[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:49

Ik hoor juist echt superveel slechte verhalen over Bodymx.. :oo

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:56

Ik vind het zo raar dat er allemaal verschillende verhalen zijn over hoe je een (navel)piercing moet schoonhouden!
Mijne moet ik 2 keer per dag wassen met desinfecterende zeep (heb unicura) en 2 keer per dag druppels er in doen.. zo'n klein flesje, had ik ook bij de gaatjes in mijn oren.

Ik vraag me trouwens af hoe lang ik het moet blijven schoonmaken?
Dat heeft ie er niet bij gezegd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:14

Emmaa schreef:
Helmoni schreef:
heb helaas mijn labret na 2 jaar eruit moeten halen omdat mijn tandvlees begon weg te trekken, vind het echt jammer. maar heb altijd me tongpiercing nog :D

Deed het bij jou zeer? Tongpiercing?
Labret vind ik ook mooi maar als je tandvlees wegtrekt is idd minder zeg! Brr!

Nee dat niet, het was alleen een beetje een apart gevoel toen die pin erdoor ging. En de eerste keer heeft hij mis gestoken. :+ 's avonds kon ik hem eruit pulken want ik stikte bijna doordat mijn tong mijn keel afsloot. Zo dik was hij. Week later opmieuw laten zetten en nergens last van gehad :D alleen als die pin erdoor gaat lijkt net of het middelste van je tong helemaal naar boven wordt gedrukt, weet niet hoe ik het moet omschrijven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:16

_Emma_ schreef:
Ik vind het zo raar dat er allemaal verschillende verhalen zijn over hoe je een (navel)piercing moet schoonhouden!
Mijne moet ik 2 keer per dag wassen met desinfecterende zeep (heb unicura) en 2 keer per dag druppels er in doen.. zo'n klein flesje, had ik ook bij de gaatjes in mijn oren.

In ieder geval een paar weken volhouden! ik ben er te vroeg mee gestopt en bij mij is hij er toen gaan uitgroeien en ontsteken. Dat deed PIJN! oeioei!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:19

Hoi!

Ik wil binnenkort een labret laten zetten. Nu weet ik hoe je het wel en niet moet schoonmaken, maar ik kom nog niet helemaal uit sommige dingen.

Mag je met een labret zwemmen, zoniet na hoeveel weken mag het? En ook op google vind ik allemaal andere dingen over zoenen. De ene zegt 2 dat je na 2 weken weer mag zoenen, de andere zegt weer na 6 weken. Wie o Wie kan mij uit de brand helpen :D?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:21

_Emma_ schreef:

wow, dat is echt véél te veel, het gevolg daarvan is dat je lichaam gewend raakt dat het voor haar schoongemaakt word, dus al je stopt dan zal ie gaan klieren omdat ie vraagt om al die schoonmaak goedjes..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:22

Anthea schreef:
Je hoeft het je moeder niet te vertellen, mijn vader weet na jaren ook nog niks van mijn tongpiercing.

Is bodymx niet zon slechte shop? Of haal ik m nu door de war met een andere.

nee je hebt t goed das idd bodymx, mensen zijn er meestal niet zo over te spreken.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:25

xDramaQueen schreef:
Anthea schreef:
Je hoeft het je moeder niet te vertellen, mijn vader weet na jaren ook nog niks van mijn tongpiercing.

Is bodymx niet zon slechte shop? Of haal ik m nu door de war met een andere.

nee je hebt t goed das idd bodymx, mensen zijn er meestal niet zo over te spreken.

Ik was in Breda en ik heb dus daar mijn piercing laten zetten.
Nu ik op internet kijk lees ik idd veel wisselende meningen. Ik quote ff een stukje van het piercingtopic -
"Hmm ja, ik woon in breda en ik ben daar vaak binnen geweest, ik heb nogal gemengde gevoelens daar. Ik voelde me echt dóm daar toen ik iets vroeg, ze doen er heel erg als of je eigenlijk geen vragen mag stellen ofzo. En die witte jassen vond ik ook best wel eng, als of je in een ziekenhuis bent."

Zo dacht ik ook! Precies zo. De kamertjes waar ze de piercing zetten vond ik ook zo ziekenhuisachtig.
Nouja, verder ben ik wel tevreden hoor, hij zit er mooi recht in en alles was steriel!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 02:44

Betweterig doen ze idd wel een beetje. Maar verder geen klachten. Ze zijn ook niet onaarig, of ongeduldig, verre van dat.
Tongpiercing was zo gepiept. Ze gebruiken verdovingsspray die even werkt waardoor je iets voelt van het piercen (althans ik volde echt niks, het ging ook heel snel). Het zwellen van de tong is alleen bij iedereen anders. De ene zwelt helemaal niet. De andere is maar drie dagen dik, en bij weer de andere zelfs een week.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 10:38

xDramaQueen schreef:
_Emma_ schreef:

wow, dat is echt véél te veel, het gevolg daarvan is dat je lichaam gewend raakt dat het voor haar schoongemaakt word, dus al je stopt dan zal ie gaan klieren omdat ie vraagt om al die schoonmaak goedjes..

Ja maar dat vind ik dus zo lastig, want de ene zegt dit en de ander zegt dat ;) ik heb de druppels al terug gebracht naar 1 keer per dag, want ik vond 2 keer ook wel een beetje raar. Maar ik denk dat ik wel 2 keer schoonmaken aanhou voorlopig, dat lees ik op wel meer sites en mijn piercer heeft dat echt gezegd. En over een tijdje bouw ik dat dan af naar 1 keer per dag en uiteindelijk geen.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:07

Ik heb gisteren een kleiner staafje in mijn labret laten zetten!! Zit veel beter en staat ook een stuk mooier vind ik..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:11

Emmaa schreef:
Oh jongens ik vind een tongpiercing zo gaaf!
Maar ben echt ontzettend bang om er eentje te laten zetten..
Het is opzich zo gebeurd maar ik vind op mijn tong bijten al om het uit te schreeuwen!
Ze doen het bij sommige zaken ook met verdoving maarja, dan voel ik me ook weer zo pussy.. :(:)
Moet over twee weekjes terug naar BodyMX voor mijn navelpiercing, meteen tong erbij?

Bij BodyMX krijg je sowieso een verdovingsspray op je tong.
Je voelt heel even de naald door je tong, maar that's it! :)
Eerste dagen zijn even wat minder fijn, maar na een week wordt je zwelstaafje vervangen en voel je er niks meer van!

Ik heb goede (recente) ervaringen met BodyMX :j
Tongpiercing afgelopen augustus, drie gaatjes bij geschoten in september en twee maanden terug nog een helix laten doen bij hen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:39

Weet iemand hoe zo'n onopvallende piercing heet?
Ik zoek iets doorzichtigs en zo klein mogelijk voor in mn navel..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:42

Een retainer?

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:46

urselin schreef:
Emmaa schreef:
Oh jongens ik vind een tongpiercing zo gaaf!
Maar ben echt ontzettend bang om er eentje te laten zetten..
Het is opzich zo gebeurd maar ik vind op mijn tong bijten al om het uit te schreeuwen!
Ze doen het bij sommige zaken ook met verdoving maarja, dan voel ik me ook weer zo pussy.. :(:)
Moet over twee weekjes terug naar BodyMX voor mijn navelpiercing, meteen tong erbij?

Bij BodyMX krijg je sowieso een verdovingsspray op je tong.
Je voelt heel even de naald door je tong, maar that's it! :)
Eerste dagen zijn even wat minder fijn, maar na een week wordt je zwelstaafje vervangen en voel je er niks meer van!

Ik heb goede (recente) ervaringen met BodyMX :j
Tongpiercing afgelopen augustus, drie gaatjes bij geschoten in september en twee maanden terug nog een helix laten doen bij hen.

Oh oke, die verdovingspray is wel fijn dan.
Mijn navelpiercing begint een beetje rood te worden bij het bovenste bolletje.
Slaap op mijn buik, is ook echt super irritant..

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:20

Ik had even een vraagje, ik wil mijn oorlel gaan stretchen... vanaf euhm, nouja een gewoon 'gaatje' }:0

Alleen wil ik niet zo'n stretcher erin hebben die uitsteekt (dat zie ik mis gaan... daar blijft alles achter hangen inclusief alle huisdieren, paarden en vriendlief :P ) maar voor de kleine 'stretches' zijn begrijpelijkerwijs (nieuw woord?) ook geen plugs. Zijn er voor het begin niet 'dikkere' oorbellen te vinden? Iemand hier ervaring verder mee?

Alvast bedankt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:28

Je kan gewoon beginnen met bijv. een navelpiercing erin (dat deed ik, da's 1.6mm) of een labret en er zijn al plugs vanaf die maat te vinden hoor. ;)
De expanders voor het oprekken steken idd wel uit... kan je anders niet zo'n gebogen expander nemen, ik weet niet of dat uitmaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:42

Marloes__ schreef:
Een retainer?

Ja dat is hem! Dankje!!
Die dingen kosten ook geen drol btw :=

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:56

Die unicura he, is dat gewoon die handzeep?

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:58

ik heb een tijdje een lippiercing gehad.
maar omdat ik nogal snel dingen kwijt raak en ik met sporten mijn piercing uit moet doen, ben ik m kwijt geraakt.
tegen die tijd dat k m had gevonden of n nieuwe had, issie dicht gegroeid.
ben nu wel tevreden met hoe t is.

me moeder vond ook dat ik me mond scheef trok als ie erin zit.

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:59

oke... dank... ik ben de plugs nog niet tegen gekomen... meeste vanaf 3mm... en dat is wel weer een beetje verdreven in 1 keer bedacht ik me zo. Dan toch eens goed opzoek naar een mini plug :)

Zou ik eerst 1.6 mm proberen, of is 2 mm ook wel te doen? Volgens mij is het nu 'gewone' maat.
Laatst bijgewerkt door KDS op 12-05-10 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:00

Even kijken, ik had ze ergens gevonden *zoekt website*

Edit: kamer is nu een puinzooi ivm grote opruiming :Y), had 't ergens op een blaadje staan maar die kom ik straks wel tegen. :P

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:07

Emmaa schreef:

Ja :j is antibacterieel.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:11

_Emma_ schreef:
Emmaa schreef:

Ja :j is antibacterieel.

idd.
gebruik ik in het begin ook voor me tattoo's

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:28

Oke, danku!
Ikk heb net mijn piercing even met zoutoplossing laten weken en daarna antibacteriele spray erop gedaan.
Morgen een keertje wassen dan met Unicura en hopen dat het niet zo irriteert.