En dat wordt uiteraard niet verteld.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Nee Phaser, deze campagne is een groot experiment. Gewoon lezen wat ik schrijf
En dat wordt uiteraard niet verteld.
joplin_1 schreef:Hoezo grootschalig onderzoek niet gedaan? Dacht je dat Nederland hierin een voorloper was? In wereldwijd zijn er al meisjes in geent, het middel is al 12 jaar onderzocht voordat het in gebruik is genomen. Bij mijn vriendin in de praktijk enten ze meisjes als 3 jaar in zonder problemen.
phaser schreef:De eerste test is gedaan op 19000 mensen, waar er 2 groepen uit genomen zijn.
Dit gaat slechts om het onderzoek op Cerverix. Dan heb ik het niet over Gerdasil.
Cerverix heeft onderzoek gedaan tot 25 of 30 jaar dacht ik.
Dit is zelfs genoteerd in het Europese akkoord om Cerverix uit te brengen.
Dit is dus allemaal gecontroleerd door voor- en tegenstanders bij de Medische Raad.
phaser schreef:Edit*
Jij leest niet wat ik zeg; er is door Europees onderzoek bij acceptatie van het Vaccin voor wereldwijd gebruik, aangetoond dat er 19 op 8000 vrouwen geen en minder tumorcellen op de baarmoeder hebben dan zonder vaccinatie.
Wat dan geen bewijzen ?
russel schreef:http://74.125.77.132/search?q=cache:STt ... =firefox-a
Als jullie de moeite willen nemen, hier staat een stukje literatuur over de gevolgen van entingen. Wordt duidelijk gezegd dat entingen niet ongevaarlijk zijn.
russel schreef:Toch ook apart dat er niet preventief getest wordt op borstkanker? Toch een grote vrouwenziekte met dodelijke afloop?
Waarom niet rond 25 om de 5 jaar?
faye schreef:phaser, de leeftijd voor bevolkinsonderzoek staat nog seeds op 30 jaar. Raar toch?
Dit vaccin heeft nog helemaal niet bewezen een oplossing te zijn. Gelukkig is de opkomst slechts 60%, en hopelijk daalt dat nog tot onder de 50%