[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:37

Goed eten en drinken crazyshar!
Het is maar twee uurtjes, maar toch.
Ik viel na 5 uur en toen opstaan bijna flauw haha

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:50

Suikers :) altijd goed!

korbakimmy8

Berichten: 2243
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:39

Ohh ik ben zo zenuwachtig!

Donderdag einde middag krijg ik mijn 2e tattoo!!
Zal zn 1.5 a 2 uur moeten zitten.
Hij komt op mijn buik en heeft te maken met het pink ribbon strikje:)

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:03

zo wakker.

Korbakimmy jij ook heel veel succes!

eten : check!
drinken: check!
zenuwen: dubbelcheck whaha

xMyrth

Berichten: 2818
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:11

Mijn opa (vaderskant) ligt nog steeds heel slecht en een tijd geleden heb ik geroepen dat ik van/voor hem een tattoo wilde. Ik heb altijd gezegd dat wanneer mijn oma (moederskant) komt te overlijden, ik een tattoo voor haar laat zetten. Met oma heb ik namelijk altijd een hele goede band gehad, iedereen is gek op mijn oma. Met mijn opa had ik eigenlijk niet zo'n band, maar nu dat hij slecht ligt merk ik dat hij meer voor me betekent dan ik dacht. Een tattoo voelt nu goed, maar ik zou er misschien toch spijt van krijgen. De band is er niet sterk genoeg voor geweest.

Toch heeft de tijd me aan het denken gezet. Er gebeurt op dit moment zoveel in mijn leven. Opa gaat heel slecht, mijn oma van moederskant takelt langzaam af en de oma van mijn vriend gaat het ook echt niet goed mee. Ik besef dat het leven ineens voorbij kan zijn. Pats boem weg. Daarom zou ik een tattoo willen die niet alleen voor opa staat, maar voor mijn hele familie en geliefden, voor de dankbaarheid voor mijn leven (oke, dit klinkt zweverig maar zo bedoel ik het niet). Ik ga nu dus kijken of ik iets tegenkom wat daarvoor staat. Er is een keltisch symbool dat staat voor familie. Ik vind het wel een erg mooi symbool voor achter bij je nek, maar ik heb niets met keltisch dus waarom zou ik daarvoor kiezen?! Ik kijk wel wat de toekomst me brengt haha :)

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:37

Ik snap je dilemma mbt dat keltische Myrth

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:41

_Dressage schreef:
Goed eten en drinken crazyshar!
Het is maar twee uurtjes, maar toch.
Ik viel na 5 uur en toen opstaan bijna flauw haha


Haha ja indd. goed eten! Ik word sowieso chaggie als ik niet eet, nou na 4,5 uur zat ik er echt doorheen. En de artiest bleef maar zeggen, nog eventjes.. Uiteindelijk na 6,5 uur naar huis en had ik echt reuze honger dat ik toen ik thuis was geen eens trek had om te eten en na een paar happen al vol zat :')

Snippergroen

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:47

Nog bedankt voor de antwoorden die ik op mijn bh vraag heb gekregen! :)
Waar ik ook nog benieuwd naar was, is hoe het zit met (niet kunnen) sporten na het zetten van een tattoo?

korbakimmy8

Berichten: 2243
Geregistreerd: 11-02-11
Woonplaats: lansjärv

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:10

Donderdag ga ik dus voor mijn tattoo,
Hij komt ongeveer op deze plek (foto van google)
http://album.partyflock.nl/54703368_4097276174.jpg

Maar hoe hij precies komt zien we donderdag omdat hij hem dan ook gaat tekenen.

Makkelijkste is een trainingsbroek denk? Want moet iets hebben wat losjes zit zeg maar, of ik moet mijn broek heel laag dragen:P

Nagini
Berichten: 11284
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:17

Goed eten is inderdaad belangrijk en ik zou wat zoets meenemen.
Toen die van mij op m'n ribben werd gezet werd ik op drie kwart een beetje zweverig, dus toen gaf de tattoo artist me een mars of iets.
Toen was alles weer prima.

Bij mijn voet kreeg ik een blikje cola voorgeschoteld. :P

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:27

nou hij staat!!

had een blikje cola bij, maar moest op men buik gaan liggen dus kon er niet veel mee haha.

viel me al bij al reuze mee, richting elleboog erg vervelend alsof je hem gestoten hebt en hij zo blijft nazinderen... verder branderig en irritant maar goed te doen.

even kijken of de foto gezien wordt? is nog met folie, over 2 u mag ie eraf en plaats ik wel een nieuwe als ie er nog een beetje deftig uitziet, nu ben ik te trots om hem niet te showen :D

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=735403139814946&set=a.397429060279024.88709.100000357992374&type=1&theater

har166

Berichten: 2050
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:59

Mooi! Even een taaltechnisch vraagje: staat er een ' tekentje tussen horses ears? Ik kan het nog niet zien door de folie hihi

xStephanie

Berichten: 4067
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Elst (GLD)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:03

Gave tattoo zeg! Mooie tekst ook crazyshar.

Ik ben er toch over uit, ga heel eigenwijs mijn tattoo op mn buik laten zetten. Ik kan nu wel lopen alsen voor later maar dat zie ik dan wel weer. Nu wil ik hem graag op mn buik dus daar komt ie dan ook. Ontwerpje van de tekst heb ik klaar, de rest laat ik dan wel aan de mensen van de shop over :)

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:06

Mooi crazyshar!

Ik werd net gebeld dat mn ontwerp klaar is *\o/* . Nu even moed verzamelen om van de week even langs te gaan en meteen de aanbetaling te doen als ik akkoord ben. Nog "maar" 2 maandjes, tijd gaat ineens best hard :=.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:34

Ik ga de laatste 18 kilo keihard afvallen, heb mezelf gewoon echt net een gigantische schop onder mijn hol verkocht. Ik wil dan in oktober/november tekst onder mijn borst laten zetten en dan eindelijk aan mijn bovenbenen beginnen.

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:24

xStephanie schreef:
Gave tattoo zeg! Mooie tekst ook crazyshar.

Ik ben er toch over uit, ga heel eigenwijs mijn tattoo op mn buik laten zetten. Ik kan nu wel lopen alsen voor later maar dat zie ik dan wel weer. Nu wil ik hem graag op mn buik dus daar komt ie dan ook. Ontwerpje van de tekst heb ik klaar, de rest laat ik dan wel aan de mensen van de shop over :)


Als jij dat dé plek vindt, moet je het gewoon doen toch?

Nu ik alle verhalen hoor over nieuwe tattoo's, krijg ik ook echt weer de kriebels! Maar eerst goed sparen en de plaats bedenken...

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:59

Mijn tattoo artiest vertelde me dat het hele appelsap verhaal wel een broodje aap was, maarja ik heb een halve litter appelsap weggedronken en ik heb niet gebloed, dus wie weet. Voor de rest hadden ze bij mij gewoon dextro klaarliggen die ik kon pakken als ik wou. Heb een erg lage bloeddruk en zat eerst gewoon rechtop op een stoel. Dat ging dus even bijna fout :=

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:51


Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:59

Ik denk 'Lou' van Balou in de bloem of zeg ik iets heel stoms nu _O-

Leuke tattoo!

Kimbers

Berichten: 5130
Geregistreerd: 04-02-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 07:01

Dat zie ik ook silkaay!

quibje

Berichten: 2930
Geregistreerd: 24-05-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 08:59

yep, lou zie ik ook staan, zag ik ook met de folie foto

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:25

*\o/* haha ja helemaal goed!

Heb wel erg slecht geslapen. Eerst met de kat naar de da gemoeten die moest rustig aan doen en heeft heel de nacht op mijn lijf geslapen en die tat was best gevoelig bij kopstootjes en deken contact .
Was dit bij jullie snel opgelost?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:36

crazyshar schreef:
*\o/* haha ja helemaal goed!

Heb wel erg slecht geslapen. Eerst met de kat naar de da gemoeten die moest rustig aan doen en heeft heel de nacht op mijn lijf geslapen en die tat was best gevoelig bij kopstootjes en deken contact .
Was dit bij jullie snel opgelost?


Oeh dat is wel link hoor, het wordt juist afgeraden om huisdieren erbij in de buurt te laten ivm bacterien etc.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:58

korbakimmy8 schreef:
Ohh ik ben zo zenuwachtig!

Donderdag einde middag krijg ik mijn 2e tattoo!!
Zal zn 1.5 a 2 uur moeten zitten.
Hij komt op mijn buik en heeft te maken met het pink ribbon strikje:)


Spannend! Alleen het pink ribbon strikje of nog meer? :) Wel even een foto plaatsen achteraf he? :D

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:19

Joolien schreef:
crazyshar schreef:
*\o/* haha ja helemaal goed!

Heb wel erg slecht geslapen. Eerst met de kat naar de da gemoeten die moest rustig aan doen en heeft heel de nacht op mijn lijf geslapen en die tat was best gevoelig bij kopstootjes en deken contact .
Was dit bij jullie snel opgelost?


Oeh dat is wel link hoor, het wordt juist afgeraden om huisdieren erbij in de buurt te laten ivm bacterien etc.



tja er was geen andere oplossing, kat slaapt altijd bij ons en wilt momenteel absoluut niks weten van beneden of de andere kat en hond. heb vanmorgen gewassen met dettol zeep en weer braaf ingesmeerd. huisdieren kan ik niet voorkomen, dan moet ik ze buiten zetten.
als ik op de bank zit springen ze er ook zo op voor je het in de gaten hebt en heb ik weer een kopstoot te pakken .