zal het wel niet tegen men moeder zeggen, dan geef ik haar ook nog gelijk haha en ik zal ook wel niet zeggen dat ik nieuwen ga kopen dan is ze weer bang dat alle potloden/pennen en andere dingen in de la straks onder de nagellak zit haha
ik ga der nu vandoor op naar de kruidvat en dan werken
Machie
Geplaatst: 21-10-11 16:05
Nog een verslaafde meldt zich Ik heb een hele collectie van zo'n 60 verschillende kleuren en dan nog 30 verschillende nail art lakjes
Ik koop vooral veel P2 (duitsland) essence, catrice en hema
Een deel van mijn collectie
Momenteel mijn favo kleurtje
edit, nailart liner tipje... (geen idee of ie al genoemt is, maar ok )
Als ik mijn bestelling binnen heb zal ik een foto maken van Sea Spray! Net ook weer even gezondigd en twee lakjes gekocht van Catrice, Jade Is Not My Name en Am I Blue Or Green? Bedenk me alleen net dat ik van China Glaze ook al een mintkleurtje had besteld, snugger... Ach je kan er nooit teveel hebben!
Ben inderdaad helemaal gek van blauw/groene kleurtjes, ik vind rood/roze bij mezelf niet zo mooi, geel wordt te flets bij mijn huid en verder draag ik veel grijstinten, zwart (mat) en aardtinten.
Ik heb zo"n 30 lakjes haha niks vergeleken bij sommige!
lesilla
Geplaatst: 21-10-11 17:58
_Kimmm schreef:
Ik heb zo"n 30 lakjes haha niks vergeleken bij sommige!
haha, ik twintig en dacht al veel te hebben. Maar gebruik altijd maar dezelfde dus eigenlijk zonde
Donkerblauw
Geplaatst: 21-10-11 18:02
Ik was gister in Duitsland, en moest natuurlijk in de plaatselijke drogisterij even bij de nagellakjes kijken. En uiteindelijk heb ik de Essence 35: Choose Me! mee naar huis genomen. Hij sprong er in het schap al meteen uit.
Eerst even een eigen foto, maar hier komt de kleur niet helemaal goed over (telefoonkwaliteit): En twee foto's van internet:
De daadwerkelijke kleur zit er precies tussenin. Hij is dus in 'normaal' licht blauw-groenig met een zilveren en gouden glitter, en in de zon/felle verlichting glittert hij blauw-groenig. Moest wel twee laagjes doen, om 'm goed dekkend te krijgen, maar hij was relatief snel droog. Nu maar kijken hoelang hij blijft zitten.. Heb er al wel een Ikea-kledingkast mee in elkaar gezet, en alles zit nog netjes op z'n plek, en dat voor die €1,29,-
lesilla
Geplaatst: 21-10-11 18:13
Deze ga ik morgen halen
van bog swaptip
Vind het een mooi zwart
Annettu_
Geplaatst: 21-10-11 18:16
Ik ga morgen wat nieuwe designs zoeken... Mischien ga ik later wel nagels doen als hobby voor mensen
Dames deze laatste 7 lakjes mogen weg voor €7,50 inclusief!
Marije__
Geplaatst: 21-10-11 18:31
Annettu_ schreef:
Ik ga morgen wat nieuwe designs zoeken... Mischien ga ik later wel nagels doen als hobby voor mensen
Zit ik af en toe ook aan te denken ja! alleen heb ik niks met acryl/nep nagels e.d maar gewoon nagels lakken en mooie nail art.. voor ernaast best te doen toch. en voor koninginnendag lijkt het me leuk om nagels te lakken!
xHelene
Geplaatst: 21-10-11 18:32
Ja die zwart is idd mooi! ik had gister water marble zonder water gedaan en dat was heel goed gelukt maar ik wilde andere kleuren proberem vanmiddag en nnu is het mislukt en heb ik die van gister niet op de foto lekker slim. anyways dit heb ik dus nu, let niet op mijn uber roze vingers de kleur vertekend nogal
Gaaf!! Wat voor kwastje heb je gebruikt en hoe dik waren je klodders/druppels. Ik ging het gister ook proberen, maar haalde alles er weer af met mn kwastje. Had ookvrij kleine druppies.