Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar hij staat er wel voor open gelukkig. Wel fijn dat je daar beter op je plek bent.. Amandavd schreef:Ik zoek er niet naar, maar merk wel in mijn dagelijkse omgang, dat ik mij soms zo kan irriteren aan domme mensen, of oppervlakkige mensen, tot het punt dat ik zelfs boos word.
Amandavd schreef:Ik zoek er niet naar, maar merk wel in mijn dagelijkse omgang, dat ik mij soms zo kan irriteren aan domme mensen, of oppervlakkige mensen, tot het punt dat ik zelfs boos word.
). Ik wilde niet dat hij in mijn auto ging zitten. Ze hebben dus de sleutel niet gekregen van me en zijn toen maar gaan lopen (terwijl die jongen zelf ook een auto heeft, maar net 5 meter verder geparkeerd stond
)
Brrr!! Mijn vriend snapt daar dus niets van
we zijn daar gewoon gevoeliger voor en weten onze mensen te kiezen.
Ik voel me ook totaal niet op mijn gemak bij mijn schoonfamilie, zij zijn enorm van de schone schijn dus iedereen voelt zich anders dan ze zich eigenlijk voordoen en dat is vreselijk vermoeiend. De gesprekken gaan alleen over koetjes en kalfjes en mijn schoonouders en ik komen sowieso van verschillende planeten. Dus ik ga niet meer, ik had er altijd zo lang last van (voor en na de tijd), dat is het gewoon niet waard.
Terwijl toen ik het door had, het een veel fijner systeem vond dan het oude.