Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:43

Ik kom hier even binnen vallen :o
Aankomen op deze leeftijd is idd helemaal niet erg! Probeer niet minder te eten maar anders te eten. Meer brood en fruit bijvoorbeeld. Ga absoluut niét teveel proberen af te vallen als je 14 bent, ga alleen anders eten. Als je gewoon goed eet en je goed voelt is dat veel belangrijker dan dat je wat te zwaar bent (net als wat al vaker gezegd word, je bent nog in de groei).

Marloessjee

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 12:40

Heb vanochtend heerlijk 6 km gejogd in de zon met mijn korte broek dus ook nog bruine benen.. 2 vliegen in 1 klap :)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:26

Ik ben misselijk :\
's middags in de auto even snel 2 boterhammen gegeten en ongeveer anderhalf uur geleden nog een krentenbol.. net heb ik een beetje soep gehad en een schepje appelmoes. Heb écht geen zin in eten.. :?
Op zich heb ik niet weinig gegeten maar normaal eet ik meer, daarom vind ik het een beetje raar..

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:47

Zulke dagen heb ik ook weleens Lien, niet prettig, maar wel normaal denk ik hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:52

Ik voelde me gister ook niet goed, buikpijn en misselijk..
Voel me vandaag weer beter dus vandaag ook weer skaten enzo. :)

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:15

Bij mij gaat het vreselijk.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:33

:(:) wat dan?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:34

Ja hoezo bueno? :(:) Als het niet gaat, reageer ik me nu af door júist te gaan trainen sporten en me daarop af te reageren. Zit weer in mijn maandelijkse periode helaas en vind het deze tijd ook veel lekkerder om te gaan snoepen, maar ik houd het wel beperkt.

iingee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:15

ik meld me ook!

ik wil toch ook wle wat kwijt van mijn heupjes enzo.
ik was eerst altijd heel mager, maar toen speelde ik waterpolo en trainde zo'n 5 x in de week en op zaterdag speelde ik 1,2 of soms 3 wedstrijden per dag.
toen vond ik het niet meer leuk dus ben ik op de een of andere dag helemaal gestopt. niet afgetraind of niks.... dat was dus echt heel dom... en ik heb het geweten. eerst at ik altijd best veel maar dat kan nu echt niet meer.
dus nu ben ik er gewoon erg op aan het letten.

nu was ik vrijdag kleren aan het kopen en die vrouw die in de winkel mij aan het helpen was die gaf de tip om 6 x per dag te eten en dat werkte bij haar gewoon goed. dus ga dat ook maar eens proberen!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:49

Oh ik heb zoveel gegeten dit weekend.. :(
Echt vreselijk gewoon,, bah!!

Nu weer aan de gang hoor,, maar ik heb er allemaal geen zinn :o

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:00

Mijn weekend was ook bagger :P

Maar nu ben ik weer goed begonnen! Dit heb ik vandaag gegeten en gedronken:

-Ontbijt: 1 bruine boterham met (weinig) boter + 1 glas water
-Tussen de middag: 2 bruine boterhammen met (weinig) boter en kaas + 1 fles water (halve liter)
-Net nog 1 appel en een kiwi :+

En nu volhouden tot vanavond, ik zit erover na te denken om nog een droog bruinbroodje te eten.. Maar dat zie ik zo wel.

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:53

Jij eet weinig. :P
Daar kan ik het echt niet op volhouden.

Maar ik zit nu echt in een dip. Gaat vreselijk op school, ga niet over en veel problemen thuis. En dan ga ik veel eten. Of juist heel weinig, maar niet gezond. Snoep, zakken chips, chocolademelk. En ik heb nog steeds honger..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:33

Pistasche schreef:
Aankomen op deze leeftijd is idd helemaal niet erg! Probeer niet minder te eten maar anders te eten. Meer brood en fruit bijvoorbeeld. Ga absoluut niét teveel proberen af te vallen als je 14 bent, ga alleen anders eten. Als je gewoon goed eet en je goed voelt is dat veel belangrijker dan dat je wat te zwaar bent (net als wat al vaker gezegd word, je bent nog in de groei).

Precies. Ik hechtte daar nooit zoveel waarde aan, ik dacht altijd van 'wat kan me nou gebeuren'.
Maar nu ben ik sinds mijn 13e niet meer gegroeid. En het is heel goed mogelijk dat het hierdoor komt.
Geloof me, dat wil je ook niet!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:47

Nueve schreef:
Pistasche schreef:

Precies. Ik hechtte daar nooit zoveel waarde aan, ik dacht altijd van 'wat kan me nou gebeuren'.
Maar nu ben ik sinds mijn 13e niet meer gegroeid. En het is heel goed mogelijk dat het hierdoor komt.
Geloof me, dat wil je ook niet!

Ja, daarom, ik heb last gekregen van een eetprobleem. Ik kan heel moeilijk eten en ben laatst weer een kleine 3 kilo afgevallen terwijl ik al wat ondergewicht heb. Daardoor ben ik ook vaak in een keer erg moe en dan voel ik me echt zo slap als een vaatdoek.

Ik snap heel goed dat sommige willen afvallen maar wacht dan tot je uitgegroeid bent gewoon goed genoeg en gezond eten en je goed voelen is het belangrijkste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:58

Halloo, nouja, op zich ben ik wel tevreden over mezelf, nouja eigenlijk niet, maar het is niet TE erg ofzo. xD maar er mag best wat af. ik eet wel gezond, maar vooral uit school kan ik me gewoon niet beheersen om chips en chocola te eten. :o Dus, dat is heel dom. Bovendien is mijn buik wel normaal, alleen mijn dijbenen zijn zo groot als de hele wereld. Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:18

Vandaag slechte dag gehad, paaseitjes waren nog over.. :o

Overigens begin ik me steeds lekkerder te voelen, ook omdat mijn conditie veel beter wordt :) Is wel een lekker gevoel hoor! :P

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 01:47

Babico3 schreef:
Halloo, nouja, op zich ben ik wel tevreden over mezelf, nouja eigenlijk niet, maar het is niet TE erg ofzo. xD maar er mag best wat af. ik eet wel gezond, maar vooral uit school kan ik me gewoon niet beheersen om chips en chocola te eten. :o Dus, dat is heel dom. Bovendien is mijn buik wel normaal, alleen mijn dijbenen zijn zo groot als de hele wereld. Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Dat is dan geen kwestie van afvallen, maar een kwestie van de chips en chocola late staan ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 02:30

ILoveMyHorse schreef:
Mijn weekend was ook bagger :P

Maar nu ben ik weer goed begonnen! Dit heb ik vandaag gegeten en gedronken:

-Ontbijt: 1 bruine boterham met (weinig) boter + 1 glas water
-Tussen de middag: 2 bruine boterhammen met (weinig) boter en kaas + 1 fles water (halve liter)
-Net nog 1 appel en een kiwi :+

En nu volhouden tot vanavond, ik zit erover na te denken om nog een droog bruinbroodje te eten.. Maar dat zie ik zo wel.

jij bent gezond bezig +:)+ :n

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:19

Zwartwitje schreef:
Babico3 schreef:

Dat is dan geen kwestie van afvallen, maar een kwestie van de chips en chocola late staan ;)

Inderdaad :j Probeer in plaats van die chips en chocola 2 boterhammen te eten of 2 stukken fruit en ga iets doen waar je druk mee bezig bent zodat je niet afgeleid word om toch die chocola te pakken.

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:10

Was vandaag pas om half 1 wakker dus heb niet ontbeten.. Maar toen ik wakker werd heb ik twee boterhammen met chocopasta gegeten en twee glazen water gedronken. Zonet nog 1 liter (2 50cl flesjes) gedronken verspreid over de middag en een boterham met kaas. En een flesje drinken met 50% van je dagelijkse behoefte aan fruit :P. Net halfuur hardgelopen.. Heb niet zoveel honger, ben net van de hardloopband en heb het vreselijk warm en dan heb je geen honger :+
Ga zometeen even mijn hond een halfuurtje uitlaten en een appel of banaan eten.. En dan avondeten en dan zie ik de rest van de avond wel. :D

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 23:37

blughh ik moet egt afvallen... minstens 6 kilo als het aan mij ligt
maar ik eet veel en gezond maar ik blijf honger hebben, ik drink veel
water, eet veeel meer groenten enzo gezonder, bijna geen snoep ik ga nu elke dag een uur op de crosstrainer
sowiezo elke week naar de paarden, en dan school enzo.. en stad, en alle beweging die ik daar bij krijg.. en hellemaal niks.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:27

Goh,echt lang geleden dat ik hier gepost heb..

Even een waarschuwing, ik weet dat ik vandaag weinig heb gegeten, maar ik kwam pas 2 uur me bed uit :o

o: 1 sneetje witbrood met klein beetje boter
t: 0,5 liter water en stuk komkommer ongeveer 1/5 van de komkommer.

En als avondeten eten we zuurkool met worst :+

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:34

Oooh lekker lang slapen :z Heerlijk!

o: 1 boterham met pasta en een halve krentenbol (grote krentenbollen)
t: appel
l: 1 boterham met pasta en jawel, andere helft van de krentenbol :+ en een paar aardbeien
t: klein krentenbolletje :o

Verder nog niets. Heb al wel een kwartiertje op de crosstrainer gestaan :)
En natuurlijk gedronken, water & limonade.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:39

ok pas 2 uur me bed uit :Y) haha.. nog niks gegeten..
moet nog wat gaan eten. muhah, kga vanaf nu alleen gezond eten :P

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:40

Slaapkoppen :P