Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Absoluut dus GEEN Sterilon of alcohol gebruiken voor een navelpiercing. Dit is zeer agressief en droogt de boel uit. Daarnaast doodt het alle bacteriën, dus ook de goede die je nodig hebt voor de genezing. En normaals zie dat je 12 bent. De kans op uitgroei is dan groter dus houdt het goed in de gaten.
Manegepaard schreef:Hallo!
Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald.) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
EDIT: ik ben 14Misschien ook wel handig.
Manegepaard schreef:Hallo!
Ik mag zeer waarschijnlijk een industrial laten zetten (Heb al 1 ouder overgehaald.) en ik heb me er een beetje in verdiept. Ik mag dus niet op dat oor slapen, sommige oren zijn niet geschikt, 3x per dag schoonmaken, het doet heel veel pijn, genezing duurt lang, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zou moeten houden?
EDIT: ik ben 14Misschien ook wel handig.
Jannickee schreef:http://www.youtube.com/watch?v=FMZZhW-xTS8
Let niet op mij, was vet zenuwachtig. En een vriendin die mee was zat de hele tijd te lachen