Wat ook lekkere hardloop muziek is, is de powermix van 538 of discogrooves van Veronica. En club dance of zoiets van 538. Allemaal podcasts uit de iTunes store..... Graaatiessjj
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo lekker in bed boekje lezen...
Ik sla les 1 dus nu over
Fanneke schreef:Thanks meiden!![]()
Wat houdt die testloop in Sjuutje?
Heel mooie omgeving, leuke mensen die de boel runnen en heel goed verzorgd...SAKKIA schreef:Meiden, wij willen graag tussen kerst en oud en nieuw een midweekje weg, maar hebben geen idee waarheen, moet wel in Nederland zijn en het liefst een beetje midden Nederland/Veluwe zeg maar.
Moet niet te duur, maar als ik dan ga kijken betaal je voor een beetje leuke bungalow al gauw 400 euro ofzo......
Hebben jullie nog leuke tips? Misschien ergens waar je al eens eerder bent geweest?

Wij zijn ook van het gezellig tafelen, en het liefst zonder mensen om ons heen 
Had die set moeten bestellen, nu is het jasje er ook niet meer in M
Hmmmm krijg helemaal zin in onze kerstvakantie. Lekker 2 weken in het Land van Bartje niks doen 

na de dam tot damloop en het in laten slapen van mijn paardje had ik even een hardloopdipje; wist niet echt meer waarvoor ik ook al weer rende, en toen ik een blessure kreeg vond ik dat het perfecte excuus om niet meer te rennen.
) maargoed, het is winter, het is koud, ik heb een veulentje waar ik voor moet zorgen
dus ik zie wel hoe ik de winter door kom
Heb toen wel een sensor voor in mijn schoen moeten kopen, maar ik wil neit anders meer, ik vind het ideaal.
Had er één van Garmin gezien, reacties zijn laaiend, de prijs ook.....

druk bezig met opvoeden, maar ik kan met trots zeggen dat hij niet hapt, niet bijt, niet trapt, niet steigert, niet bokt, niet op me springt, netjes meeloopt aan het touw, voetjes geeft, zich laat borstelen, wandelingetjes maakt en heeerlijk kan troetelen 

en kan zo lekker troetelen
En wat een braaf peerd 
dus dan meer even snel hier een rondje om de sloot voor ons huis en daarna snel weer naar binnen onder mijn warme dekentje
Ja vanmorgen van de voordeur naar de auto en van de auto naar de deur op het werk