[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:41

purple schreef:
Tesssaaa schreef:
sparta of die van ben saunders is goed te minste van horen zeggen

Sparta ben ik voor mijn vorige geweest, was idd een goede, maar degene die ik toen heb gezien, spraken (bijna) geen Nederlands (is ook alweer een tijdje geleden). Misschien moet ik toch maar gewoon een keer heen gaan!

Ik heb mijn tattoo vorig jaar gezet en toen werkte er een vrouw die gewoon Nederlands sprak. Bij Sparta dus. En bij Lucky 6 tattoo (Ben Saunders) is een lange wachtlijst volgens mij. En wat ik heb gehoord zijn zij ook goed.

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:41

Wat ik van de saunders heb gezien vond ik niet zo spectaculair...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 23:26

Iemand hier bekend met Tattoo Bjorn in Brugge?

Heb daar vorig weekend werk van gezien, en moet zeggen, I was very onder den indruk mannekes

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 23:32

lucky 6 tattoo echt niet heengaan :n kennis van me liet er een zinnetje zetten door de vader van saunders, die engels is.. weet niet exact welke zin er was, maar er kwam doesn't in voor en dat werd getatooerd als does'nt.. die loopt de rest van zn leven met n typfout..

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 08:22

ik vind ben een hele leuke jongen, maar zijn tattookunsten niet spectaculair idd
maar ik denk dat hij niet zoveel tattooeerd bovendien

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 11:14

ik heb zelf geen tatoo's maar ik las het toevallig en ik hoorde van een vriendin dat ze tevreden over sparta was en een andere kennis over saunders dus van daar :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 18:22

in het topic zat ook een bokker die haar fjord had laten zetten bij de saunders shop en vond het echt niet mooi... als ik jou was zou ik flink googlen op resultaten want meestal zetten ze alleen de mooiste stukken op de site's...

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:07

Joanne1987 schreef:
in het topic zat ook een bokker die haar fjord had laten zetten bij de saunders shop en vond het echt niet mooi... als ik jou was zou ik flink googlen op resultaten want meestal zetten ze alleen de mooiste stukken op de site's...

die vond ik juist wel gaaf maar ik denk dat dat smaak is

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:36

vond hem echt niet mooi gezet, kwa kleur, uitstraling, stijl, verhoudingen... mja misschien is dat idd smaak

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 10:30

Meld me even, ik heb een tattoo op m'n voet, en morgen komt er een nieuwe, alleen wil ik even jullie advies, hij komt op mijn pols, alleen twijfel ik, aan de binnenkant of aan de zijkant (bovenop zeg maar), wat vinden jullie??

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 11:23

wat voor iets wordt het?

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 11:57

De naam van mijn overleden paard, Magic Day, de M en de D in sierletter en dan een paar kleine sterretjes eromheen..

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 13:19

Joanne1987 schreef:
vond hem echt niet mooi gezet, kwa kleur, uitstraling, stijl, verhoudingen... mja misschien is dat idd smaak

Ik heb de tatoo ook gezien in dit topic, en ik vind hetzelfde, het klopte naar mijn idee niet helemaal.
Maar veel mensen vonden hem wel heel gaaf, dus inderdaad goed kijken of de stijl van een artist bij je past denk ik dan.

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:43

Myrthe_Yolto schreef:
lucky 6 tattoo echt niet heengaan :n kennis van me liet er een zinnetje zetten door de vader van saunders, die engels is.. weet niet exact welke zin er was, maar er kwam doesn't in voor en dat werd getatooerd als does'nt.. die loopt de rest van zn leven met n typfout..

En daarom moet je ZELF ook altijd zorgen dat je teksten kloppen.

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:25

mee eens!! Je checkt toch altijd eerst drie keer voor ze beginnen??

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:28

Ja jij wilt het op je lichaam, hun zetten het erop voor je zoals jij het wilt.
Of dat nou iets is wat fout geschreven is of niet, jij wilt het is jouw verantwoordelijkheid.

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:31

Danique_G schreef:
souL1991 schreef:
zet er een op het voetenbedje :) of in je neus
of voor de mietjes vaak de oksel!

In je neus? Maar dat ziet toch niemand!?
Op mijn ribben zou ik er in ieder geval geen zetten, dan zou ik waarschijnlijk alleen maar lachen (of juist niet)

dit is een zeer pijnlijke plek, vandaar dat ik dat zei ;)
en wat maakt het uit of iemand m ziet of niet? je zet m toch voor jezelf ? sorry als ik gemeen over kom maar ik heb er zon gigantische hekel aan als iemand n taatto zet op n plek ALLEEN maar zodat iedereen m kan zien...net als n text.als ik er een op me pols zet doe ik m naar mij toe niet naar beneden zodat iedereen m kan lezen..

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:34

ja maar een tattoo hoort dan toch bij jouw, en mag toch gezien worden.
Ik zie er geen probleem in..

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:38

ik denk ook dat er heel veel mensen zijn, die er een zetten om juist gezien te worden als decoratie iod, en niet alleen maar voor zichzelf...Ik heb ze ook om te showen, maar wel met een diepere betekenis, en niet zomaar een leuk new age poppetje ofzo...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:39

souL1991 schreef:
Danique_G schreef:

In je neus? Maar dat ziet toch niemand!?
Op mijn ribben zou ik er in ieder geval geen zetten, dan zou ik waarschijnlijk alleen maar lachen (of juist niet)

dit is een zeer pijnlijke plek, vandaar dat ik dat zei ;)
en wat maakt het uit of iemand m ziet of niet? je zet m toch voor jezelf ? sorry als ik gemeen over kom maar ik heb er zon gigantische hekel aan als iemand n taatto zet op n plek ALLEEN maar zodat iedereen m kan zien...net als n text.als ik er een op me pols zet doe ik m naar mij toe niet naar beneden zodat iedereen m kan lezen..

Dus je hebt een hekel aan mij? Ik zeg toch ook niet dat het alleen maar is zodat iedereen hem kan zien. Jij hebt mij nog nooit gezien dus ik vind het een beetje een rare opmerking, maargoed ieder zo z'n ding he.
Ik wil juist dat iedereen hem ziet volgend jaar (pols) omdat ik er heel erg trots op ben en er zit ook een persoonlijk verhaal achter en ik ben blij dat ik dat heb overwonnen. Vandaar mijn reactie.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:39

Ik heb hem ook op mijn ribben, zit deels onder mijn beha dus ik moet mijn shirt omhoog houden als ik hem wil tonen. Alleen mijn vrienden weten dat ik hem daar heb en persoonlijk kan het me niks schelen dat anderen hem niet kunnen zien, hij zit er immers voor mezelf :)

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:41

MagicDay schreef:
ik denk ook dat er heel veel mensen zijn, die er een zetten om juist gezien te worden als decoratie iod, en niet alleen maar voor zichzelf...Ik heb ze ook om te showen, maar wel met een diepere betekenis, en niet zomaar een leuk new age poppetje ofzo...

Ik heb ook alles met een betekenis maar ook daarom mogen ze gezien worden, dat hoort nu bij mij.
En als iemand er mee wilt 'showen' dan is dat toch ook prima.. Het is ook een lichaamversiering.
Als je een mooi kleding stuk hebt mag dat ook gezien worden..

Ik heb er ook 1 op mijn ribben en idd die zien ook weinig mensen, hij zit er ook voor mezelf maar hij mag ook gezien worden..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:55

En al zal iemand hem alleen voor de decoratie neer zetten, nou en? hun geld en als zij er blij mee zijn, nou leuk voor hen toch?

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:56

AFCAAFCA schreef:
MagicDay schreef:

Ik heb ook alles met een betekenis maar ook daarom mogen ze gezien worden, dat hoort nu bij mij.
En als iemand er mee wilt 'showen' dan is dat toch ook prima.. Het is ook een lichaamversiering.
Als je een mooi kleding stuk hebt mag dat ook gezien worden..

Ik heb er ook 1 op mijn ribben en idd die zien ook weinig mensen, hij zit er ook voor mezelf maar hij mag ook gezien worden..

_/-\o_ Dat zeg ik!!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:57

Myrthe_Yolto schreef:

Dat is dan ook niet erg slim van die kennis, ze zetten toch eerst zo'n blauwdruk op de plaats? Dan zou je al kunnen zien dat het niet klopt :P
De ex van mijn beste vriendin heeft zijn geboorte datum op zn arm gezet. Stond er ook een fout in, nu staat er een gigiantische bloem in het midden van de datum, sukkel :o