Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:33

lees ff mn volgende bericht

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:33

Citaat:
maar misschien zijn er wel mensen van een bepaalde leeftijd, zullen we zeggen 15 want dat is zo'n mooi getal, die informatie zoeken over een soa-test op hun leeftijd, zien dit verhaal.. en dan..

en dan wat?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:34

suuzepuus schreef:
Citaat:
maar misschien zijn er wel mensen van een bepaalde leeftijd, zullen we zeggen 15 want dat is zo'n mooi getal, die informatie zoeken over een soa-test op hun leeftijd, zien dit verhaal.. en dan..

en dan wat?

halve berichten quoten heeft geen zin schat

Inney

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:35

Laten we er gewoon over op houden. Dit is alleen maar in het nadeel van TS.
Vecht het liever via Pb uit ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:36

Citaat:

ik ben bang dat toch wel 75 procent van de mensen die het verhaal in de openingspost lezen het niet geloven, dan hebben we het niet over de rest van het topic

en dan wat??

(zo dan?)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:36

Inney schreef:
Laten we er gewoon over op houden. Dit is alleen maar in het nadeel van TS.
Vecht het liever via Pb uit ;)

het begint net leuk te worden

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:37

waarom antwoord je dan niet?

zo leuk is het niet trouwens...

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:38

Specials schreef:
Dit is toch ontopic, Het gaat toch om de ts en haar verhaal?

Nee, de ts vroeg om informatie over soa testen, en wie deze op jonge leeftijd heeft ondergaan.
Eigenlijk gaan we al een tijdje off maar goed.

palousa_boy

suuzepuus schreef:
Citaat:

ik ben bang dat toch wel 75 procent van de mensen die het verhaal in de openingspost lezen het niet geloven, dan hebben we het niet over de rest van het topic

en dan wat??

(zo dan?)

het gaat mij niet om wat ze dan gaan doen.. het gaat mij om de geloofwaardigheid van dit verhaal, ga jij eens met een leeg hoofd, zonder mening, het verhaal nog eens lezen en vertel me dan wat je er van vind

edit: heb trouwens nergens gelezen dat ik op jou vragen MOET antwoorden
Laatst bijgewerkt door palousa_boy op 10-08-10 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

AdnerB

ik vind er weinig leuks aan hoor eigenlijk..
verplaats je eens in haar situatie..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:40

Ik denk dat hij bedoelt dat ts het verhaal niet alleen met bokt deelt maar met heel de wereld, Als je op google kijkt krijg je meteen dit topic.
En dan kan het een SA zijn maar iedereen die ook maar handig is met een pc kan het zo nakijken wie het werkelijk is.
En als je zo graag anoniem je verhaal wilt doen, Waarom wel elke keer met een andere bokker iets gaan doen , Waarom wel toestemming geven om je rijfoto's op ITP te zetten?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:41

dan nog Palousa.... al is niet alles waar of misschien het hele verhaal niet. stel je eens voor dat het wel waar is!

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:41

Ik haak hier af. Vind het enorm jammer wat er nu gebeurt. Zo TS al de waarheid sprak nu zal ze zeker niets meer plaatsen. Blijkbaar hebben mensen meer lol als ze andere mensen pijn doen. jammer dat dit het klimaat op bokt is. En dat zinloze discussieren over wie er gelijk heeft >;) . Respect voor elkaar is hier ver te zoeken! :r

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:42

brenniie schreef:
ik vind er weinig leuks aan hoor eigenlijk..
verplaats je eens in haar situatie..

tuurlijk, als het je overkomt is nie leuk..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:43

suuzepuus schreef:
dan nog Palousa.... al is niet alles waar of misschien het hele verhaal niet. stel je eens voor dat het wel waar is!

Kan jij misschien alles vergeten, Vergeet alle andere reactie's van andere bokkers en lees alle posten van ts nog eens door, Zonder mening vooraf..
En bedenk je dan eens of jij dit geloofwaardig vind?

Als dit wel waar is zou het verstandig zijn dat ts snel aangifte gaat doen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:45

suuzepuus schreef:

ja he zo kunnen we alles wel zielig gaan vinden, want stel dat het wel waar is

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:45

nou, eigenlijk heb ik daar geen zin in. Als het waar is wat ze zegt heb ik heel erg met dit meisje te doen.
Als je aandacht vraagt op deze manier is er iets niet goed met je en heb je net zo goed hulp nodig dan wanneer het allemaal wel waar is!!

Dus TS...... je bent er nog niet. zoek hulp!!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:47

suuzepuus schreef:
nou, eigenlijk heb ik daar geen zin in. Als het waar is wat ze zegt heb ik heel erg met dit meisje te doen.
Als je aandacht vraagt op deze manier is er iets niet goed met je en heb je net zo goed hulp nodig dan wanneer het allemaal wel waar is!!

Dus TS...... je bent er nog niet. zoek hulp!!

Hoe je het ook went of keert, Iets mis is er inderdaad!
Of het mis is door dit verhaal of omdat het mis is omdat die misschien niet waar is , Blijft een raadsel.
Hulp heeft ze sowieso nodig dat ben ik met je eens !

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:48

he he... kunnen we discussie dan stoppen??

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:50

dan kan er wel een slotje op want dan zijn we helemaal uitgepraat hier

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:51

Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Deze symptonen en woorden lijken mij echt en niet te faken.
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen ;)

@palousa_boy
Ik weet niet wat hier leuk aan begint te worden?
1. Als iemand zo weinig aandacht en liefde krijgt om instaat te zijn zoiets te verzinnen, dat vind ik niet zo leuk en zelfs zielig en zorgwekkend...
2. Stel het is wel zo? Meisje heeft namelijk niet het hele verhaal bij de politie gedaan, ze schaamt zich, moeder praat zo lelijk tegen haar, instellingen vallen haar lastig en helpen haar niet, bokt valt haar nu af.... Leuk he??? Je medemens vertrappen :r
Dit soort reacties getuigen in mijn ogen aan een gebrek van levenservaring...
En dan nog 1 tip: Als je niets nuttigs te zeggen hebt, say nothing at all ;)
Laatst bijgewerkt door doei op 10-08-10 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:53

hoe kom je daar bij, palousa boy. De mensen die hier reageren, willen TS graag helpen. Degene die twijfels hebben, hebben dat gezegd, en daarbij moet het ook klaar zijn.

Dit kan enorme impact hebben op TS, en haar hele nieuwe 'zelfvertrouwen' weer doen laten instorten. Is dat wat jullie willen bereiken? Ook al denken jullie dat het niet waar is, maar stel dat het wel waar is...
Maarjah, ik ga er verder niet meer op in.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:54

doei schreef:
Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen ;)

Maar waarom krijg ik dan pb'tjes van mensen die het zelf hebben meegemaakt en misselijk van het verhaal van ts worden en zeggen dat het helemaal niet kan, Niet zo word gedaan en alles dr omheen ok niet klopt.
Dus die laatste zin gaat ook niet op, Want er zijn mensen die het mee gemaakt hebben en zelfs twijfelen.
Alles is via internet te faken..

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:58

doei schreef:

@palousa_boy
Ik weet niet wat hier leuk aan begint te worden?
1. Als iemand zo weinig aandacht en liefde krijgt om instaat te zijn zoiets te verzinnen, dat vind ik niet zo leuk en zelfs zielig en zorgwekkend...
2. Stel het is wel zo? Meisje heeft namelijk niet het hele verhaal bij de politie gedaan, ze schaamt zich, moeder praat zo lelijk tegen haar, instellingen vallen haar lastig en helpen haar niet, bokt valt haar nu af.... Leuk he??? Je medemens vertrappen :r
Dit soort reacties getuigen in mijn ogen aan een gebrek van levenservaring...
En dan nog 1 tip: Als je niets nuttigs te zeggen hebt, say nothing at all ;)

misschien vraag ik wel om aandacht?

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:58

Specials schreef:
doei schreef:

Maar waarom krijg ik dan pb'tjes van mensen die het zelf hebben meegemaakt en misselijk van het verhaal van ts worden en zeggen dat het helemaal niet kan, Niet zo word gedaan en alles dr omheen ok niet klopt.
Dus die laatste zin gaat ook niet op, Want er zijn mensen die het mee gemaakt hebben en zelfs twijfelen.
Alles is via internet te faken..

Tja het waarom?
Waarom krijg ik allemaal pb-tjes van mensen die misselijk worden van jou verhaal?