Nadat ik wat had ingenomen ben ik even snel m'n boodschappen gaan doen. Was zo in de bonen dat ik er met het karretje van iemand anders vandoorging zonder dat ik het in de gaten had

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eroslover schreef:Annemieke , had het in ons hk anders gelezen. Balen vd mokken op je hoofd! Fijn dat je nu zo goed als migrainevrij bent verklaard.
Hier gaat het wel aardig. Al heb ik al een behoorlijke tijd veel last van een vastzittende nek. Waardoor ik soms hoofdpijn krijg en dit doorzet tot een lichte of beginnende aanval. Nu is mijn studie op het moment ook wel erg hectisch dus dat en het weer doen op het moment niet zo goed.
lammie2701 schreef:eroslover schreef:Annemieke , had het in ons hk anders gelezen. Balen vd mokken op je hoofd! Fijn dat je nu zo goed als migrainevrij bent verklaard.
Hier gaat het wel aardig. Al heb ik al een behoorlijke tijd veel last van een vastzittende nek. Waardoor ik soms hoofdpijn krijg en dit doorzet tot een lichte of beginnende aanval. Nu is mijn studie op het moment ook wel erg hectisch dus dat en het weer doen op het moment niet zo goed.
ja ik heb wel een keer een aanval gehad door stress, maar huisarts zegt ook dat daar gewoon niks aan te doen is, dat ik daar gewoon gevoelig voor ben, maar dat ik er nu nog maar zo weinig last van heb dat ie me in principe migrainevrij wil verklaren...maar vanwege de stress krijg ik dus nog wel een recept voor imigran, maar wel veel minder dan wat ik eerst had...klinkt voor jou inderdaad dus anders dan in dat hk-topic...maar zo zit het dus nu in elkaar...snap je?