[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lon83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:24

Haha nee snap ik helemaal hoor :) Maar ergens lokt het mij juist ook, vind het gewoon super soannend, en ik wéét dat hij heel mooi werk maakt. Uiteraard kan ik altijd nog zeggen dat ik het niet doe, dan zal ik voor het ontwerp moeten betalen. Het blijft hoe dan ook mijn keus. Maar ik vind dat ik niet de grafische/ visuele creativiteit heb om echt tot een kunstwerk te komen, want zo zie ik het. Dit is voor mij niet gewoon een mooi plaatje, of een tekst met voor mij mooie woorden. Ik zie dit echt als kunst, en dan moet je vooral niet teveel invloed willen hebben op de kunstenaar :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:26

Ik begrijp dat helemaal, ik zou absoluut niet mijn tattoo hebben kunnen bedenken. Ja ik kon zeggen zo en zo, maar hij is degene die het moest tekenen en ik was er gelijk verliefd op.. Dat had ik zelf nooit kunnen tekenen of kunnen bedenken ;) En als het echt niks is kun je nog altijd nee zeggen of het laten aanpassen?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:33

Nee zeggen kan natuurlijk altijd :) Lijkt me niet dat hij me onder dwang gaat tattoeeren :=
Kleine wijzigingen kunnen ook zeker nog op de dag zelf, grote niet meer...
Ik ben ook juist heel lang op zoek geweest naar de, voor mij, beste artist, want daar komt alles op aan... Vandaar dat ik ook europees gezocht heb, ipv nederland. Vakantiebestemming hadden we toch nog niet :+

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:45

Winged schreef:
Hi dames, mag ik wat vragen? Ik vind het zo gaaf om op deze plaats een tatoeage te laten zetten. http://www.seiza.ro/image/watermark/id/1203/version/0 Het zou dan in mijn geval om een kleintje gaan, wel met lijntjes, zoiets als dit: http://12tattoo.nl/images/c457.jpg, ongeveer 3 a 4 cm groot.

Het zou gaan om mijn eerste - en enige - tatoeage en is dan ook voor mijzelf bedoelt en ik wil het an sich niet met de wereld te delen. Maar: Hij moet natuurlijk wel mooi blijven ;)

Nu vraag ik mij af of dit wel kan ivm uitloop en, niet geheel onbelangrijk: hoe hou je dat voor altijd mooi? Of zit deze nét buiten de risicofase? (niet dat ik nú kinderen wil, maar misschien ooit...)

Ik heb op die plek een tattoo. Ook geen grote. Mijn eigen naam in het Elvish. Na 2 zwangerschappen, gewichtstoename en gewichtsafnama is het een grote zwarte vlek geworden. Nu scheelt het dat het een plek is die niemand zomaar ziet, dus voor mij niet echt een probleem.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:23

wreckh schreef:
Winged schreef:
Hi dames, mag ik wat vragen? Ik vind het zo gaaf om op deze plaats een tatoeage te laten zetten. http://www.seiza.ro/image/watermark/id/1203/version/0 Het zou dan in mijn geval om een kleintje gaan, wel met lijntjes, zoiets als dit: http://12tattoo.nl/images/c457.jpg, ongeveer 3 a 4 cm groot.

Het zou gaan om mijn eerste - en enige - tatoeage en is dan ook voor mijzelf bedoelt en ik wil het an sich niet met de wereld te delen. Maar: Hij moet natuurlijk wel mooi blijven ;)

Nu vraag ik mij af of dit wel kan ivm uitloop en, niet geheel onbelangrijk: hoe hou je dat voor altijd mooi? Of zit deze nét buiten de risicofase? (niet dat ik nú kinderen wil, maar misschien ooit...)

Ik heb op die plek een tattoo. Ook geen grote. Mijn eigen naam in het Elvish. Na 2 zwangerschappen, gewichtstoename en gewichtsafnama is het een grote zwarte vlek geworden. Nu scheelt het dat het een plek is die niemand zomaar ziet, dus voor mij niet echt een probleem.

En ik wil daar ook zo graag een tattoo :oo ik zit nu zo erg te twijfelen over de plek.. Wil er mijn hele leven naar kunnen kijken, ben nu 18 maar wil toch ooit wel kinderen..

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:35

Pfff zit in dubio,

Meisje dat mn tattoo zou ontwerpen heeft nog steeds niks gestuurd, moet al over 2 weken onder de naald. Kan voor 60-100 euro nog een design laten maken, maar eigenlijk heb ik dat nét ff niet zo snel -O-
Wil ook echt de datum niet verzetten, wil namelijk dat mijn vriend er bij is (die vertrekt een week later op uitzending voor 4,5 maand) en hij moet er echt op omdat ik daarmee een lastig hoofdstuk uit mijn leven wil afsluiten...

Zou ik het nog even afwachten of zelf kijken wat ik kan in photoshop?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:37

Dan zou ik zeker een andere plek aanraden. Buiten dat hij lelijk is geworden heb ik ook een hangbuik (Pfff wat klinkt dat stom) gekregen, dus ik zie hem zelf sowieso niet.

Hij zit me niet in de weg, dus ik zou hem niet weghalen ofzo, maar ik zou afraden om een tattoo op je buik te zetten.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:42

Behalve als je iemand bent die verslaafd is aan sporten.

Als je er zelf voor zorgt dst je strak blijft is buik een hele mooie plek

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:46

_Dressage schreef:

Je kunt nog zo hard sporten, maar als je in verwachting raakt, gaat die buik echt wel groeien en moet de huid rekken. Als je daarna zsm het sporten weer oppakt, kun je best weer een mooie strakke buik krijgen, maar je vel heeft het dan wel al te verduren gehad, en daarmee ook je tattoo

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:42

Voor mij ideaal dus :D

Verslaafd aan sporten en geen kinderwens :')

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:51

Hoihoi, even een vraagje. Mijn vriend wil (waarschijnlijk na deze zomer) een V8 motorblok op zijn borst laten zetten. Zijn 1e tattoo is gedaan bij een thuisartiest, die helaas het vooroordeel over thuiswerkers bevestigd heeft. (zijn buitenomlijning is 1 groot dik litteken en is in elkaar overgelopen). Erg zonde dus. Ik wil nu graag dat hij naar een goede artiest gaat, zodat er echt iets moois op komt te staan. Welke shops raden jullie aan omgeving Tilburg? Het hoeft natuurlijk niet in Tilburg te zijn, 30/45 minuten rijden is prima. Alvast bedankt :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:57

Corelli schreef:
Je kunt nog zo hard sporten, maar als je in verwachting raakt, gaat die buik echt wel groeien en moet de huid rekken. Als je daarna zsm het sporten weer oppakt, kun je best weer een mooie strakke buik krijgen, maar je vel heeft het dan wel al te verduren gehad, en daarmee ook je tattoo

Ik ben wel sportverslaafd, maar ik weet niet zeker of ik kinderen wil. Voor nu heb ik in ieder geval geen kinderwens.. Heb nu in ieder geval maatje 34.

Wreckh: Mag ik vragen hoe de tattoo er ooit uit heeft gezien? (afmetingen, dikte van de letters?)

Ik hoor hele wisselende verhalen over het resultaat na zwangerschappen etc... In ieder geval alvast bedankt voor de antwoorden allemaal :)

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:01

@winged je kan nooit voorspellen hoe je buik eruit gaat zien na evt zwangerschappen. Ik had voor mijn zwangerschap ook maatje 34, kon eten wat ik wilde, platte en strakke buik. Nu 1 kindje, 26kg aangekomen in zw schap (ondanks dat ik goed op mijn eten lette, sommigen komen nu eenmaal meer aan dan anderen). Daarna sporten opgepakt e.d., maar ook omdat ik een keizersnede gehad heb, (wat je ook van te voren niet weet) hou ik altijd een 'buikje'. Wat opzich niet meteen storend is, maar met een tattoo daar trek je juist de aandacht daarnaar toe, terwijl ik nu juist de aandacht van mijn buik af wil houden :D
Ook striae heb je niet in de hand (heb ik gelukkig niet), maar dat kan daar natuurlijk ook dwars doorheen komen.
Dat allemaal staat los van de grootte van de tattoo, de dikte van de letters e.d. Het is maar net hoe jouw lijf op een zw. schap reageert en hoe je huid zich houdt en of je wel of niet een keizersnede krijgt.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:54

Dat is waar Corelli, ik heb een buik tattoo, waar ik onwijs blij mee ben. Vind het een erg vrouwelijke plek. Ik weet niet of ik kinderen wil, maar mocht ik dat willen tegen die tijd, dan neem ik dat voor lief.

Ik verwacht namelijk toch niet dat ik er over 40 jaar nog zo uitzie als nu :-p dus uiteindelijk kiezen we er altijd voor toch om in het NU blij te zijn met onze tattoo, we worden eenmaal oud en gerimpeld.

En ik denk dat als je een kleine hebt en erna sport je nog steeds blij ben met je tattoo, want het staat allemaal voor wat je meemaakt in het leven.

Maar goed zo denk ik erover

@cruesli. Maar je tattoo heb je toch voor jezelf? Neem aan dat je niet meer in een naveltruitje loopt.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:43

Hahaha @Dressage nee naveltruitje kan écht niet meer :D En natuurlijk heb je een tattoo voor jezelf en wordt ie later toch minder mooi, maar op een plek waarvan de kans groot is dat ie gaat uitrekken/striae doorheenkomt/gaat hangen, zou ik zelf gewoon niet zo snel een tattoo zetten. Want dan heb ik m voor mezelf, maar is ie (op relatief jonge leeftijd als t van zw schap komt, boven de 70 ben je sowieso gerimpeld en gelubberd ;)) al misschien lelijk geworden, nee dat zou ik zonde vinden.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:24

Ik spring weer even in het topic :o Eind van de maand krijg ik 2 keer loon dus ik vind dat ik mijn idee eindelijk mag verwezenlijken :))

Vriendin raadde me deze shop aan.. Maar er staan veel typfouten op de site en het is niet zo professioneel.. vind een prijslijst ook heel gek? Tattoo's rommelig? Ik wil alleen een paar silhouetten van vogeltjes dus ik wil ze wel strak erop hebben..
http://www.zazou-art.nl/index.php?optio ... 4&Itemid=2

Toen kwam ik deze tegen, en dit voelt veel beter, kon eerst geen gallery vinden
http://www.tattooyanoezs.nl/ons-team.html

Maar hun facebook ziet er goed uit! Jullie mening?
https://www.facebook.com/tattoo.yanoezs ... 542&type=1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:12

Ik zou persoonlijk voor die laatste gaan, ziet er beter uit.
En ook kleine tattoo's moeten mooi gezet zijn ;)

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:14

VisibreTeam schreef:
Pfff zit in dubio,

Meisje dat mn tattoo zou ontwerpen heeft nog steeds niks gestuurd, moet al over 2 weken onder de naald. Kan voor 60-100 euro nog een design laten maken, maar eigenlijk heb ik dat nét ff niet zo snel -O-
Wil ook echt de datum niet verzetten, wil namelijk dat mijn vriend er bij is (die vertrekt een week later op uitzending voor 4,5 maand) en hij moet er echt op omdat ik daarmee een lastig hoofdstuk uit mijn leven wil afsluiten...

Zou ik het nog even afwachten of zelf kijken wat ik kan in photoshop?

Ow, balen zeg. Ik begrijp dus dat degene die het ontwerp zou doen iemand anders is dan van de tattooshop? En ze schiet dus ook niet op, ondanks herinnering? :S Stom, zeg... Ik zou dan idd kijken of iemand anders wellicht wat kan ontwerpen.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:17

Ja is idd iemand anders :j
Waar ik laat zetten doet normaal gewoon dingen die kant en klaar worden aangeleverd er op zitten, evt met kleine aanpassingen maar designt geloof ik zelf niet :)

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:21

_Dressage schreef:

Auw.....mijn buikspieren zijn kapot gegaan bij de zwangerschappen. Heb gewoon een gat tussen de spieren. Dit valt niet te herstellen, al sta ik 7 dagen in de week, 24 uur per dag te sporten. Dit is enkel met een operatie te herstellen.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:22

Ik zal is kijken of ik nog een foto heb van hoe hij was. Hij is denk een een kleine 10 cm lang en anderhalve cm hoog, gok ik. De letters waren zo dun mogelijk, maar het zijn nu dikke lijnen geworden.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:31

Donderdag krijg ik eindelijk mijn tattoo! Man o man wat kijk ik daar allang naar uit!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:02

wreckh schreef:
_Dressage schreef:

Auw.....mijn buikspieren zijn kapot gegaan bij de zwangerschappen. Heb gewoon een gat tussen de spieren. Dit valt niet te herstellen, al sta ik 7 dagen in de week, 24 uur per dag te sporten. Dit is enkel met een operatie te herstellen.

Dat is heel naar zeg...
Maar dat had je ook niet kunnen weten van te voren. Het hoeft niet bij iedereen te gebeuren natuurlijk

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 07:10

*\o/* vandaag is DE dag!! *\o/*

vanmiddag om 16.00u ben ik aan de beurt.

dadelijk eerst nog een paar uurtjes slapen( nachtdienst gehad)

hebben jullie nog tips? speciaal eten, drinken, houdingen die makkelijk zijn?
wordt op de buitenkant onderarm gezet, zou max 2 uurtjes moeten duren gelukkig haha.

*\%/*

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:18

Leuk!! En spannend uiteraard :D

Mij is altijd aangeraden om niet met lege maag te gaan, en van tevoren appelsap drinken. Geen idee of dat een broodje aap is, maar het zou helpen bij het stollen van je bloed. (en geeft je daarnaast ook wat suikers die je wellicht nodig hebt)

Ben benieuwd naar het eindresultaat!!