Zijn die weegschalen duur? Lijkt mij ook wel fijn om te weten wat de vetpercentage is!
Destino
Geplaatst: 06-01-12 19:38
Nell_ schreef:
Ik heb mijn vet ooit wel eens laten berekenen bij de sportschool. Moest toen tussen 24-28 zijn, en had 24. Dus amper vet Nu ben ik wel benieuwd hoe het nú is
Goshhh, net foto's gemaakt van in bikini. DRAMA. Goed na 't avondeten is het natuurlijk minder strak.. Maar wat een drama zeg. Vooral mn benen. :|
MightyJoe
Geplaatst: 06-01-12 21:20
Ik zal morgen ook ff foto's maken in een bikini.. en dan elke maand weer een nieuwe foto nemen in dezelfde bikini..
Pff baal zo van vandaag! K kreeg gewoon overal zin in omdat ik heel erg honger had In vervolg toch gewoon gezond eten. Morgen wel verjaardag hier. Maar ik heb net taart gemaakt en gesnoept van het beslag(2eetlepels taart en 1.5 lepel koekjesbodem ). Heb dat gepakt in plaats van morgen een taartje nemen. Verder zet k morgen avond gewoon komkommer en paprika op tafel. Kan ik daar lekker van snoepen zonder me schuldig te voelen! Zo lekker!
Ik vind je lovehandles wel meevallen! En met kleren aan zie je er niets van Leuke kleur bikini heb je Voor je benen misschien oefeningen doen? Fietsen ofzo?
Fenrir
Geplaatst: 06-01-12 21:40
Ik zie niet echt lovehandles ?
Fietsen is wel goed voor je benen ja, paardrijden ook. Zwemmen ook trouwens, voor al je spieren
CCCCC
Geplaatst: 06-01-12 21:42
Is mn bankhang outfit by the way, zo ga ik niet over straat.
Heb tot 3 maanden geleden gefietst, dus ben bang dat dat niet helpt. Hardlopen wel, dus ga dat vanaf morgen/zondag weer oppakken!
MightyJoe
Geplaatst: 06-01-12 21:50
Zonder kleren ziet je figuur er super uit hoor! Maar moet zeggen ik ben ook tevreden met kleren aan. Alleen pas ik niet meer in mijn korte broekjes van maat 36 Ja pas ze nog wel maar dan drukt het mijn vet giga omhoog. En dat was van het zomer totaaaal niet! En ik houd daar echt niet van Leuke bikini!
MightyJoe
Geplaatst: 06-01-12 21:52
Destino schreef:
Corien
MJ, soms is het niet erg eventjes te snoepen toch !
nee tuurlijk niet! Alleen ben ik bang dat ik weer de mist in ga zeg maar. Je kon dit denk ik niet echt een eetbui noemen.. Maar toch weer ongezond
Gelukkig hebben we allemaal gezonde boodschappen Ook hele ongezonde maar ik ben de laatste tijd echt gek op komkommer Met een beetje zout nog lekkerder!