Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Hoe gedetailleerd kunnen ze een kleine tattoo maken eigenlijk?
Marshaha schreef:Ayasha schreef:Hoe gedetailleerd kunnen ze een kleine tattoo maken eigenlijk?
Ligt aan je ontwerp. Je moet er rekening mee houden dat tussen 2lijntjes voldoende open ruimte blijft, omdat lijnen in de toekomst wat dikker kunnen worden en ze anders tegen elkaar komen dus. Maar er kan heel fijn getattooeerd worden,of iedereen dat wil is een tweede.
En nee,ik kik niet op de pijn van een ander. Ben best een zacht ei hoor
pluttersput het ligt aan de aantal uren die erin gaan zitten. In principe werken de meeste tattooeerders niet langer dan ongveer 4uur aan een persoon, uitzonderingen daargelaten
dus ligt er gewoon aan hoe lang jij en tattooeerder willen werken eigenlijk. En of je lijf meewerkt,als je bv bloedt als een rund kan je beter stoppen.
xDramaQueen schreef:zwaluwen koesteren hoop, het klavertje voor geluk, de kroon staat voor wie ik ben en de bloesem omdat ik in de bloei van mijn leven ben
Marshaha schreef:pluttersput het ligt aan de aantal uren die erin gaan zitten. In principe werken de meeste tattooeerders niet langer dan ongveer 4uur aan een persoon, uitzonderingen daargelaten
dus ligt er gewoon aan hoe lang jij en tattooeerder willen werken eigenlijk. En of je lijf meewerkt,als je bv bloedt als een rund kan je beter stoppen.