Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Dat bedoel ik, een maand, daar mág je niet eens een conclusie uit trekken.
Maar goed, paar posts geleden gebruikte je het "zeker 6 maanden" dus ik laat het allemaal maar voor wat het is.
SSDesign schreef:Focussed schreef:Dat bedoel ik, een maand, daar mág je niet eens een conclusie uit trekken.
Maar goed, paar posts geleden gebruikte je het "zeker 6 maanden" dus ik laat het allemaal maar voor wat het is.
Ik wil 1 ding hierop zeggen. Voordat ik met Clinique begon, had ik een paar puisten. Na 3 weken gebruik van Clinique had ik er misschien wel een stuk of 8. Nu ik weer gestopt ben heb ik geen puisten meer (en ja ik ben nog ongesteld ook). Dan kún je me gewoon niet wijsmaken dat het helpt. En ik geef producten wel de kans, als ik voel dat het goed voelt (maar dat was in dit geval zeker niet zo). Maar zo veel geld uitgeven voor iets dat mijn probleem alleen maar erger maakt vind ik een beetje zonde
![]()
(ik heb overigens getemd, want sommige reacties gaan echt te ver)
Majo schreef:Who kinderen toch! Moeder Majo leest een halve dag niet en er ontstaat een ware catfight! Kinders, wees lief tegen elkaar.
En dank voor alle respect jegens Moeder Majo, zij heeft echt haar best gedaan met de Clinique, 3 maanden lang, elke dag die-hard 2x, en helaas: voor mij werkt het niet goed.
Ik ben nu een weekje ongeveer met de Lush bezig, en tot nu toe gaat het goed. Mijn puistjes worden minder, de roodheid is wat minder, alleen die plekjes he... die gaan niet weg, maar dat zal ook wel een verhaal van jaren worden. Iemand nog een goede tip? Heb de Biodermal voorbij zien komen, maar er zijn vast meer producten die helpen. Alleen ken ik ze nog niet.
Tot nu toe ben ik dus tevreden over de Lush, maar ik moet het over een paar maanden nog eens bekijken. De eerste maand was ik namelijk over Clinique ook heel tevreden, dat werd toen langzaam weer wat minder.
Ik vind niet dat dit topic alleen over Clinique gaat, ik heb het bijvoorbeeld nu over Lush, en kijk! Ik leef nog
Overigens: ik las bij iemand (weet ff niet meer wie het zei) dat ze producten van De Tuinen gebruikt die je huid erg uitdrogen, en dat dat heel goed is voor een vette huid.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens dat dit goed is voor je huid! Clearasil droogt namelijk ook enorm uit, en daar krijgt bijna iedereen alleen maar meer pukkels van. Als je je huid zo uitdroogt, ga je alleen maar meer talg aanmaken. Je huid gaat denken: aarrghhh!! te droog te droog, meer vet meer vet aanmaken! Veel producten drogen je huid uit, maar je MOET er echt ene dagcreme bij gebruiken, anders wordt je huid op den duur alleen maar nóg vetter, met alle gevolgen van dien.
Moeder heeft gesproken.