Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Het is trouwens ook niet zo dat je aankomt van de pil an sich. Door de hormonen kan je meer eetlust krijgen, en als je daar naar gaat eten kom je aan.
Chrissie_ schreef:Heeft er iemand een implanon?
& ja, wat zijn de ervaringen?
Ymke schreef:Yessy schreef:Als vandaag niet in de eerste week na je stopweek, of laatste week voor je stopweek valt, ben je veilig ja
Oei, vandaag was de laatste pil van de stripAls ik nu nog een strip neem dan, dan ben ik veilig?
xMarloes schreef:Daisies schreef:Stel ik heb vrijdag seks gehad, (strip begonnen op de zondag ervoor) en ik ben maandag avond de pil vergeten en heb hem ipv 23:00 om 12:00 ingenomen. Hoe groot is de kans dan? Niet toch?
neee.
kans is echt heeeeeeeeeel klein.
Yessy schreef:Heb ik ook een tijdje gehad, google eens op contactbloeding, dat komt vaker voor als je een mirena hebt
Emytje schreef:Weet iemand hoe dit zit? Ik laat snel een Inplanon plaatsen en ik zit nu bij CZ. Het plaatsen gaat me als het goed is bij hen niets kosten, alleen nu wil ik dus overstappen naar een goedkopere verzekering, maar ik wil wel zeker weten dat het verwijderen en het plaatsen (met name het verwijderen) vergoed word door de mijn toekomstige verzekering. Weet iemand of dat altijd vergoed word of dat ik daar een bepaalde verzekering voor uit mag gaan zoeken? Het gaat niet om de Inplanon zelf, maar dus puur het verwijderen. Aan de hand daarvan wil ik dus een keuze maken voor een verzekering.
Emytje schreef:Even mijn vraag ook hier:Emytje schreef:Weet iemand hoe dit zit? Ik laat snel een Inplanon plaatsen en ik zit nu bij CZ. Het plaatsen gaat me als het goed is bij hen niets kosten, alleen nu wil ik dus overstappen naar een goedkopere verzekering, maar ik wil wel zeker weten dat het verwijderen en het plaatsen (met name het verwijderen) vergoed word door de mijn toekomstige verzekering. Weet iemand of dat altijd vergoed word of dat ik daar een bepaalde verzekering voor uit mag gaan zoeken? Het gaat niet om de Inplanon zelf, maar dus puur het verwijderen. Aan de hand daarvan wil ik dus een keuze maken voor een verzekering.