achter mijn oor
Ayasha schreef:een negatieve mening geven is kinderachtig maar die niet kunnen verdragen is dat niet?
Groei op allemaal. De enige die tevreden moet zijn met de tattoo is de persoon die hem moet dragen. Maar als je hem op een forum komt showen, moet je ook kunnen hebben dat een ander zegt "sjezus wat lelijk". Dat is met alles wat je op een forum zet en tattoo's zijn daarop geen uitzondering.
Ayasha schreef:een negatieve mening geven is kinderachtig maar die niet kunnen verdragen is dat niet?
Groei op allemaal. De enige die tevreden moet zijn met de tattoo is de persoon die hem moet dragen. Maar als je hem op een forum komt showen, moet je ook kunnen hebben dat een ander zegt "sjezus wat lelijk". Dat is met alles wat je op een forum zet en tattoo's zijn daarop geen uitzondering.
Diertjec schreef:Charmaiineee schreef:ik wil altijd nog muzieknootjes achter mijn oor
stoer
ik ken iemand die heeft een ster achter d'r oor, daar heb ik het idee ook vanhaha