Blauw niet meer echt, dik nog wel en vooral 's avonds.
Betekend toch dat je teveel doet, want anders word het niet dik in de avonden. Je zal toch denk ik wat rustiger aan moeten doen en misschien de HA bellen voor tips.
Hee, jullie zijn allemaal goed op weg ik heb 4 X 3 minunten rennen 2 min rust en ging eignelijk zonder veel moeilijk, morgen 4 minuten en volgende wek alweer 6 voel me er goed bij
Die 7,5 kilometer.. Menn angela dat vind ik knap, beniuewd of ik dat ook ooit ga redden..
Ik ben begonnen in juni. Ik ben begonnen met lopen in de strijd tegen mijn depressie. Ik heb een depressie gekregen nadat ik een burn out heb gehad. Daardoor moest ik in het begin heel rustig opbouwen, omdat mijn energiepijl erg laag was, en mijn conditie tot een nulpunt gezakt was. Ik ben begonnen met een halve minuut rennen, en dan 3 minuten rust.
Ik liep gemiddeld 3 keer per week, inmiddels loop ik nu wat vaker, minimaal 4 keer eigenlijk. Het is echt een verslaving!
Ik hoop het ook voor je, kan je weer lekker gaan lopen!
Het geeft je echt een goed gevoel, ik stond daar in het begin wel sceptisch tegenover moet ik zeggen.
WenK
Geplaatst: 25-11-09 09:30
Wat fijn dat het je zo helpt Angela_!!!
Heb gister ook weer gelopen, heb gewoon spierpijn nu! Was wel lekker, had totaal geen zin, maar heb mezelf er naartoe geschopt. Eenmaal daar kwam mijn motivatie wel weer. Heb eerst een half uur op 7,5km gelopen, toen 5 minuutjes gewandeld, toen nog bijna 20 minuutjes (15 was de bedoeling maar de band deed stom) op 8km gelopen en tenslotte nog 10 minuutjes uitgewandeld. Vervolgens heb ik de buikspierles meegedaan (heerlijk zwaar altijd) en uiteindelijk heb ik nog een half uur gefietst, was ook errug zwaar, laatste paar minuten ging ik echt stuk!
Vanavond heb ik eerst springles, dan ga ik na het eten nog even fitness en pilates doen en dan is het alweer over 10en. Morgen even een dagje alleen paard en geen sportschool.
Hey Wenk, ik zie dat je uit het Gooi komt, kunnen we wel een keer samen lopen
@ Angela, goed joh. Lopen we ongeveer hetzelfde ALs je eenmaal het beginnetje hebt gaat het steeds makkelijker inderdaad. Ik heb het heel snel opgebouwd, in anderhalve maand tijd geloof ik. Had waarschijnlijk toch niet zo een hele slecht conditie.
Ik ben nu alleen niet helemaal fit. Hoofdpijn , beetje snotterig, koortslip. Ik hoop dat ik morgen wel kan lopen. :-(
Ik heb een tijdje geleden al eens hardgelopen (met het start to run programma op podcast) maar na een week of 3 kreeg ik dikke pijnlijke enkels. Mijn vermoeden is, omdat ik daarvoor (buiten paardrijden) helemaal niet sportte, dat de opbouw van het lopen te snel is gegaan.
Nu baal ik toch weer van mijn niet al te beste conditie (ben inmiddels wel weer gaan fietsen naar mn werk), maar wil mn conditie én lijf toch wel wat beter krijgen eigenlijk. Dus ga ik vanaf deze week maar beginnen met wandelen, en dan wil ik het rustig gaan opbouwen naar stukjes hardlopen En daarbij kan ik wel wat steun gebruiken
Ik had vorige week wat last van mijn benen, maar kwam er achter dat ik gewoon mijn schoenen wat te strak deed. Met losser strikken was het opgelost. Ik heb me wel zondag met rennen licht verstapt en dat voelde ik wel op het laatst gister...
Zo, mijn rondje voor vandaag zit er weer op. Ik heb nu een rondje van 3 km in 20 minuten gedaan. Ging wel fijn, ik had alleen iets last van mijn heup. Heb lekker rustig aan gedaan.
Wij hebben hier een route die voor de helfst vlak is, en voor de helft heuvelachtig. Ideale trainingsplek!
corientjuhh
Geplaatst: 25-11-09 11:23
Zo ik meld me ook maar eens Ik ben verplicht mee te lopen met de nam tot nam loop 19 december Zie er best wel tegen op, ik heb weinig conditie en nu ik ziek ben al helemaal We moeten 5 of 10 km lopen Mjah ik doe lekker 5 km Moet maar hard gaan trainen volgende week Iemand tips om zo snel te kunnen
Op tijd beginnen met trainen corientjuhh, je kunt van je lichaam niet verwachten dat je in 3 weken van niets naar 5 km rennen kunt gaan. Daar doe je echt wel een maand of 3 over.
Ik heb eerst 2 weken op krukken gelopen en nu ziek Maar ik zie wel Als we moeten hardlopen met BSM (extra gym en ook theorie) dan krijg ik zowieso wel 1 of 2 km vol