Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Hehe.. nou ik vind dat er al mooi uit zien.. bij moet er echt minstens 20kg vanaf. xD
Heb al mijn dermals eruit moeten halen jammer genoeg nadat ik in het ziekenhuis in Duitsland was opgenomen en ze een MRI wilden doen. Ik baal nog steeds heel erg hier van maar goed.
Verder heb ik geen nieuwe piercings, alleen wat piercings gestretched en moet binnekort mijn neuspiercing weer opnieuw laten punchen omdat die er ook uit was gegaan.
Myryana schreef:Ik lees net je topic, wat erg zeg voor je. Nog veel beterschap verder gewenst met herstelling.
Ik heb op het moment behalve de punch van mijn nostril eigenlijk nog geen plannen qua piercings ook namelijk met het oog op nieuw werk zoeken. Enige waar ik nu echt nog geinteresseerd in ben is een tongsplit, wat ik eigenlijk voor dit jaar gepland had staan maar ik moet even zien of dat wel gaat lukken nu ik weer moet zoeken naar een nieuwe baan. Verder alleen maar tattoo's op de planning (en een scarification en implant hopelijk ook)
Iemand anders nog piercingplannetjes? ^^
Shahazai schreef:Ooh ik he nu weer wat gezien... Vriendin van mij had een 'snug' laten schieten!!! Ding was er al bijna helemaal ingegroeid. We hadden allemaal iets te veel op, dus heb ik met dettol en heet water en clamp schoon gemaalt en mn handen gewassen en dat ding eruit gehaald. Het was echt niet gewoon zon gat als er zat. De hele knop van het oorbelletje zat in haar oor. Alles goed ontsmet en afgeplakt. Ze is vandaag naar de dokter geweest, die was blij dat t gisteren gebeurt was, anders had ze waarschijnlijk in de OK gelegen.
Nog een les voor iedereen die twijffelt... LAAT NOOIT EEN PIERCING. SCHIETEN!!!