Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:Helmoni schreef:heb helaas mijn labret na 2 jaar eruit moeten halen omdat mijn tandvlees begon weg te trekken, vind het echt jammer. maar heb altijd me tongpiercing nog
Deed het bij jou zeer? Tongpiercing?
Labret vind ik ook mooi maar als je tandvlees wegtrekt is idd minder zeg! Brr!
_Emma_ schreef:Ik vind het zo raar dat er allemaal verschillende verhalen zijn over hoe je een (navel)piercing moet schoonhouden!
Mijne moet ik 2 keer per dag wassen met desinfecterende zeep (heb unicura) en 2 keer per dag druppels er in doen.. zo'n klein flesje, had ik ook bij de gaatjes in mijn oren.
Ik vraag me trouwens af hoe lang ik het moet blijven schoonmaken?
Dat heeft ie er niet bij gezegd..
_Emma_ schreef:Ik vind het zo raar dat er allemaal verschillende verhalen zijn over hoe je een (navel)piercing moet schoonhouden!
Mijne moet ik 2 keer per dag wassen met desinfecterende zeep (heb unicura) en 2 keer per dag druppels er in doen.. zo'n klein flesje, had ik ook bij de gaatjes in mijn oren.
xDramaQueen schreef:Anthea schreef:Je hoeft het je moeder niet te vertellen, mijn vader weet na jaren ook nog niks van mijn tongpiercing.
Is bodymx niet zon slechte shop? Of haal ik m nu door de war met een andere.
nee je hebt t goed das idd bodymx, mensen zijn er meestal niet zo over te spreken.
xDramaQueen schreef:_Emma_ schreef:Ik vind het zo raar dat er allemaal verschillende verhalen zijn over hoe je een (navel)piercing moet schoonhouden!
wow, dat is echt véél te veel, het gevolg daarvan is dat je lichaam gewend raakt dat het voor haar schoongemaakt word, dus al je stopt dan zal ie gaan klieren omdat ie vraagt om al die schoonmaak goedjes..
Emmaa schreef:Oh jongens ik vind een tongpiercing zo gaaf!
Maar ben echt ontzettend bang om er eentje te laten zetten..
Het is opzich zo gebeurd maar ik vind op mijn tong bijten al om het uit te schreeuwen!
Ze doen het bij sommige zaken ook met verdoving maarja, dan voel ik me ook weer zo pussy..![]()
Moet over twee weekjes terug naar BodyMX voor mijn navelpiercing, meteen tong erbij?
urselin schreef:Emmaa schreef:Oh jongens ik vind een tongpiercing zo gaaf!
Maar ben echt ontzettend bang om er eentje te laten zetten..
Het is opzich zo gebeurd maar ik vind op mijn tong bijten al om het uit te schreeuwen!
Ze doen het bij sommige zaken ook met verdoving maarja, dan voel ik me ook weer zo pussy..![]()
Moet over twee weekjes terug naar BodyMX voor mijn navelpiercing, meteen tong erbij?
Bij BodyMX krijg je sowieso een verdovingsspray op je tong.
Je voelt heel even de naald door je tong, maar that's it!
Eerste dagen zijn even wat minder fijn, maar na een week wordt je zwelstaafje vervangen en voel je er niks meer van!
Ik heb goede (recente) ervaringen met BodyMX
Tongpiercing afgelopen augustus, drie gaatjes bij geschoten in september en twee maanden terug nog een helix laten doen bij hen.