Heb lang last gehad van mijn geschoten piercing bovenin oor. Op gegeven moment dus vieze pusbult open kunnen krijgen. Heb ook 1 laten piercen, nooit last gehad
Vandaag ook nog even terug naar de piercingshop geweest om Rob een doosje chocola te brengen omdat hij toch op zijn vrije dag mij wou komen helpen. Hij vond het er super uit zien vergeleken gister. Het bovenste stokje heeft ook nog genoeg ruimte voor eventuele zwelling, maar met die bovenste is niks aan de hand
Baal er nogsteeds als een stekker van, maar ik neem nooit meer iets in mijn kraakbeen. Niet weer deze hel
Ik las op wikipedia dat er alleen in het dunnere kraakbeen geschoten mag worden? Maar in de bovenkant van het oor waar het dikkere kraakbeen zit dus juist niet?
Ik vind geschoten helixen ook altijd zo vreemd hoog zitten Vriendinnetje van mij heeft 'm ook laten schieten.. Die zit ook zo hoog. En mocht 'm met 6 weken al wisselen.
ik wil graag een tongpiercing laten zetten, ik heb er nu al een jaar over na gedacht en de knoop doorgehakt... maar.. ik durf niet haha. is er iemand die kan vertellen wat er precies gebeurd en hoe het voelt? en wat je na tijd kan eten?
Fenrir
Geplaatst: 29-03-12 14:42
Het voelt voor iedereen anders natuurlijk maar het is zo gebeurd. Speldenprikje is nog het meest te vergelijken vond ik, meer pijn deed het echt niet namelijk. Kort, klein prikje en het was over, het vervelendste vond ik nog de piercing vastdoen (bolletjes erop draaien) want dan staan ze zo aan je tong te sjorren maar het prikken zelf stelt echt niks voor. 2x laten doen nu en verbaasde me er elke keer weer over dat het geen noemenswaardige pijn is Ik heb altijd gewoon alles gegeten daarna, het is handig om meteen na het zetten even een ijsje te eten (tegen de zwelling). Lange staafje vond ik altijd wat lastig met eten maar ik heb nooit ergens last van gehad. Juist goed blijven eten dan wordt je tong niet stijf
oke dus ik moet gwn heen gaan en gelijk een doos ijs kopen?XD haha. ik werk namelijk als kassiere en ik kan met een mega tong niet om een bonus kaart vragen haha.
Fenrir
Geplaatst: 29-03-12 14:59
Nou... een doos ijs... ik heb toen gewoon een ijsje gekocht na het zetten. Maar naar mijn weten krijgt zo'n beetje iedereen wel wat zwelling, ik heb daar de 1e keer helemaal geen last van gehad en de 2e keer werd mijn tong iets dikker in de avond (die middag gezet), maar dat was miniem en daarna geen last meer van gehad. Maar er zijn ook mensen die dagen met een dikke tong rondlopen en amper kunnen eten. Je kunt dan ook het beste gewoon eten wat je altijd eet, ook al gaat het misschien wat moeilijker en is het wat gevoelig, dan blijft je tong in beweging en wordt hij niet stijf en dik. Het ligt gewoon aan de persoon zelf, de een heeft er meer last van dan de ander, zo ook met de 'pijn' van het zetten.
Goed dat die er toch is uitgehaald ziet er beter uit!
Net bij piercing shop geweest. heb me navelpiercing al bijna 4 maanden en gaat onwijs goed. niet rood,wondvocht of iets dergelijks de laatste tijd. Ik mag dus wisselen!