Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Tja. Ik ben ook wel eens met een niet-paardenvriendin in een auto die vol lag met hooiresten langs de voerboer gereden omdat ik knollenvoer moest hebben en we kwamen er toevallig langs. Voor een echte vriendin is dat geen probleem hoor. Als het nou elke keer voorkomt is het wat anders.
_sparta_ schreef:Maar helaas zijn er ook veel die zo gauw ze zwanger zijn ineens een FormatC in hun brein hebben, die alle onderwerpen heeft gewist en alleen nog maar nieuwe aanmaakt gaande over kinderen.
Nicolletje schreef:Mwoah, mensen kunnen ook zo worden als ze geen kind maar een vriendje krijgen
Karin schreef:De meesten hier hebben vriendinnen die ook nog wel eens over wat anders dan kinderen kunnen praten.
MamboBeach schreef:Dus... ook al heb ik wel kinderen, ik kan me een bewust kinderloze ook goed voorstellen. Is dat raar
Teddy321 schreef:Toen mijn zusje nog in de kleine kinderen "zat"en haar vriendinnen begonnen over de kinderen, zei ze altijd:luister zit de hele dag al in de kinderen, vindt het bereleuk dat jullie erzijn, dus.....zullen we ergens anders over praten??
Chiqa schreef:Extreem? Nou ik mocht willen dat ze dat waren karin, vond ze echt verschikkelijk stoffig.Karin schreef:De meesten hier hebben vriendinnen die ook nog wel eens over wat anders dan kinderen kunnen praten.
En die dumpen even hun kids als je met ze weg wilt zo zomaar even spontaan op een bepaald dagdeel?MamboBeach schreef:Dus... ook al heb ik wel kinderen, ik kan me een bewust kinderloze ook goed voorstellen. Is dat raar
Nou dat antwoord heb je toch wel meerdere malen gekregen in dit topic, nee dat is zeker niet raar.
Chiqa schreef:Karin schreef:De meesten hier hebben vriendinnen die ook nog wel eens over wat anders dan kinderen kunnen praten.
En die dumpen even hun kids als je met ze weg wilt zo zomaar even spontaan op een bepaald dagdeel?
Mindim schreef:Bij mij in de auto ruikt het naar paard, ligt vol met hooi en zitten er herplakbare stickers op de ruiten. En dan gaan we van de hooiboer door naar de drogist in paardenkleding met strontlaarzenSo what, daar kan ik me nuu echt niet druk om maken. En als vriendinnen me daarom laten zitten en niet enig inlevingsvermogen voor mijn leven op kan brengen, dan ben je niet een vriendin in mijn ogen. Het is geven en nemen. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind als er alleen maar over de kinderen gepraat wordt, maar dat kun je in een goede vriendschap toch ook zeggen? Mijn beste vriendinnen hebben geen kinderen, ik loop niet in een bloemetjes trui en ben ook niet vertrut, ik ben naast moeder ook nog steeds mezelf en die is niet bijster veel veranderd. Een nachtbraker, nee, ik heb jaren in de kroeg gewerkt en heb geen zin om oma te zitten wezen tussen 18 jarige kinderen, dank u.
Met kinderen moet je meer plannen, dat moet je met werk ook, met paarden en andere dieren ook, dus dat vind ik niet iets specifiek moedergedrag.