gereden.Misschien dan ook niet raar dat ik trek had maar vind het lastig in te schatten hoeveel ik ‘extra’ kan eten bij meer beweging dan normaal. Calorieën tellen is t niet voor mij…dan gaat t fout…Vandaag ben ik wel tevreden, heb net een pakje toastjes met een restje mislukte walnoten-rucola pesto genomen (mislukt: want was de kaas er vergeten door te doen
). En een stukje chocola. @Kosseh: sterkte!!
@ Winged: goed bezig!!
@ Marieke, beterschap, goed voor jezelf zorgen hoor, dat afvallen komt wel weer…
Nu maar naar bed, zoals jullie noemen ter voorkoming van een snaaibui. Morgen kijken wat de schade is op de weegschaal
, en hou dat bij in mijn telefoon. Per dag verschilt het toch te veel.
Ik doe precies hetzelfde… het was niet voor niks dat ik de weegschaal moest afstoffen van de week. Nu ik weer een beetje aan t opletten ben weeg ik zo’n 2x in de week al moet ik zeggen dat ik vanmorgen niet veel zin had: wat was t koud!!! Maar weet nu wel zeker dat de weegschaal niet klopt want die gaf 74,8 aan en dat kan nooit natuurlijk en zo voelt mn lijf ook niet. Misschien een nieuw batterijtje. Maar voor nu vind ik het wel best; ga gewoon even zo door tot ik t aan durf om de weegschaal ns na te kijken
1 kilo aan vet is namelijk zo'n 7700 calorieën. Die heb je niet zomaar gegeten. 100 gram is dus 770 calorieën. 
Maar goed, zo strak gaat t niet weer worden en dat hoeft ook niet gelukkig…