Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Dribbelkont gefeliciteerd!!! Fijn dat je er zo van genoten hebt!!!!
Ik had vanmorgen ruzie met de weegschaal...... hij gaf 2 verschillende gewichten aan. Eerst 76kg.......... dit deprimeerde me zo dat ik een paar minuten later er weer op ging staan. Toen woog ik ineens 74,6.......... vanaf morgen verplaatst dat ding geen millimeter meer en mag er niemand anders gebruik van maken! Morgen dus een nieuwe weging....... en ik hoop zo dat die 74,6 waarheid was haha maar ik vrees toch de 76!
xManon_ schreef:Nu we het toch over eierkoeken hebben, wat kosten die dingen ongeveer bij de bakker?
Mijn hond eet poep en daartegen schijnen eierkoeken te helpen, maar dan wel die van de bakker. En daar halen wij ze eigenlijk nooit en daarom heb ik geen idee hoe duur het daar is.
Ik voel me weer zo licht in mijn hoofd..
Gisteravond ook al.
En wat ik gegeten heb is gewoon netjes volgens schema.
Nouja ik zou 's ochtends een boterham meer moeten hebben, maar dat kan het toch niet zijn? Iemand enig idee? Ik moet leren en dat gaat zo niet.
xManon_ schreef:Nu we het toch over eierkoeken hebben, wat kosten die dingen ongeveer bij de bakker?
Mijn hond eet poep en daartegen schijnen eierkoeken te helpen, maar dan wel die van de bakker. En daar halen wij ze eigenlijk nooit en daarom heb ik geen idee hoe duur het daar is.
.
daniella74 schreef:Meestal is het verveling of een tekort ergens aan als dieren poep gaan eten. Zou eens informeren bij de DA wat je er tegen kan doen. Eierkoeken vind ik wel hele vreemde oplossing.