Dus nu is mijn derde dag zonder sigaret, nog geen problemen mee gehad.
Zelfs toen ik met werk in de pauze in het rokershok moest gaan zitten omdat er een vergadering in de kantine was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:O Saar, niet roken! Alles, maar NIET roken!!
Maar ook niet boos worden op jezelf, want daar heb je niks aan.
Ik hoop dat je ze vies vond?- zegt voormalige eeuwige kettingrookster van shaggies, dus met vloei en dan een peuk draaien,
altijd roken, overal elk moment dat het kon zo ongeveer, pfff, achteraf denk ik.... deed ík dat?
Ben er pas een half jaar of iets dergelijks van af maar toch wel voor vast er vanaf.
Het geeft je rust als je ervan verlost bent.
Enige wat ik er nog aan heb overgehouden is het gevoel dat ik 'iets vergeet' . Te doen (het roken), of mee te nemen (de shag en aansteker en genoeg vloei).
Maar aangezien roken geen levensbehoefte is verdwijnt het hele onderwerp gaandeweg uit je systeem!
Zet m op, doe je best, je kan het! Schop schop schop!
gohya schreef:Essssss schreef:Dankjewel! Hoezo hetpoppetje erbij?
Omdat je bij af en toe een sigaretje er niet vanaf komt.Je gaat uiteindelijk toch weer meer roken.
Ik weet het,ik heb het zo ook geprobeerd,ik dacht na een poosje,ach eentje kan geen kwaad.
Ik had het nóóit moeten doen,ik nam er dus meer en meer.
Essssss schreef:Nee hoor, geen stemmetjes en geen drang voor een sigaretje. Ik ben nooit echt verslaafd geweest heb ik altijd gezegd. Ik kon altijd makkelijk zonder en nu gelukkig nog steeds. Alleen de eerste maand was lastig, nu gaat het gelukkig wel makkelijk!