Dan loop je nooit geen 5 km, verbaasd me bijna dat je daarmee je 5 km onderhoud

10x 2 min is wel zwaar idd, maar dat komt ook omdat je steeds weer opnieuw moet aanzetten! 5x 4 min is dan minder zwaar volgens mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hetbommeke schreef:Maar volgens mij is het ook niet de bedoeling om iedere les 5 km te lopen. Een marathonloper loopt ook niet 3x per week 42 km
En zaterdag dus 25 min lopen. Door de interval en piramide trainingen gaat je snelheid omhoog waardoor het steeds makkelijker wordt 5 km zsm te lopen.
En ik loop ook liever 2x 10min ipv 10x 2min
Doe je het rustig aan? En laat je vooral niet gèèèèèèèk maken. Ik snap heel goed dat je het je aantrekt als je de volle laag van een klant over je heen krijgt, maar daar kun jij echt niets aan doen. Zegt meer over die klant en over de trainer dan over jou. Jij doet je best en meer kun je niet doen. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Sterkte

Heb niet zo'n ding, maar hoeft ook niet. Train gewoon lekker met muziekje aan, Renate die zegt wat ik moet doen en that's it.
En geen zin om iets te doen

Hoef ik niet naar de sportschool om op de loopband te staan of mijn trainingen te staken
Ben echt een buitenmens, liefst overdag voor de nodige vitamine D(aglicht).
Dan weet ik wel een mooi plekkie voor dat ding, voor de TV bij ons op zolder
Maar dat is echt alleen als ik niet buiten kan rennen
Frisse lucht, mooie omgeving (als je geluk hebt) en idd nog gratis ook.
Ben ook echt een buitenmens hoor.
Zeker niet zo lang en zo veel als vorig jaar... 
en als het smelt is het helemaal feest.

Maar inderdaad dooi en opvriezen
En ik heb geen binnenbak helaas, alleen maar 3 buitenbakken en 1 hele mooie grote crosswei, en bos bos bos

en ik kan niet elke dag buiten gaan rijden dus dan stuiteren we weer de keer er op. Leuk joh, koudbloeden 
ik ga morgen eens eentje downloaden om te luisteren.