Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:maar misschien zijn er wel mensen van een bepaalde leeftijd, zullen we zeggen 15 want dat is zo'n mooi getal, die informatie zoeken over een soa-test op hun leeftijd, zien dit verhaal.. en dan..
ik ben bang dat toch wel 75 procent van de mensen die het verhaal in de openingspost lezen het niet geloven, dan hebben we het niet over de rest van het topic
suuzepuus schreef:Citaat:maar misschien zijn er wel mensen van een bepaalde leeftijd, zullen we zeggen 15 want dat is zo'n mooi getal, die informatie zoeken over een soa-test op hun leeftijd, zien dit verhaal.. en dan..
ik ben bang dat toch wel 75 procent van de mensen die het verhaal in de openingspost lezen het niet geloven, dan hebben we het niet over de rest van het topic
en dan wat??
(zo dan?)
suuzepuus schreef:dan nog Palousa.... al is niet alles waar of misschien het hele verhaal niet. stel je eens voor dat het wel waar is!
suuzepuus schreef:nou, eigenlijk heb ik daar geen zin in. Als het waar is wat ze zegt heb ik heel erg met dit meisje te doen.
Als je aandacht vraagt op deze manier is er iets niet goed met je en heb je net zo goed hulp nodig dan wanneer het allemaal wel waar is!!
Dus TS...... je bent er nog niet. zoek hulp!!
doei schreef:Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Deze symptonen en woorden lijken mij echt en niet te faken.
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen
doei schreef:Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen![]()
@palousa_boy
Ik weet niet wat hier leuk aan begint te worden?
1. Als iemand zo weinig aandacht en liefde krijgt om instaat te zijn zoiets te verzinnen, dat vind ik niet zo leuk en zelfs zielig en zorgwekkend...
2. Stel het is wel zo? Meisje heeft namelijk niet het hele verhaal bij de politie gedaan, ze schaamt zich, moeder praat zo lelijk tegen haar, instellingen vallen haar lastig en helpen haar niet, bokt valt haar nu af.... Leuk he??? Je medemens vertrappen![]()
Dit soort reacties getuigen in mijn ogen aan een gebrek van levenservaring...
En dan nog 1 tip: Als je niets nuttigs te zeggen hebt, say nothing at all
Specials schreef:doei schreef:Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen
Maar waarom krijg ik dan pb'tjes van mensen die het zelf hebben meegemaakt en misselijk van het verhaal van ts worden en zeggen dat het helemaal niet kan, Niet zo word gedaan en alles dr omheen ok niet klopt.
Dus die laatste zin gaat ook niet op, Want er zijn mensen die het mee gemaakt hebben en zelfs twijfelen.
Alles is via internet te faken..