[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:05

opisop_shop schreef:
Zou zoiets als Sanet heeft ook mooi staan op je onderrug?
Wel ander design want deze loopt niet recht zeg maar.
Maar ik bedoel zo'n brede en dan zo sierlijk?

Ik dnek het wel! In de breedte bedoel je dan?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:07

Dat is vooral waar ik op doelde Anika :)
Hij kan super mooie sierlijke tattoo's maken, hoeft niet persee daar op die plaats en op dezelfde manier. Maar hij is daar wel bekend om :)
Als je hem dit plaatje laat zien en vertelt dat je zoiets wilt... dan moet hij daar echt wel uit kunnen komen.
Ik ben er iig 100% tevreden mee :)

@rest: Tnx voor de complimentjes :D

_rosita_

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:40

Wauw! Mooie tattoo gezien op de bovenrug, mooie betekenis en zeer mooi ontwerp! En die van Sanet, wauwie

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:09

Oeh, laatste twee geplaatste tattoo's zijn érg mooi! :j Ik hou niet echt van kleurtattoo's, maar in deze twee is het zo mooi subtiel dat zelfs ik het mooi kan vinden, haha!

Ik kan het niet laten om mijn eerste opzetje te laten zien. Door SilverStorm dus en wat bijgewerkt door mij. Is nog niet klaar, ik wil graag de staart nog wat langer en misschien wat meer tribal'patroon' in de rest van zijn lijf + evt. initialen. Maar zo ongeveer gaat ie worden...

[Afbeelding
En niet dat ik verwacht dat iemand míjn paard op z'n lijf wil, hoop ik toch dat dit míjn tattoo blijft, copyright, eigen ontwerp, blablah.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:21

Heel gaaf Joyce! Echt mooi begin!
Maar ik vind eerlijk gezegd wel dat de kracht die hij op de foto heeft hier een beetje ontbreekt, of ligt dat aan mij?

Hij is echt heel gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:24

Even de orginele foto erbij voor het idee:

http://94.100.115.226/621950001-6220000 ... 4HR_1.jpeg

Ik zie niet helemaal wat je bedoelt, eerlijk gezegd.. Maar ben wel erg benieuwd hoe ie nog verbeterd kan worden, dus mocht je de gouden tip hebben, hoor ik het graag! O:)

[Edit] Hij zou wat meer op z'n achterbenen kunnen, volgens de foto, inderdaad.. Bedoel je dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:31

Ik vind het nu inderdaad nog wat vlak. Denk dat wat jij zegt inderdaad al zou verbeteren. :j

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:36

ik vind hem gaaf hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:37

Misschien komt het trouwens ook wel omdat zijn oog niet is ingevuld bedenk ik me nu. :')

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:40

Mooie tekening! Ik vindt hem alleen wat "onvriendelijk"ogen. Misschien omdat de ogen niet ingekleurd zijn? Op de foto spatte de kracht er af, nu is het wat mat..

Misschien komt het ook wel omdat jij er met een stralende glimlach op zat!

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:03

K heb een Kolibri (tribal) op m'n buik, deze ga ik door laten trekken naar m'n zij en naar mn ribbenkast d.m.v. een bloemenlint maar dan wel met kleuren en sierlijker. Start met triballook en dan steeds verder naar een andere 'look'. Heb ook tatoe op m'n onderrug. Tis alleen zo duur, tatoeerder schatte het op z'n 600 euro :o

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:22

Paard is een mooi begin, maar als ik zoiets voor eeuwig op me liet prikken dan wil ik wel dat hij anatomisch/qua verhoudingen/houding absoluut correct is.

Ik vind nu bijvoorbeeld de nek nog te kort in verhouding met het lijf en het hoofd te klein. En het stijgeren is idd wat lafjes :o
Verhouding boeg en achterhand vind ik ook wat uit toon.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 16:30

Op de tekening lijkt de schouder wat minder breed (volgens mij heeft jouw paard een redelijk bespierde schouder?), dit zou je wat breder kunnen laten lijken door de lijn van de -voor het paard- linkerschouder wat korter en wat meer richting de aanzet van het been kan laten lopen. :) Misschien dat het een manier is om het paard wat meer op jouw paard te laten lijken, er vanuit gaande dat ik zo vanaf die foto z'n schouder goed heb kunnen inschatten. :)

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:49

Joyce, hij oogt idd wat mat. Ik weet niet hoe groot jij je tattoo wilt hebben.Maar het hoofd is vrij smal/klein hou je dr rekening mee dat meeste tattoo shops geen tribals in het gezicht willen zetten. Dit omdat het dicht gaat slippen.
Verder lees ik vanavond verder, ben weer weg.

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 17:54

Dank voor jullie complimenten! Erg leuk om te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:00

ik vind het idee erg leuk joyce :j

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:58

Afbeelding
Deze heb ik woensdag in het echt gezien maar toen vond ik hem niet zo mooi, op de foto vind ik hem echt prachtig maar in RL was het echt een stuk minder :n .

Sanet en Pendrag, jullie tattoo's zijn echt prachtig!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:09

Natje, waar lag dat aan dat je hem niet mooi vond in RL? Dan zou ik denken dat de tattooeerder zijn werk niet goed heeft gedaan!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:30

Pendrag schreef:

Prachtig zeg!!! Mooi symbool!

Pluttersput die van mij is ook verveld, is gewoon het genezingsproces van de huid binnen een weekje was ie mooi :D :)

Wow die van Sanet is ook echt supermooi!! Heel mooi gedaan!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:18

Joa, die van mij is nu echt aan het helen, hij jeukt ook de pan uit :D Goed smeren scheelt een boel. Wat me wel opvalt is dat het veulen en het middelste paardje goed vervellen, en het voorste paardje zet niet echt goed door. Maar die voelde de eerste paar dagen ook vrij pijnlijk aan. Komt goed :D
Ik heb alleen bij het middelste paardje 2 tinten zwart.. Zwart zwart en zwart grijs. Het is een appaloosa geworden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:21

Pluttersput schreef:
Ik heb alleen bij het middelste paardje 2 tinten zwart.. Zwart zwart en zwart grijs. Het is een appaloosa geworden :D

Dat zal vast nog wel bijtrekken.... En anders ga ik ervanuit dat de tattooshop dat voor hun rekening neemt!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:21

Ja dat zeker :) Dat was ook geen probleem, mocht zo komen laten bijkleuren. Ik kijk het gewoon even aan, laat het eerst maar even genezen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:22

even bijwerken :j is niks raars :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:40

Die van mij is nog steeds wat droog. :=

*gaat smeren

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:40

Komt wel goed, moet bijtrekken.Zo niet hoort de shop het voor hun rekening te nemen.

Overigens ben ik vanmiddag ook weer bij de shop geweest. Om de lijnen toch iets dikker te laten zetten.Ben wel bij andere shop geweest omdat de vorige op sommige stukjes is uitgeschoten (fijn...)

Koste me opnieuw 100,- en als ik aandurfde moest ik terug naar oude shop en moeten hun het voor hun rekening houden en gratis dikker maken..... Verder vond ie hem wel mooi strak gezet en was het uitschieten minimaal.Was vrij moeilijke plek om te zetten..

(alleen zelf ben ik niet tevreden over de lijnen)