Puisten deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:33

xAylie schreef:
Maar misschien heeft het voor haar wel geholpen.
En romeuluver lijkt me redelijk logisch dat er niet op een douchegel staat dat het voor puistjes is :P omdat het juist voor je lichaam is.
Maar doordat het uitdroogt zou het wel kunnen helpen, maar daar kun je ook (minder schadelijke, bijv. producten die wel gebaseerd zijn op je huid) voor gebruiken , om puistjes uit te drogen etc.

Ik gebruik Zwitsal (voor alles :') ) en dat is ook niet perse voor je gezicht .. las zelfs eens dat er dermatologen zijn die aanraden met zwitsal te wassen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:47

Katyatje schreef:
Vind niet direct veel info over bloedzuiverende thee. Blijkbaar is brandnetelthee wel bloedzuiverend. Maar het is niet hetzelfde als groene thee. Ga nog wat verder zoeken.

http://www.pukkaherbs.com/cleanse.html deze heb ik hier ook staan, vind het niet lekker genoeg om veel te drinken dus of het effect heeft geen idee. Ik ben wel compleet verslaafd aan groene thee, pfoe, heeft iemand een idee wat ongeveer de max is wat je daar per dag aan mag drinken? Ik at zo een liter of 2 weg ...

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:51

dressagelady schreef:
Anthea schreef:
Heb nu last van m'n rechter schouder :') Samen douchen is dan ook meteen afgelopen, voel me daar dan echt niet fijn bij :') k.utgedoe elke keer :+

Ik vind dat samen douchen altijd zo overgeromantiseerd wordt PFFFFF ik heb er ook een BLOED hekel aan, de helft van de tijd staat de een kou te kleumen omdat je niet samen onder zo'n straal past :')

Hahaha, made my day. :')

Vervelend dat je huidje slechter gaat Unoo. :(:) Wat ongesteld worden toch kan doen...
Wel best interessant dat mensen stoppen met de pil tegen puistjes terwijl ik er net aan ga beginnen om ze te stoppen. Hopelijk helpt het!

Heeft groene thee effect dressagelady?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:57

Mwoah geen idee eigenlijk .. ik merk wel verschil wanneer ik veel groene thee plus water drink dan wanneer ik bijvoorbeeld alleen icetea en cola zou drinken :j

ladyisabelle

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:00

In Zwitsal zit wel veel parfum, daarom werd het mij afgeraden.
Maar zoals hier wel duidelijk werkt voor iedereen weer wat anders dus als het werkt zou ik het vooral blijven gebruiken :)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:06

Morgen begint school terug. Ga proberen om dan echt weer meer water te drinken. Wou het deze week al doen, maar dacht er gewoon nooit aan. Is makkelijker als er regelmaat in mijn dagen zit.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:12

Ik vond dit op Girlscene over groene thee:

Groene thee bevat antioxidanten die ontstekingsremmend werken. Ook zitten er stoffen in die tegen kanker werken. De antioxidanten nemen af zodra je het af laten koelen, dus drink it while it's hot! Twee tot zes kopjes per dag helpt niet alleen huidkanker tegengaan, maar het zou zelfs schade die al aan je huid gedaan is te niet doen.

Nou aan die 6 kopjes kom ik wel, zeg maar gerust 8-10 :=

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:24

8-10!!!! :oo wow :p ik ben al trots op mezelf als ik drie kopjes thee drink, maar ik ga ook eens groene thee drinken.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:26

Fanatieke theedrinker, jij. :P
Ik absoluut niet maar ik ga het toch eens proberen. Haal je die gewoon uit de supermarkt?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:27

Ja maar ik ben er echt verslaafd aan hoor :') heb van die grote glazen XXL mokken van de Pickwick, daar kan 0,5l in!
Ik drink gewoon groene thee van AH huismerk of Pickwick :j vind die van de lipton niet lekker

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:29

Jeetje, 0,5l! Dan klutst het toch in je buik? :')

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:32

Haha ik drink zo wel 4 liter per dag.. Ben echt verslaafd aan thee! Drink me inderdaad ook scheel aan pukka cleanse maar heb heel veel thee van pukka dus ik drink ook nog veel anderen.

Echt acne theetjes zijn: driekleurig viooltje, brandnetel en paardenbloem

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:33

Ik moet wel echt onwijs vaak en veel plassen _O-

De rest vul ik aan met water (1,5 liter ongeveer)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:34

MaartPaard schreef:

Voor de niet echt thee-drinkers: deze zijn ook in capsules te verkrijgen, brandnetel in combinatie met dat viooltje werkt ook best goed tegen meeëters en rode vlekjes :j

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:37

dressagelady schreef:
MaartPaard schreef:

Voor de niet echt thee-drinkers: deze zijn ook in capsules te verkrijgen, brandnetel in combinatie met dat viooltje werkt ook best goed tegen meeëters en rode vlekjes :j

Oeeh, dat onthou ik! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:08

Ik drink ook graag groene thee. Vind juist die van lipton heerlijk! Maar ook die van pickwick en albert heijn haha.

Afbeelding
Dit is mijn lievelings thee drink mok, past ruim 0.5 liter in haha! Verder drink ik graag uit blond amsterdam mokken, daar past ook redelijk veel in. Vind thee echt heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:15

Ik heb Bodum glazen, dubbele wand. Houd warm warm en koud koud. :D

Afbeelding

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:19

Prachtig vind ik die glazen Anthea :j ik móet er alleen een oor aan hebben haha

Ik heb deze schatjes
Afbeelding
in de 500ml variant dus :D

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:26

Die heb ik ook dressagelady :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:33

Ik heb ook die picnickglazen, weet alleen niet of ze 500 ml zijn haha. :D
Ik drink ook meestal zo'n 2 tot 6 koppen per dag thee hoor :j en op school drink ik altijd 0,5l water, want dat is precies mijn flesje en die drink ik op een dag leeg haha, s'ochtends yoghi/karnemelk en dan 1 kop thee, in het weekend 2. Na school ook weer thee. O:)
Alleen nu is m'n thee op ;( morgenochtend maar even proberen groene thee te drinken, ookal vind ik dat niet heel erg lekker. :P Rooibos kaneel daarintegen. :9

dressagelady schreef:
xAylie schreef:
Maar misschien heeft het voor haar wel geholpen.
En romeuluver lijkt me redelijk logisch dat er niet op een douchegel staat dat het voor puistjes is :P omdat het juist voor je lichaam is.
Maar doordat het uitdroogt zou het wel kunnen helpen, maar daar kun je ook (minder schadelijke, bijv. producten die wel gebaseerd zijn op je huid) voor gebruiken , om puistjes uit te drogen etc.

Ik gebruik Zwitsal (voor alles :') ) en dat is ook niet perse voor je gezicht .. las zelfs eens dat er dermatologen zijn die aanraden met zwitsal te wassen
echt?! :oo ik was mijn gezicht namelijk altijd met zwitsal zeep haha, ookal vind m'n moeder dat niet zo leuk. :P
Ze zegt dat je gezicht ervan uitdroogd, maar ik gebruik het altijd tijdens het douchen en s'ochtends wel eens, voel me altijd lekker fris daarna!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:57

Ik heb 't ooit gelezen (in een vorig huid-topic oid) maar dat ging uitsluitend over de wascreme

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:18

Wasgel toch?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:19

Nee de creme, de gel bestaat wel :j

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:21

Dacht ik hoor, gebruik ik al jaren in ieder geval := vind de creme veel fijner dan de gel

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 09:30

Ik gebruik gewoon de zeep. :=
Huid is mwah, heb alleen een laagje foundation op, vind het goed zo. :')