Heb woensdag wel nog gelopen, ging goed! Vandaag weer en zondag ga ik ook weer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb woensdag wel nog gelopen, ging goed! Vandaag weer en zondag ga ik ook weer. 

Wel raar: euh lieve collega's ik heb een andere baan, ik werk nog 5 dagen met jullie.
Ik ben natuurlijk al 2 weken afscheid aan het nemen voor mijn gevoel, zal wel shocking zijn voor de andere.

) en snel gammel.... Maar geloof dat het bij dit griepje hoort, hoor het meer in de omgeving!WenK schreef:Ongelovelijk, wat zijn er toch een hufters:
[VN] Ziek veulen achter een auto aangesleept en levend begraven
.

)
Gesjellie 

Wat een heerlijk weer om te rijden. En ik denk dat ik morgen en zondag even ga lopen. Morgen een rustig lesje, 4x5 min of zo en dan zondag een duurloopje van 45 min. Weer even alle energie eruit rennen die ik deze week heb opgespaard door het binnenzitten met het zieke meisje.
Kan niet zo goed tegen dat soort dingen, word dan heul boos en zou die mensen bijna zelf aan mijn trekhaak knopen

dus maar even schoongemaakt en pleister erop
ga pas woensdag weer lopen (zondag maandag en dinsdag paardrijden dus genoeg beweging) dus denk dat t dan wel weer dicht is! over een paar min stap ik op de fiets naar t ziekenhuis, ben benieuwd wat de cardioloog zegt!

Onvoorstelbaar...
Heb er wel 1 maar da's van dat synthetische materiaal wat niet ademt en bij mij gaat kriebelen en schuren door die stomme eczeem
Meneer was fris en had er zin in
Loop nog wel tegen een aantal dingen aan, hij is erg links gericht. Rechtsom is hij bol, valt naar binnen tegen mijn been in, kijkt ook erg naar links bij een rechte lijn van A naar C en valt van de hoefslag bij overgang van draf naar stap. Het wordt al wel minder, en net wat jij zegt Wen, geduld, geduld en nog eens geduld
Moet zo echt goed krabben.
Ik mag straks om 7.45u krabben om naar huis te kunnen! 
Gisteren niet meer gelopen, gesprek 2 duurde tot 18 uur, daarna was ik zo in jubelstemming dat de fles met bubbels open moest 
Ik spiek ook nog even om het hoekje! Vanavond hoop ik dat de familietroubles zijn opgelost, en zo niet.. Tja, dan ga ik me er ook niet meer druk om maken. Sommige mensen zijn echt heel egoistisch, maar ik laat niet meer over me heen lopen! Niemand pakt mijn leven van mij af!
Ik heb ook wel weer zin om morgen te gaan
Al is 't wel koud.

Alleen lijken die stijgbeugels met niet zo prettig voor het paard, komt alle druk op 1 punt terecht...
Maar gewoon beginnen joh! Goede schoenen halen en een beginnersschema zoeken op internet. Die schoenen zijn overigens wel belangrijk. Anders krijg je dadelijk blessures door je schoenen en is dat de reden dat je stopt.