DC, zelf zette ik er altijd bij verantwoordelijk voor o.a. ...... dan een kleine opsomming van de dingen die je deed. Het is ook slim om je kwaliteiten/ervaringen apart erbij te vermelden. Kan je eventueel wel een voorbeeld pb-en maar dat is zoals ik het had, zal niet zeggen dat dat de beste manier is. Op internet kun je ook veel voorbeelden vinden.
Flicka, lekker gewandeld, droog gehouden?
Billyboy met jou alles goed? Hoe was het op school?
Sta er van te kijken hoeveel mensen hier hun familie niet meer zien of er geen mogelijkheid toe hebben, snap goed dat jullie het er moeilijk mee hebben, voor andere was het een bewuste keuze. Zelf zou ik mn familie niet willen missen, heb er al wel veel mee meegemaakt maar zou denk ik niet zonder ze kunnen. Vind het knap dat jullie het toch doen of proberen. Het is overgens niet zo dat ik ze dagelijks zie maar wel vaak. Sterkte voor degene die het nodig hebben

Geplaatst: 26-05-09 12:50
               Geplaatst: 26-05-09 12:50				         

hiero nog niet veel verbetering, ma heeft de hele nacht op de trap gezeten vanwege lek in het dak
 hiero nog niet veel verbetering, ma heeft de hele nacht op de trap gezeten vanwege lek in het dak  

Het is opgekropt verdriet, opgekropte boosheid waar ik voor mijn gevoel wat mee moet, alleen weet ik niet wat. Ik hoop dat mijn psychiater me hier de volgende keer wat verder mee kan helpen. Het belemmerd me. Ik ben er door vastgelopen, ik droom er van, heb herbelevingen en het lukt me niet om het uit mijn hoofd te zetten. Ik vind het zo moeilijk...
 Het is opgekropt verdriet, opgekropte boosheid waar ik voor mijn gevoel wat mee moet, alleen weet ik niet wat. Ik hoop dat mijn psychiater me hier de volgende keer wat verder mee kan helpen. Het belemmerd me. Ik ben er door vastgelopen, ik droom er van, heb herbelevingen en het lukt me niet om het uit mijn hoofd te zetten. Ik vind het zo moeilijk...                                                         
 Verder is het even zuur dat je die herinneringen allemaal boven moest halen natuurlijk, maar bedenk dat dit alleen de eerste keren is. Daarna weet ze het, en kan ze oplossing gericht gaan behandelen
 Verder is het even zuur dat je die herinneringen allemaal boven moest halen natuurlijk, maar bedenk dat dit alleen de eerste keren is. Daarna weet ze het, en kan ze oplossing gericht gaan behandelen 
 En dan kon ie ook nog niet fatsoenlijk praten, om zn missie niet ingevaar te brengen.
 En dan kon ie ook nog niet fatsoenlijk praten, om zn missie niet ingevaar te brengen.

Heb gelukkig nog geen weerwoord gehad hier, dus hoop dat het niet zo is
 Heb gelukkig nog geen weerwoord gehad hier, dus hoop dat het niet zo is  Begon zowat te janken.. Stom he, als mensen begripvol zijn of iets voor me doen kan ik zo in tranen uitbarsten. Waar dat nou vandaan komt???
 Begon zowat te janken.. Stom he, als mensen begripvol zijn of iets voor me doen kan ik zo in tranen uitbarsten. Waar dat nou vandaan komt???