iedereen zegd het is dystrofie
het ziet er uit als dystrofie maar volgens hem was dat het niet
want dan moet het rood/blauw en dik zijn en warm etc
nou de meeste dingen die hij opsomde klopte ook wel met wat ik heb
maar goed als hij zonder te kijken kan zeggen dat het niet zo is wie ben ik dan om er tegen in te gaan?
word er ook moe van want hij had mijn dosier voor zijn neus liggen dus hij kon zo terug lezen wat zijn collega vorige keer
heeft genoteerd en wat haar bevinden waren
zij zei zelf al dat het alle tekenen van dystrofie is
me man zij al ,als die creme werkt dan kan je rijk worden

Mijn kerels zijn mooi aangekomen, mijn zadel past ook weer. En de jongste doet het erg goed onder het zadel. Binnen kort mijn eerste priveles sinds jaren, mijn spieren gillen nu al
. Schiet niet op dus. As woensdag heb ik hierover een afspraak met de revalidatiearts, misschien kan hij er een beetje druk achter zetten.
. Wat is dat gaaf zeg
. Zeker het linedancing vond ik geweldig (wilde ik vroeger altijd al gaan doen maar kon niet door de dystro). Het was wel heel erg pittig voor mijn schouders en buikspieren. Ik had niet gedacht dat het nog zo intensief zou zijn. Ook nog een stukje stijldansen gedaan, van alles wat eigenlijk om een goede indruk te krijgen. Na afloop wel aardig last van mijn dystro-arm gehad. Ik ben ook veel te hard van stapel gelopen, nu hopen dat die arm aan deze belasting kan wennen. 2 november gaan ik weer.
Vooral na een buitenrit (ongv. 2 uurtjes 90% stappen) moet ik me er voorzichtig af laten glijden en een paar minuten staan voor ik een stap verzet. Ik neem het ongemak voor lief, het rijden en bezig zijn geeft ontspanning. En buik en rugspier training
. Inmiddels heeft ze van 3 behandelende artsen (huisarts, anesthesioloog, revalidatiearts) en een fysiotherapeut informatie gekregen met de diagnose dystrofie maar nog steeds vind ze dat het geen dystrofie is maar psychisch. Waar ze het op baseert mag joost weten want ze heeft mij nog helemaal niet gezien of gekeurd. Ja 3 jaar geleden heeft ze mij even gezien en toen had ze mijn aanvraag ook afgekeurd om dezelfde reden. Dat is toen een hoorzitting geworden en die heb ik gewonnen. Echter nu blijft ze de beslissing maar uitstellen, steeds weer vind ze dat er nieuwe aanvullende informatie moet komen. Ook nu wachten we op de 2de ronde informatie van de revalidatiearts.
. De wethouder die over de WMO gaat heb ik ook al op zijn vingers getikt en het enige wat daaruit voorgekomen is, is dat ik elke week wel een keer de directeur van de uitvoerende instantie aan de lijn heb. Niet dat hij wat zinnigs te melden heeft, tis voor het idee zullen we maar zeggen
. Het hele gedoe zorgt voor veel frustratie, alsof ik een rolstoel aangevraagd heb omdat ik te lui ben om te lopen
.