Mariakoekjes zijn geloof ik ook redelijk verantwoord.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Ik vind de Keloggs Bites Choco nog lekkerder!Maar die zijn best prijzig en kan me voorstellen dat haar ouders niet zomaar zulke dure etenswaren gaan kopen voor haar.
Mariakoekjes zijn geloof ik ook redelijk verantwoord.
Elmira schreef:Zo heee! Wat is er veel gekletst! Zal het zo even bijlezen!
Mijn lijstje vandaag;
O: 4 knackebrod met smeerkaas en appelstroop
T: ontbijtkoek
M: 2 volkorenbrood met kipfilet
T: pakje sultana
A: Weet ik nog niet! Inspiratie loos
Ik heb vandaag 42 kilometer gefietst
montiej schreef:Ik wil ook afvallen.
Ik ben 1.60 en weeg 67 kilo.
Ik heb vandaag gegeten:
O: plakje ontbijtkoek, Appel, Banaan. Ik eet niet alles tegelijk.
M: komkommer, appel, banaan, dubbel op ontbijtkoek.
A: weet ik nog niet.
Eet ik goed?
montiej schreef:Maar aangezien ik ook geen melk lust. eet ik dat. en het zijn van die kleintjes he;) verder eet ik de hele avond naar het avond eten niet meer
Duke schreef:Ik blijf het geweldig vinden om naar die foto's te kijken hoor Angela! Dit werkt ook gewoon motiverend voor de rest!!! Dus niet denken dat wij zullen denken 'heb je haar weer'. Als we dat denken is dat puur positief bedoeld!!!
Yell schreef:Jeee 42km, wat goed zeg. Ik ben voor mijn revalidatie voor het eerst op de hometrainer geweest. 10mins op standje 3.. Dan verneem je pas hoe snel je conditie onderuit gaat.
Yell schreef:Ik lig nu al 5 weken helemaal plat, niet wandelen niks. Dus dan moet je wel even weer wennen om wat te doen. Maar was een superfijn gevoel.
Als je een auto hebt dan word je wel snel lui
Anna-Jelly schreef:Hihi ja dat maakt hem weinig uit, maar hij is gek op vlees dus dan eet hij wel
Oooh ik moet straks vloei halen maar ik durf niet naar de winkel want heb zo'n zin in iets lekkers en mijn zoontje moet mee en die gaat dan altijd om iets lekkers zeuren... ooh lieve help.