Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:18

pff, heb echt al flinke uitgroei en volgende week pas een afspraak bij de kapper. Ga dan weer van bruin naar blond. Zal ik de uitgroei nu gewoon een beetje zelf bijwerken?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 16:27

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:00

Wauw Jildau, wat heb je een geweldig mooie pony zo! Highlights zien er ook erg natuurlijk uit. Prachtige meid ben jij :)

Mijn haar is nu ongeveer 10cm korter geknipt maar ik vind het model maar saai. Het is ongeveer allemaal dezelfde lengte met een rechte pony, want ik wou geen laagjes. Nu wil ik het graag zo laten knippen, maar dat is wel heel kort := Maar er zit wel meer (en een mooier) model in.
Afbeelding

Jildau

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 15:00

Ah dankjewel!! :)

Kapsel van Quinn! Erg leuk en vlot!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 15:08

leuk kapsel is dat inderdaad :)) en je moet het zo maar zien, haar groeit toch weer aan

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 15:51

Gister mijn haar bruin geverfd, nadat ze maanden kersenzwart (donker rood dus) zijn geweest..

Had voor de rode kleur altijd Nutrisse gepakt, gister had ik de mousse van John Frieda.

Jeetje, wat zit daar veel in!!! :oo
Ik dacht haal 2 pakjes voor mijn vele haren,, maar we hadden nog de helft over van de tweede fles :+
Het heeft redelijk goed gepakt, rode gloed nog zoals verwacht :)

Volgende keer nog eens bruin, en dan zal het wel wat minder zijn.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:31

hee!
ik heb best lang haar,
het is heel dik en iedereen zegt dat ik veel haar heb klinkt beetje appart maar het is dik & veel.
het is blond.
Ik heb niet echt een pony gewoon een scheve scheiding had altijd een schuine pony die is nu lang gegroeit.
Mijn haar is een beetje slag, als ik er mouse en haarlak in doe komen er soort van krullen, wel beetje apparte maar door mijn zwaarheid van mijn haar blijft dat niet lang zitten, als ik smorgens mijn haar uitborstel zit het boven steil en onderaan paar bulten lijkt het wel.
dus meestal borstel ik mijn haar savonds uit doe het snachts vast smorgens weer los schud me haar beetje en dan zit het voor mijn gevoel beter dan dat ik het uitkam.

Nu mijn vraag, wat zouden jullie met zulk haar doen?
Ik weet het niet als ik nog een soort pony knip ik durf het niet aan, ik denk eraan om het nog langer te laten groeien.
Iedereen vind me haar mooi maar soms ik het best lastig haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:48

Sorry, hele berichten in schuine tekst zijn ten eerste niet toegestaan. En ook niet fijn om te lezen. Vandaar dat ik iniedergeval geen poging ga doen.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:52

hee!
ik heb best lang haar,
het is heel dik en iedereen zegt dat ik veel haar heb klinkt beetje appart maar het is dik & veel.
het is blond.
Ik heb niet echt een pony gewoon een scheve scheiding had altijd een schuine pony die is nu lang gegroeit.
Mijn haar is een beetje slag, als ik er mouse en haarlak in doe komen er soort van krullen, wel beetje apparte maar door mijn zwaarheid van mijn haar blijft dat niet lang zitten, als ik smorgens mijn haar uitborstel zit het boven steil en onderaan paar bulten lijkt het wel.
dus meestal borstel ik mijn haar savonds uit doe het snachts vast smorgens weer los schud me haar beetje en dan zit het voor mijn gevoel beter dan dat ik het uitkam.

Nu mijn vraag, wat zouden jullie met zulk haar doen?
Ik weet het niet als ik nog een soort pony knip ik durf het niet aan, ik denk eraan om het nog langer te laten groeien.
Iedereen vind me haar mooi maar soms ik het best lastig haar.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:52

sorry dat wist ik niet (:

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 22:57

Afbeelding
ik vraag me af als zon borstel wel eens goed is voor je haar.. weet iemand dat?
ik gebruik wel zoon eentje.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 11:06

@lovelygirly,
als ik jou was had ik dat haar van Lauren Conrad gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:44

Olandra schreef:
Afbeelding
ik vraag me af als zon borstel wel eens goed is voor je haar.. weet iemand dat?
ik gebruik wel zoon eentje.

Ik kan niet zo goed zien wat voor een borstel het is. Het lijkt op eentje met hele zachte haren die ik vroeger had. Als het eentje met zachte haren is, zal het vast wel goed zijn voor je haar.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:52

Appelmoes_11 schreef:
Mijn haar is blauw... de ouders van mijn vrienden (en alle andere ouders) kijken inderdaad altijd naar me met zo'n blik van 'gut ik ben blij dat dat mijn dochter niet is' :') Gewoon doen joh, is leuk! :))

Ik zie die verf hierboven trouwens ook altijd bij de kruidvat? Waar woon je dan? :=

Gaaf! Heb je misschien een foto?
Ik heb pas nog wat blauwe plukken in me haar gehad, helaas zijn ze nu wel weggevaagd. Binnenkort gaat er groen in, dan ben ik een stoplicht met me oranje haar en groene plukken. :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:17

Mijn haar is in 2 weken tijd dramatisch verkleurd :') Ik geloof dat de verf niet lang genoeg heeft gezeten.. Ik ben van:

Afbeelding

naar:

Afbeelding
gegaan :P
Denk dat ik het even zo laat haha. Vind het wel vet *D
Het valt in ieder geval meer op *D Dat blauw was echt neon-ish, maar in het donker zag je niks. Nu wel :D

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:26

minouesmee schreef:
Ik heb pas nog wat blauwe plukken in me haar gehad, helaas zijn ze nu wel weggevaagd. Binnenkort gaat er groen in, dan ben ik een stoplicht met me oranje haar en groene plukken. :+

:j

Afbeelding

Groen en oranje heb ik ook gehad:

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb echt álle kleuren gehad... het was vorig jaar blauw en nu weer, ik zit te twijfelen of ik gewoon al die kleuren weer af zal gaan, in dezelfde volgorde := gekke kleurtjes zijn leuk!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:29

Ik ben jaloers op jouw haar! Vooral dat blauwe! :D

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:30

@Horsii_mine, dat had ik helaas ook met mijn blauwe plukken. :\

@Appelmoes_11, Dat blauw is echt gaaf! :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:37

Appelmoes_11 schreef:
minouesmee schreef:

:j

http://i395.photobucket.com/albums/pp35/DeVerhevenEland/184690_1927136218062_1231878244_32450254_5476251_n.jpg

Groen en oranje heb ik ook gehad:

http://i395.photobucket.com/albums/pp35/DeVerhevenEland/294554_2575703071828_1231878244_33224829_1650418065_n.jpg
http://i395.photobucket.com/albums/pp35/DeVerhevenEland/DSCN0138.jpg

Ik heb echt álle kleuren gehad... het was vorig jaar blauw en nu weer, ik zit te twijfelen of ik gewoon al die kleuren weer af zal gaan, in dezelfde volgorde := gekke kleurtjes zijn leuk!

He! Die foto met groen haar dat was met halloween toch? O:)
Volgens mij zag ik jou laatst nog in de stad toen je een gesprek had met iemand over dat die zij dat je haar groen was en daar was jij het niet mee eens :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:01

Sorry maar ik vind die kleuren echt niets :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:08

ik heb paarse extentions gehad maar die waren behoorlijk fake :Y)

ik durf me haar niet blauw of paars te doen (dip dye) :+

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:10

Weten jullie misschien een goede semi permanente haarspoeling (blond)? Blauw pakten nog wel op me haar na 6 lagen, maar ik ben bang dat groen erg gaat verkleuren. (dip dye)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:19

Yasmine schreef:
Wauw Jildau, wat heb je een geweldig mooie pony zo! Highlights zien er ook erg natuurlijk uit. Prachtige meid ben jij :)

Mijn haar is nu ongeveer 10cm korter geknipt maar ik vind het model maar saai. Het is ongeveer allemaal dezelfde lengte met een rechte pony, want ik wou geen laagjes. Nu wil ik het graag zo laten knippen, maar dat is wel heel kort := Maar er zit wel meer (en een mooier) model in.
Afbeelding

Ik ben ook van lang haar naar dit kapsel gegaan, eerst een iets langere bob, maar ondertussen is hij al zo kort! En ik ben er super blij mee, vind het een heerlijk kapsel (: ik zeg, doen!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:39

maroescha schreef:
Sorry maar ik vind die kleuren echt niets :')

ik vind blauw of groen ook echt niks. Zo chemisch. Moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:43

minouesmee schreef:
Weten jullie misschien een goede semi permanente haarspoeling (blond)? Blauw pakten nog wel op me haar na 6 lagen, maar ik ben bang dat groen erg gaat verkleuren. (dip dye)

whut? 6x moeten blonderen :=