Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fanneke schreef:@ Mandy, veel fietsplezier!!!
@ Lies, balen dat je niet kan fietsen, maar het is voor een goed doel!
@ Musli, kun je jouw horloge ook gebruiken voor hardlopen? Ik ben ook van de grafiekjes!
@ Wendy, ooh woon jij op Texel? Wat heerlijk! Komen er graag fietsen!
Tip voor goedkope fietskleding, de Decathlon. Vl had gisteren een mooi wind/regenjack gekocht voor nog geen € 25.00!
Ik ben gisteren weer goedgekeurd door de gynaecoloog!Hoop morgen weer op de fiets te stappen! Gisteren op de gewone fiets boodschappen gedaan en dat ging best goed. Met een zeem ertussen, moet ik helemaal minder voelen van het litteken. Heerlijk vooruitzicht!
Wendy15 schreef:Wat een weertje vandaag! Lekker middagje vrijgenomen van t werk en met een vriendin gaan fietsen. Vandaag niet offroad, maar een langer tochtje over de weg, mooie plekjes opgezocht, door de duinen, over de dijk. Onderweg een paar keer een terrasje gepakt, hele middag op pad geweest zo en al met al toch 66km gefietst.
Ghostattack schreef:Ik fiets vaak alleen, soms samen met mijn vader. Alleen dat vind ik minder leukAls ik alleen fiets ben ik nergens van afhankelijk, ik ben sowieso erg op mezelf staand.
Lekker ergens heen fietsen, nergens over na denkenIn een groep heb ik nog nooit gefietst.
Binnenkort is er hier de profronde van Tiel en de West-Betuwe tour. Wat houdt een KNWU licentie eigenlijk in? Ik ben namelijk (nog) nergens lid van..
http://www.sw-rivierenland.nl/profronde-tiel/
Ghostattack schreef:Ik fiets vaak alleen, soms samen met mijn vader. Alleen dat vind ik minder leukAls ik alleen fiets ben ik nergens van afhankelijk, ik ben sowieso erg op mezelf staand.
Lekker ergens heen fietsen, nergens over na denkenIn een groep heb ik nog nooit gefietst.
Binnenkort is er hier de profronde van Tiel en de West-Betuwe tour. Wat houdt een KNWU licentie eigenlijk in? Ik ben namelijk (nog) nergens lid van..
http://www.sw-rivierenland.nl/profronde-tiel/
Silvia schreef:Wendy15 schreef:Wat een weertje vandaag! Lekker middagje vrijgenomen van t werk en met een vriendin gaan fietsen. Vandaag niet offroad, maar een langer tochtje over de weg, mooie plekjes opgezocht, door de duinen, over de dijk. Onderweg een paar keer een terrasje gepakt, hele middag op pad geweest zo en al met al toch 66km gefietst.
Hé Wendy, jij ook hier?