Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:23

Denk dat je dan niet zoveel opties hebt :P Dan zou ik ook voor een schuine pony gaan.

Ik heb éindelijk de juiste verf gevonden voor mijn haar! Was op zoek naar een strawberry blonde want mijn haar is nu blond met een oranje/rode gloed (zie profiel) die ik heel mooi vind. Maar ik begin uitgroei te krijgen dus had nodig verf nodig :+ Syoss Caramel Blonde ziet er op de verpakking perfect uit, ben benieuwd hoe het uitpakt :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:28

:') Ik weet het ik ben erg kieskeurig :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:49

Jezzi wat staat dat je suuuuuper, echt stoer!!!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:52

Hetlevenwint ik zou niet weten wat je moet doen, je wilt eigenlijk niets maar toch wel iets anders, gewoon een schuine lok dan maar? :')

Yasmine wanneer ga je het proberen? Hoop voor je dat het goed pakt!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:54

Dankjulliewel! :))
De achterkant is vrij kort, denk centimeter of 3 lang maar ik zal morgen nog even een foto maken :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:55

dressagelady schreef:
Hetlevenwint ik zou niet weten wat je moet doen, je wilt eigenlijk niets maar toch wel iets anders, gewoon een schuine lok dan maar? :')

Yasmine wanneer ga je het proberen? Hoop voor je dat het goed pakt!

Als ik nou zeg, wat stel je voor, alles mag ook die dingen die ik niet zou nemen normaal. Wat zou je dan doen ?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:00

Misschien een tintje donkerder, een schuine lok (maar die gaat dus in je ogen hangen vaak :D ) en lekker veel lagen? Of misschien een bob, maar wat is nou een kapsel waarvan je zelf denkt 'super gaaf maar niks voor mij'? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:08

Jezzi: knappe meid ben je, staat je super!!!!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:29

Ten eerste, Jezzi echt super gaaf!

Dan nu mijn probleem. Ik heb vorig jaar maart mn haar donkerbruin geverft. Op gegeven moment dmv highlights terug gegaan naar mn eigen haar kleur, licht blond. Nu is het groten deels wel m'n eigen haar kleur, maar de onderkant is nog donkerder dan de rest. En het irriteert me matteloos := Heb vorige week nog hele lichte blonde verf van john frieda erover gedaan, maar verschil blijft zichtbaar. Dus nu twijfel ik over ontkleuringsverf. Iemand ervaring er mee?

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:57

Yinka schreef:
Ten eerste, Jezzi echt super gaaf!

Dan nu mijn probleem. Ik heb vorig jaar maart mn haar donkerbruin geverft. Op gegeven moment dmv highlights terug gegaan naar mn eigen haar kleur, licht blond. Nu is het groten deels wel m'n eigen haar kleur, maar de onderkant is nog donkerder dan de rest. En het irriteert me matteloos := Heb vorige week nog hele lichte blonde verf van john frieda erover gedaan, maar verschil blijft zichtbaar. Dus nu twijfel ik over ontkleuringsverf. Iemand ervaring er mee?

Dit heb ik ook maar dan andersom. Weet iemand wat ik er aan kan doen. Ik kreeg laatst zelfs van een wildvreemde meneer de vraag of ik had 'geprobeerd' blondine te worden. Nee niet echt; gewoon mislukte verfpoging.

VanNessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:19

@hetlevenwint misschien kun je het in laagjes laten knippen, dat is ook mooi.
en dat geeft je haar ook wat meer volume. Een schuine pony is ook mooi! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:49

VanNessa schreef:
@hetlevenwint misschien kun je het in laagjes laten knippen, dat is ook mooi.
en dat geeft je haar ook wat meer volume. Een schuine pony is ook mooi! :D

Dit is dus het gene wat ik op dit moment van plan ben, maar nog niet zeker ben dus 1 stem voor jeej :')

derest(andere dingen mag je ook altijd voorstellen :) :j )

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:24

Hallo allemaal,

2 jaar geleden ben ik begonnen met mijn haar bruin verven, ik heb nu nog steeds bruin haar dus maar in de vakantie ben ik van plan het in mijn natuurlijke haarkleur te laten verven. Ik heb van nature lichtrood haar, maar ik vraag me af wat er dan allemaal moet gebeuren om weer je natuurlijke haarkleur te krijgen. Zal het ontkleurd moeten worden? (+slecht voor je haar?) En hoe kwam het er daarna uit te zien, heb ik aan 1 verfbeurt genoeg?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:16

Drama drama wie kan mij helpen?

Ik heb van mezelf (licht)bruin haar, in de zomer krijg ik door de zon lichtere plukjes waardoor ik donkerblond ben.
Nu had ik laatst een donkerbruine uitwasbare spoeling erin gedaan, en een tijdje later een zwarte uitwasbare spoeling.
Het was een weekje leuk, maar daarna werd de zwarte kleur dof. Mijn haar is nu een soort van donkerbruin, en bovenop mijn hoofd grauw dof zwart/blauw/grijs. Heel erg lelijk dus!

Ik wou nu graag mijn haar terugtoveren naar mijn eigen haarkleur, dus het liefst donkerblond.
Kan ik gewoon een pak verf kopen bij de drogist en dat erin smijten?
Want wil er niet al te veel geld aan besteden, bleken lijkt mij ook zo een gedoe, heb ik momenteel ook niet echt het geld voor..

Helphelp!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:06

Megamutsj schreef:
Drama drama wie kan mij helpen?

Ik heb van mezelf (licht)bruin haar, in de zomer krijg ik door de zon lichtere plukjes waardoor ik donkerblond ben.
Nu had ik laatst een donkerbruine uitwasbare spoeling erin gedaan, en een tijdje later een zwarte uitwasbare spoeling.
Het was een weekje leuk, maar daarna werd de zwarte kleur dof. Mijn haar is nu een soort van donkerbruin, en bovenop mijn hoofd grauw dof zwart/blauw/grijs. Heel erg lelijk dus!

Ik wou nu graag mijn haar terugtoveren naar mijn eigen haarkleur, dus het liefst donkerblond.
Kan ik gewoon een pak verf kopen bij de drogist en dat erin smijten?
Want wil er niet al te veel geld aan besteden, bleken lijkt mij ook zo een gedoe, heb ik momenteel ook niet echt het geld voor..

Helphelp!!

nou ieder zen haar is verschillend, de een reageert goed op van die verf pakkies uit de drogist de andere niet. Ik zou even info gaan vragen aan je kapster, je hoeft daarvoor niet op de kaperstoel te gaan zitten enz. even info vragen kan normaal ook :)

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 09:23

@Megamutsj, ik denk dat je niet gewoon een pak verf kunt kopen hoor! Ik dacht dat als je bijv. bruin er nu overheen zou gooien, het haast nóg grauwer en donkerder werd, en als je het blond doet dat je soort oranje krijgt. Ik denk toch dat je óf met dit haar moet blijven rondlopen óf toch even de kapper moet raadplegen. :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:30

Nou, ik ga vanmiddag mijn haar verven met John Frieda mousse. Eens even kijken hoe het gaat. := Eerste keer zelf verven voor mij, altijd deed ik het bij de kapper.. en het is toch echt nodig want ik heb best wel wat uitgroei al.. En aangezien wat mensen nog nieuwsgierig zijn over John Frieda, zal ik daarna een 'verslagje' typen :P Wish me luck..

@ Megamutsj, van donker naar licht moet je áltijd eerst ontkleuren. Naar mijn ervaring. Anders krijg je de raarste/lelijkste kleuren. :=

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:31

John frieda mousse is fijn! Mn haar zag er qua glans goed uit na :)
Cynn_x schreef:
Nou, ik ga vanmiddag mijn haar verven met John Frieda mousse. Eens even kijken hoe het gaat. := Eerste keer zelf verven voor mij, altijd deed ik het bij de kapper.. en het is toch echt nodig want ik heb best wel wat uitgroei al.. En aangezien wat mensen nog nieuwsgierig zijn over John Frieda, zal ik daarna een 'verslagje' typen :P Wish me luck..

@ Megamutsj, van donker naar licht moet je áltijd eerst ontkleuren. Naar mijn ervaring. Anders krijg je de raarste/lelijkste kleuren. :=

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:53

Heb ontkleuringscreme gekocht en een pak toffebruine haarkleuring, allemaal shampoo's voor gekleurd haar en een maskertje dus hoop dat het goed komt!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:54

Nou heb nét mijn haar geverfd! :)

Het is óntzettend fijn om mee te werken. Ik heb echt wel redelijk lang haar (zie profiel), en ik had zelfs moeite met het laatste beetje foam in mijn haar te doen. Het zat al onwijs vol en te schuimen! Maar toch op gekregen.
De handschoenen vind ik zelf erg fijn. Hoor veel mensen klagen dat ze te klein zijn, maar ik heb echt ini-mini handjes.. dus voor mij waren ze echt ideaal! Maar kan me voorstellen dat anderen er wat minder blij mee zijn.. Ze zitten ook erg lekker, en de conditoner kan ik nog wel een aantal keer gebruiken. Heerlijk dat deze er zo bij zit. :)

Ik had de 4BG Dark Chocolate Brown.

Mijn haar zit nu nog even in een handdoek gewikkeld, en ben heel benieuwd hoe het er zo uit ziet. Of mijn uitgroei echt volledig weg is en of het idd net een tintje donkerder is gevallen. (Mijn haar was net ietsjes lichter geverfd bij de kapper)

Maar tot nu toe, erg tevreden! :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:47

Toevoeging; I love it! Súper tevreden! :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:09

ik neem mijn woorden over john frieda terug, hoewel t een super mooie kleur is, (eindelijk bruin zonder roodtint) en het super makkelijk in gebruik is, ben ik toch niet tevreden, ik ben nu alweer bijna blond! vervaagd gigantisch snel!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:11

xDramaQueen schreef:
ik neem mijn woorden over john frieda terug, hoewel t een super mooie kleur is, (eindelijk bruin zonder roodtint) en het super makkelijk in gebruik is, ben ik toch niet tevreden, ik ben nu alweer bijna blond! vervaagd gigantisch snel!

En dat binnen 1 week?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:16

Cynn_x schreef:
xDramaQueen schreef:

En dat binnen 1 week?

ik heb het 31-01 geverfd met john frieda :j syoss werd ook snel "dof" maar zoals JF niet :n
mijn moeder had het trouwens ook, die heeft dus weer l'oreal..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:20

Oh wat balen zeg, na het positieve bericht van Cynthia wilde ik ook JF proberen .. heb altijd hun shampoo's en die vind ik super fijn. Hebben jullie de spoeling gebruikt of echt permanente verf?