Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
Misschien ook wel handig.
Lous schreef:Absoluut dus GEEN Sterilon of alcohol gebruiken voor een navelpiercing. Dit is zeer agressief en droogt de boel uit. Daarnaast doodt het alle bacteriën, dus ook de goede die je nodig hebt voor de genezing. En normaals zie dat je 12 bent. De kans op uitgroei is dan groter dus houdt het goed in de gaten.
Manegepaard schreef:Hallo!
Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald.) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
EDIT: ik ben 14Misschien ook wel handig.
Manegepaard schreef:Hallo!
Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald.) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
EDIT: ik ben 14Misschien ook wel handig.
.. Maar bij mij kon er na twee maanden al een kortere in omdat hij zo goed genas.
Jannickee schreef:http://www.youtube.com/watch?v=FMZZhW-xTS8
Let niet op mij, was vet zenuwachtig. En een vriendin die mee was zat de hele tijd te lachen

. Hoe bevalt-ie? 
*probeert zich het voor te stellen* Ik heb een industrial, maar ook een tijdje gewoon alleen het voorste gaatje gebruikt, dus forward helix, maar ik heb nooit problemen gehad met in doen? Maargoed ik kan ook op ieder plekje van mn rug komen als ik een beetje worm..
Wel fijn dat je hem weer in hebt!
Snel naar de shop balletje er op laten draaien 

. Hij zit er nu nog steeds achterstevoren in hoor
. Ga even eten en dan snel naar de shop
. Mogen hun gaan wroeten en 'm er weer correct inzetten haha!

. Dat doe je toch niet?
..
. Maar denk dat het er 2 worden uiteindelijk..