[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:48

Even de zoekfunctie gebruiken of de OP lezen voordat je iets post. Sites van shops zijn al meerdere malen gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:33

Hallo!

Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald. :') ) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?

EDIT: ik ben 14 :D Misschien ook wel handig. :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:35

Ik heb 'm ook gehad, ik heb zelf het idee dat je bij industrials eerder bultjes om de piercing krijgt. Dat had ik en heb ik ook bij anderen gezien:

Afbeelding

Dooortje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:32

Ik heb mijn 3e piercing vandaag laten zetten, een tongpiercing :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:05

Lous schreef:
Absoluut dus GEEN Sterilon of alcohol gebruiken voor een navelpiercing. Dit is zeer agressief en droogt de boel uit. Daarnaast doodt het alle bacteriën, dus ook de goede die je nodig hebt voor de genezing. En normaals zie dat je 12 bent. De kans op uitgroei is dan groter dus houdt het goed in de gaten.

Ik kreeg alcohol mee van de piercer, Hij zei dat ik het daarna wel met sterilon kon schoonmaken. Werkte prima! Maar goed, die piercers weten natuurlijk niet alles hé?! :oo

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:10

zijn die bultjes nog wel weggegaan Authentic?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:11

ik ga morgen navelpiercing laten zetten, en wat moest je nou okal weer gebruiken om het schoon te maken ? fysologish zout of fyslogish zeezout ? of iets van unicare of hoe dat ook mag heten

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:34

Manegepaard schreef:
Hallo!

Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald. :') ) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?

Ik vond het zetten idd best wel ff gevoelig (werdt ook door een cursist gedaan) en heb een dag of 2 een gloeiend oortje gehad.Nu na 7 maanden is ie redelijk braaf maar is er qua genezing nog lang niet.
Waar ik af en toe wel eens last van heb is dat mijn haren ruzie hebben met het bovenste balletje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:48

Ik ben lekker aan het uitstellen. Wil zo super graag een helix.
Maar ben zo bang voor de pijn (Zegt iemand die zichzelf injecteert).
Snap niet waar de angst vandaan komt. Denk eerder omdat het onbekent voor mij is.
Toen mijn vriend een wenkbrauw piercing kreeg, mocht ik mee. En het zag er helemaal niet eng uit.
Was bij hem wel beetje gevoelig, omdat ze precies door littekenweefsel zijn gegaan van vorige wenkbrauwpiercing.
En iedereen zegt het doet niet zeer. Dus wie kan mij een schop onder de kont geven?

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:22

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:30

Manegepaard schreef:
Hallo!

Er zijn niet echt regels voor hoe je een piercing moet verzorgen. Je mag best op dat ook slapen als het geen pijn doet, ik weet ook niet waar je 3e per dag schoonmaken vandaan hebt, maar dat is echt niet goed hoor! Je moet m de kans geven om te genezen en dat krijgt ie niet als je m heel de tijd gaat lopen vervelen met schoonmaken. Dus het liefst 1x per dag, en als het niet nodig is blijf er dan ook gewoon helemaal vanaf. Ik heb die van mij misschien 5x schoongemaakt (met zeezout) :).. Maar bij mij kon er na twee maanden al een kortere in omdat hij zo goed genas.
Is alleen een keertje ontstoken geweest omdat ik er ooit een staafje met nikkel erin had gestopt.

Zo zag die eruit na een maand, nog een klein beetje dik (na het douchen dus let niet op mijn haar haha). Heb er niet eens andere foto's van :')
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:35

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:37

Kenyada schreef:
zijn die bultjes nog wel weggegaan Authentic?

Uiteindelijk wel, toen ik 'm eruit heb gehaald. Het waren dus geen keloids, da's littekenweefsel

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:37

Ik voelde het wel, maar nu de tweede dag kan ik amper praten en eten. Maar ik ben ook echt een mietje als het om pijn gaat :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:38

Die druk van die tang is nog het vervelendst :') Ik heb zoveel piercings gehad al inmiddels en t valt echt wel mee.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:43

hmm dat belooft wat voor mij dus... :=

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:47

Banjer schreef:
hmm dat belooft wat voor mij dus... :=

Je wilt een tongpiercing laten zetten? Ik zie dat je in Groningen woont, dan raad ik je Passion for Piercing zeker aan :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:07

klopt, ik wil eind december een tongpiercing laten zetten... ben dan 2 weken vrij... heeft mijn tong de tijd om te genezen en dan merkt mijn baas niks... :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:04

Jannickee schreef:
Ik heb mijn 3e piercing vandaag laten zetten, een tongpiercing :D

Cool! Viel het mee? Ben je al een beetje gewend?
Dat is echt een piercing die ik zo graag wil hebben. Hij komt er ook wel hoor, ooit :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:41

Jeetje, ik schrik echt van die bultjes, vind het echt een naar gezicht. Gelukkig is het op die andere foto al een heel stuk bijgetrokken. Begrijp ik nou goed dat je 'm nu niet meer hebt?

Ik heb eindelijk een rustig dagje, ga daluk maar even langs de shop om in mijn FH een nieuw sierraadje te zetten, want hij is er vannacht dus uitgevallen (zat er natuurlijk al een paar dagen achterstevoren in omdat ik 'm er niet meer terug in kreeg) en vanochtend moest ik echt goed doorprikken, wat wel pijn deed. Daluk weer maar even pijnlijden, maar dan zit-ie er weer in en kan het genezen weer opnieuw beginnen. Nu laat ik 'm zitten en als ik 'm ooit weer wil wisselen, laat ik dat wel gelijk bij de shop doen haha :')

Hahaha dat filmpje :D. Hoe bevalt-ie?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:43

Gelukkig heeft je FH het overleefd! :D
Zou anders eeuwig zonde zijn.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:10

Yv_ Ik kan me niet voorstellen dat je een FH niet in kan krijgen? :P *probeert zich het voor te stellen* Ik heb een industrial, maar ook een tijdje gewoon alleen het voorste gaatje gebruikt, dus forward helix, maar ik heb nooit problemen gehad met in doen? Maargoed ik kan ook op ieder plekje van mn rug komen als ik een beetje worm.. :+ Wel fijn dat je hem weer in hebt! :D Snel naar de shop balletje er op laten draaien :j

Authentic jou industrial ziet er wel naar uit met die bultjes ;o Ik heb nooit bultjes gehad..

Haha even een fototje van mijn industrial spammen hoor:
Afbeelding
Voor zover je hem kan zien :+

Ik vergeet heel vaak dat ik hem heb, tot mensen ineens heel hard roepen IEEUW! Wat heb jij nou in je oor zitten?!
En ik word gek van mensen die gaat proberen aan mn lippiercing te trekken :(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:31

Ja mooi, ik werd al gek bij de gedachte dat ik 'm opnieuw moest laten prikken!

Horsii: Ik heb achter mijn "flappie" niet genoeg ruimte om de piercing achter de steken en dat botje zit in de weg. Of in ieder geval niet met het aanzicht dat ik heb.. Waarschijnlijk zou het met zo'n kromme barbel wel gaan, maar ik heb alleen labretjes en een navelpiercing thuis liggen en naar de shop gaan kon ook niet, omdat ik van 's ochtends 5 tot weet ik het hoelaat 's avonds aan het werk ben geweest de afgelopen week :=. Hij zit er nu nog steeds achterstevoren in hoor :'). Ga even eten en dan snel naar de shop :D. Mogen hun gaan wroeten en 'm er weer correct inzetten haha!

Nouja, het is wel uniek zo zeg maar, zo'n achterkantje als sierraadje :')
Afbeelding

Mensen die aan je lippiercing gaan trekken? Serieus?? Zo meeeen, die had ik toch een stoot gegeven :oo . Dat doe je toch niet?
Heb je geen andere foto? Zie alleen een wazig streepje ijzer :D..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:34

Yv_ dit was toch nr 1 van de 3 of was jij niet degene die voor de triple wilde gaan?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:36

Jawel... Ooit :D. Maar denk dat het er 2 worden uiteindelijk..