Ik heb éindelijk de juiste verf gevonden voor mijn haar! Was op zoek naar een strawberry blonde want mijn haar is nu blond met een oranje/rode gloed (zie profiel) die ik heel mooi vind. Maar ik begin uitgroei te krijgen dus had nodig verf nodig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Hetlevenwint ik zou niet weten wat je moet doen, je wilt eigenlijk niets maar toch wel iets anders, gewoon een schuine lok dan maar?![]()
Yasmine wanneer ga je het proberen? Hoop voor je dat het goed pakt!
Yinka schreef:Ten eerste, Jezzi echt super gaaf!
Dan nu mijn probleem. Ik heb vorig jaar maart mn haar donkerbruin geverft. Op gegeven moment dmv highlights terug gegaan naar mn eigen haar kleur, licht blond. Nu is het groten deels wel m'n eigen haar kleur, maar de onderkant is nog donkerder dan de rest. En het irriteert me matteloosHeb vorige week nog hele lichte blonde verf van john frieda erover gedaan, maar verschil blijft zichtbaar. Dus nu twijfel ik over ontkleuringsverf. Iemand ervaring er mee?
VanNessa schreef:@hetlevenwint misschien kun je het in laagjes laten knippen, dat is ook mooi.
en dat geeft je haar ook wat meer volume. Een schuine pony is ook mooi!
Megamutsj schreef:Drama drama wie kan mij helpen?
Ik heb van mezelf (licht)bruin haar, in de zomer krijg ik door de zon lichtere plukjes waardoor ik donkerblond ben.
Nu had ik laatst een donkerbruine uitwasbare spoeling erin gedaan, en een tijdje later een zwarte uitwasbare spoeling.
Het was een weekje leuk, maar daarna werd de zwarte kleur dof. Mijn haar is nu een soort van donkerbruin, en bovenop mijn hoofd grauw dof zwart/blauw/grijs. Heel erg lelijk dus!
Ik wou nu graag mijn haar terugtoveren naar mijn eigen haarkleur, dus het liefst donkerblond.
Kan ik gewoon een pak verf kopen bij de drogist en dat erin smijten?
Want wil er niet al te veel geld aan besteden, bleken lijkt mij ook zo een gedoe, heb ik momenteel ook niet echt het geld voor..
Helphelp!!
Cynn_x schreef:Nou, ik ga vanmiddag mijn haar verven met John Frieda mousse. Eens even kijken hoe het gaat.Eerste keer zelf verven voor mij, altijd deed ik het bij de kapper.. en het is toch echt nodig want ik heb best wel wat uitgroei al.. En aangezien wat mensen nog nieuwsgierig zijn over John Frieda, zal ik daarna een 'verslagje' typen
Wish me luck..
@ Megamutsj, van donker naar licht moet je áltijd eerst ontkleuren. Naar mijn ervaring. Anders krijg je de raarste/lelijkste kleuren.
Cynn_x schreef:xDramaQueen schreef:ik neem mijn woorden over john frieda terug, hoewel t een super mooie kleur is, (eindelijk bruin zonder roodtint) en het super makkelijk in gebruik is, ben ik toch niet tevreden, ik ben nu alweer bijna blond! vervaagd gigantisch snel!
En dat binnen 1 week?