[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:07

Wat voor piercing heb je er dan in zitten? Ik hoop geen nosebone...

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:12

Volgens mij wel zoiets (tenminste, ik heb ff op google gezocht).

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:13

das niet zo handig he :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:15

Nee dat snap ik zelf ook wel :+

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:33

Altijd al een navelpiercing gewilt, nooit gedaan omdat redelijk stevig was.. Dus mn moeder altijd gezegt als je 5 kilo afvalt krijg je er een. Nu 4 jaar later, 10 kilo afgevallen wil ik er 1tje laten zetten haha en het liefst nu gelijk :D

maar het is zeker niet slim om hem nu te laten zetten ivm met zon en zeewater?
Hoe hebben jullie dat gedaan?

en zeg nou alsjeblieft niet dat jullie allemaal gewacht hebben haha, ik wil het nu! :D

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:36

hey..
ik heb zaterdag mijn 2de navelpiercing gekregen voor mijn verjaardag..de 1ste was er uit gegroeid en had er alleen maar problemen mee dus van mij hoefte het niet meer... nu heb ik tattoo's op mijn buik en overal.. dus mijn vriendinnen vonden dat ik me navelpiercing opnieuw moest laten zetten.. grrrrrrrr dus gekregen.. auwie auwie auwie.. door litteken weefsel is echt niet tof mensen!!! maar goed heh hij zit.. en k moet zeggen dees ziet er veel beter uit (ja Nu al) als de 1ste!!

maar ik heb maandag ook al gezwommen in un meer.. zolang je je piercing goed schoonhoud.. kan er vrij weinig fout gaan.. ;) suc6

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:38

Met MD naar de piercer gegaan, hijft m helemaal proper gemaakt en gekeken of hij iig wel al vast gegroeit was (dat was gelukkig wel zo, omdat als je er aan komt dan wiebelt hij heel erg naar links en naar rechts, daardoor vreesde ze dat ie niet vast zat dus ff gechecked maar t zat :j Gelukkig. :o Hij'ft m niet los gedraait gelukkig :o Dat zag ik nl echt niet zitten want het doet echt flink pijn. En ik ben sowieso al een muts op mn buik :')

We hadden het ook over iemand die we allebei kende die heeft laten herpiercen en ik zeg nog "hij liever dan ik. Wat uit groeit op mn buik blijft er uit" waarop piercer "in jouw geval kan ik me daar wat bij voorstellen :j"

Anyhow, hij heeft er een drupje... Ehm, iets van Derma... Een roze flesje... Iets dat het herstellen van de huid bevorderd, ook tegen littekens enzo.. Het is echt apart om te zien hoe rustig de rechtse is en hoe onrustig de linkse... En het was al niet meer gezwollen vandaag.

En hij heeft mijn sticker op mijn achteruit geplakt :D

Danique: als je echt wil zwemmen en zonnen zou ik wachten. Ik ben geen zonner en al evenmin iemand die echt zwemt dus ja... Heb mijn navelpiercings beide buiten het "zwem/zonseizoen" laten zetten maar mijn MD's waren twee weken oud toen ik ging zwemmen, gewoon heel goed proper gemaakt met wat fysiologisch zoutwater na het zwemmen... Maar als je echt dagelijks wil zwemmen en zonnen lijkt het me niet zo verstandig.

Wallie; door littekenweefsel doet idd zeer. Maar ik was er wel voorzichtiger mee toen ik hem had laten herpiercen := 2 dagen later al zwemmen is snel. Zeker als hij al eens uitgegroeit is. :=

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:48

Joonsel schreef:
Volgens mij wel zoiets (tenminste, ik heb ff op google gezocht).

Haal die er alsjeblieft uit! Probleem met die dingen is dat je huid rondom het staafje gaat groeien en iedere keer als je 'm in of uit doet zo'n bolletje er door heen moet trekken. Als je 'm lang er in laat zitten, krijg je hem er zelfs niet meer uit! Kijk eens op www.alloverpiercings.nl, daar hebben ze hele mooie 'bioplast' nosestuds. Die moet je er als het ware indraaien en die blijven ook nog eens veel beter zitten. Ik heb ze zelf ook. Of je kunt kijken bij de SIX, daar hebben ze ook mooie zilveren neuspiercings. Maar dan moet je dus wel opletten dat je zo'n gebogen piercing neemt en geen nosebone.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:10

die dingen zijn idd gevaarlijk, wanneer hij er te lang inzit kan je hem eruit laten knippen omdat idd je huid om het staafje groeit, het balletjes is te dik waardoor hij dus vast komt te zitten.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:25

Oke bedankt voor de info! Fijn dat dit topic er is, scheelt een hoop leed. Is toch wel raar dat er niks over gezegd is toen ik 'm liet zetten. Ga morgen meteen kijken voor een andere. Had inderdaad al gebogen piercings gezien en dat leek me wel fijner, handiger en veiliger.
Balletje is niet veel dikker, maar waarschijnlijk wel dik genoeg om zeer te doen (gezien ie nu gevoelig is).

Op naar de six dus! En dan nog moed bij elkaar rapen om die nieuwe erin te doen haha! Hopelijk doet ie daarna niet moeilijk! Moet ik nog rekening houden met het soort materiaal?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:29

Waarom ga je niet naar een degelijke piercer (of op een site die bekent staat om kwaliteit) en haal je degelijk materiaal ipv die rommel van de six?

materiaal: minimum CS. Ben je allergisch voor nikkel, dan Titanium of bioplast, maar dat ga je niet vinden in de six. (titanium en bioplast dus)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:42

ik droom al jaren over een neuspiercing maar ben echt een groot watje :+ vond mn oorpiercing in t kraakbeen al doodeng XD. Gewoon doen en niet denken? Pijnlijk?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:47

ik denk niet dat neus pijnlijker is als oor... Ongeveer hetzelfde weefsel. Doen, niet denken, pijnlijk, hangt af van je pijngrens ;)

En eng, ach meid, ik lag vandaag nog doodnerveus op het tafeltje, word daar altijd mee gepest :')

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:59

Joonsel : zou dr ook geen spullen van Six instoppen := mijn tragus heeft een tijdje heel lelijk gedaan... tot ik bij AOP een titanium staafje bestelde (zat blijkbaar CS in) en mijn piercing binnen de 2 weken dan volledig rustig was ;)

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:16

Hmm six is normaal voor oorbelle wel leuk maar vind de kwalititeit toch na n paar weken niet meer zo.. verkleuring enzo, ik koop al mijn piercing of bij de juwelier of bij de piercingshop!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:54

Ik wil zo snel mogelijk een andere piercing erin hebben, maakt me verder niet zoveel uit of ze over een tijdje niet meer zo mooi zijn. Dan koop ik tegen die tijd wel een andere. :)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:40

pharagirlke schreef:
Waarom ga je niet naar een degelijke piercer (of op een site die bekent staat om kwaliteit) en haal je degelijk materiaal ipv die rommel van de six?

materiaal: minimum CS. Ben je allergisch voor nikkel, dan Titanium of bioplast, maar dat ga je niet vinden in de six. (titanium en bioplast dus)

Lees nu je reactie pas!

Ik kijk wel op de site die hierboven ergens staat :j Ben voor zover ik weet niet allergisch
Bij de piercer hadden ze niet zoveel liggen.

Is het echt zo'n rommel bij de six?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:00

Misschien een stomme vraag, maar maakt het nog uit of ze linksom of rechtsom gebogen zijn? (Heb mijn piercings rechts)

Dus zo:
Afbeelding

Of zo:
Afbeelding

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:17

Nee, bij de six hebben ze ook zilveren piercings, maar dan moet je even goed kijken wat er op het doosje staat!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:25

Het maakt niet zo veel welke kant hij opgebogen is.Ik heb zelf ook zo'n dingetje erin zitten en ben 'm nog nooit kwijt geraakt :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 12:59

*\o/* ik had vanochtend voor de verandering geen pijn meer aan de on derkant!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:10

Mooi zo! :D

Jij hebt wel eens bij Crazy Factory besteld toch? (Dacht ik gelezen te hebben) Goede kwaliteit?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:32

ik bestel daar altijd :j kwaliteit is prima hoor :j

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:05

Hallo! :) Ik ben er ook weer eens. :P
Ik heb gisteravond mijn oor opgerekt. :)
Had 1,6mm en heb een stretcher gekocht, zo'n spiraal, dat je elke keer wat verder kan stretchen zeg maar, dikste gedeelte is 3mm.
Mij was bij de winkel verteld dat dat wel moest kunnen, zolang ik maar naar mn lichaam zal blijven luisteren. (Wat ik dus niet heb gedaan bij navelpiercing(s)) En het niet moest gaan forceren.
Nou prima, stretcher uitgekookt en aan de gang gegaan.
Nu heb ik hem tot iets over de helft erin zitten, (zal 2mm zijn? minder?) maar ben toen gestopt omdat, het een beetje begon te branden. Nu een dag later heb ik nog steeds dat branderige gevoel, zal ik dan toch te snel gegaan zijn? Of is dat normaal? :=

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:09

je kan hem dan mss best even terugdraaien, niet heel veel, maar tot het weer comfortabel voelt en dat dan even een dag of paar dagen zeker daar laten zitten :j Dan als dat een tijdje rustig is kan je weer verderschuiven... het mag volgens mij wel iets of wat pijn doen tijdens het stretchen, maar die pijn blijft bij mij nooit lang hangen... zeker geen dag.