Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purkje schreef:Elma_ schreef:Ik lust niet eens appelsap
Het werkt wel hoor.
Ik heb bij mijn eerste tattoo ook flink appelsap gedronken en heb niet gebloed.
Gisteren met het kattenpootje geen appelsap gehad en wel gebloed.
Zou gewoon appelsap drinken en gaan.
Miseria schreef:Elma_ schreef:Zeg uhm, even heel blonT vies vraagje hoor.. Maar maakt het nog wat uit als je ongesteld bent als je je tattoo laat zetten??
Ja, je bloed is dan namelijk dunner en er is dus een kans dat je meer bloed bij het zetten van je tattoo. Plus dat over het algemeen gezien je huid gevoeliger is, dus het lijkt me geen pretje
purkje schreef:Elma_ schreef:Ik lust niet eens appelsap
Het werkt wel hoor.
Ik heb bij mijn eerste tattoo ook flink appelsap gedronken en heb niet gebloed.
Gisteren met het kattenpootje geen appelsap gehad en wel gebloed.
Zou gewoon appelsap drinken en gaan.
Ayasha schreef:Miseria schreef:Ja, je bloed is dan namelijk dunner en er is dus een kans dat je meer bloed bij het zetten van je tattoo. Plus dat over het algemeen gezien je huid gevoeliger is, dus het lijkt me geen pretje
ik heb zowel mijn ogen als mijn pols zo laten doen en bij geen van beide last gehad. Dat beetje verschil maakt hem echt niet. Als mijn bloedverdunners al geen probleem zijn dan ongesteldheid zeker niet.
MontyRulezz schreef:Wow, die is mooi Natassja!!
Nou, dit is dan de mijne![]()
http://img810.imageshack.us/img810/9883/tattodiana.jpg
Die is nog wat dik en opgezet, maar ben er super blij mee!! Super gedaan Marsha!!
Tyrcanol schreef:ladies help
Ik heb wat harde stukjes in mijn tattoo..
Het lijken wel korstjes, en toen ik er overheen wreef viel het er af, was het een kneedachtig goedje?
Nu zit er daar een klein gaatje/vakje?
Wat is het .. en trekt het nog weg? Dit heb ik bij mijn andere tattoos niet gehad
Heb geprobeerd een foto te maken, maar dat was lastig:
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f150/Tyrcanol/utf-8BSU1HMDA2NTktMjAxMTA1MjAtMTczOC5qcGc.jpg