[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:40

zo weer ff wat potjes directions inkopen, zijn nu in de aanbieding :P

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:45

Vraagje, zouden jullie het aandurven om hier zelf een koele blonde kleur over heen te doen? En zo ja welke kleur dan.
Afbeelding
Let alsjeblieft niet op de pluisjes en mn gezicht :Y)

Ik wil graag naar zoiets toe:

Afbeelding

*edit: over het algemeen pakt mijn haar blond heel goed. Alleen ben ergens toch bang dat het oranje uit gaat slaan ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:03

Voor die kleur op je voorbeeldplaatje zal je moeten bleken. Je eigen haarkleur is niet licht genoeg voor zoiets. Je kan er een koele spoeling overheen zetten maar dat zal altijd net een tintje donkerder pakken dan je huidige haarkleur.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:21

Emmaa_ schreef:
Voor die kleur op je voorbeeldplaatje zal je moeten bleken. Je eigen haarkleur is niet licht genoeg voor zoiets. Je kan er een koele spoeling overheen zetten maar dat zal altijd net een tintje donkerder pakken dan je huidige haarkleur.

En is je haar al geblondeerd? Want ik weet niet of het door de foto komt, maar het ziet er een beetje gepluisd uit. Ik weet niet of je daar bleek in wil gooien.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:28

De pluis komt vooral van de krullen en het half nat zijn van het douchen en half niet. Ben laatst nog bij de kapper geweest en was het gewoon helemaal gezond. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:32

Oke! Krullen zijn wel minder sterk dan stijl haar, ik heb zelf ook krullen en ontkleuren is echt een beetje spannend dan.

Maar als je het wil proberen, go you gang! Lekker met Olaplex erbij.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:40

lieveli schreef:
Oke! Krullen zijn wel minder sterk dan stijl haar, ik heb zelf ook krullen en ontkleuren is echt een beetje spannend dan.

Maar als je het wil proberen, go you gang! Lekker met Olaplex erbij.

Ja, vind het spannend haha. Vandaar mn berichtje ook. Heb het vaker geblondeerd en eigenlijk altijd gewoon de verf erover heen gezet. Maar ben nu ineens bang dat het oranje wordt. Onderbuik gevoel?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:06

Ik heb van jouw kleur naar dat witte geblondeerd en bereid je voor op een aanslag op je haar. Mijn haar heeft 3 rondes ontkleuring gehad (heeft in totaal 5u geduurd) en mijn haar en hoofdhuid waren daarna ook helemaal kapot. Denk er dus heel goed over na want het is niet iets wat je op een uurtje doet. En zulke sterke ontkleuring verandert de structuur van je haar volledig. Mijn haar was gewoon onhandelbaar stro erna, ik kon het na het wassen bijna niet uitkammen, ook als ik kilo's conditioner of masker gebruikte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:19

Wat is het verschil tussen olaplex en bondplex?
Ik twijfel om toch nog een keer naar de kapper te gaan om te kijken of mijn gewenste resultaat dan wel haalbaar is of om in elk geval het warme uit de overgang te krijgen.. Maar ik wil mn haar niet nog verder beschadigen, dus mn eigen kapper valt af. Hier in het dorp is wel een kapstertje die Bondplex gebruikt, voor Olaplex moet ik alweer een half uur in de auto zitten..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:05

Ik heb mijn haar dus bruin geverfd. Het heeft niet overal even goed gepakt maar ik vind het niet storen :)
Bij mn volgende salaris ga ik langs de kapper om het nog eens te laten verven.

Haar zit een beetje plat, heb een hoge staart gehad vandaag.
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:14

ik zie heel veel blond er doorheen. Is dat de bedoeling?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:22

Cinnepin schreef:
ik zie heel veel blond er doorheen. Is dat de bedoeling?

Was niet de bedoeling maar het heeft middenin niet goed gepakt. Het valt opsich niet heel erg op als ik t zo draag want de bovenkant is niet veel donkerder. Onderin had ik al een dipdye..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:23

ah ok, op de foto vind ik het wel opvallen namelijk....het ziet er een beetje als een blonde vlek uit. Ik zou het nog eens over doen idd :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:28

Cinnepin schreef:
ah ok, op de foto vind ik het wel opvallen namelijk....het ziet er een beetje als een blonde vlek uit. Ik zou het nog eens over doen idd :)

Ja net een hele blonde pluk. Maar t valt mee :)

Het is niet wat ik wilde maar ik vind het voorlopig prima :). Volgende maand weer geld dus dan ga ik naar de kapper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 00:06

Mooi haar heb je marjoow! Lijkt me in een vlecht ook wel leuk die kleurverschillen.

Ik heb op de vorige pagina een foto gepost en gister dus mijn haar laten knippen. Er is een heel stuk af :oo moest wel even slikken en nu nog eigenlijk _O- :( maar ik heb besloten om er gewoon blij mee te zijn :j en het groeit wel weer aan!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-07-17 00:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 00:10

Foto? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 00:13

Foto:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 00:17

Ik vind het mooi!! Alleen zit het nu een beetje bol/ poofy on top, maar de lengte staat je goed!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 06:46

Olaplex is origineel. Bondplex is een goedkoop aftreksel. Maar ga je het weer blonderen? Wil je kort haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 08:50

Ik weet dus niet of blonderen nodig is in het bruine om daar de warmte uit te krijgen? Kort overweeg ik ook ja, tot c.a. schouderlengte.
Bij ami kappers hebben ze wel een kleurgarantie, dus als ik dan na 2 keer wassen weer blond ben (wat de laatste keer het geval was bij mn eigen kapper) kost het me niks extra's, en ze zitten hier in het dorp. Geen idee of het een goede keten is verder?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 12:15

:wave:
Ik ga vanmiddag mijn haar laten verven bij de kapper. Vanochtend al even langs geweest om voor te bespreken en vanmiddag was er toevallig nog een plek vrij, dus laat ik het vandaag al doen :D
Heb alleen ooit 10 jaar geleden eens highlights gehad en het eens laten verven wat ik uiteindelijk niet zo mooi vond (alles eenzelfde kleur, zonder tonen). Dus vind het wel spannend :P Maar gelukkig nu naar een hele goede kapper dus ik heb er wel vertrouwen in.

Zo is het nu. Mijn eigen haarkleur dus.
Afbeelding

Afbeelding

Zal vanmiddag nog wel een na-foto maken. Het wordt donkerder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 19:52

Ben benieuwd hoe het is geworden Rianna! Mooie krullen heb je :))

Haha klopt Shanna, ging op die foto net naar bed. Maar bedankt voor je compliment! <3

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:41

Ik zie dat jullie je eigen haar allemaal los hebben hangen. Ik vind dat altijd erg volwassen staan alleen mij staat het niet. Ik heb half lang haar met wat slag erin. Ik heb geen idee hoe ik het wil stylen. Om nu elke dag een krultang erin te gooien vind ik ook zo iets...

Mijn haar "krult" van zichzelf naar binnen waardoor is dus (als het los hangt) een sombere uitstraling heb. Ik zorg dus altijd dat het uit mijn gezicht is.

Heeft iemand tips hoe ik het kan stylen en welke producten ik kan gebruiken?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:45

Misschien slapen met vlechten voor extra slag?
Krultangen enzo kan ik je niet echt aanraden, wordt je haar niet mooier op..
Ik vind jouw haar trouwens super mooi en vind het ook leuk zitten :D dus heb niet echt veel verbeterpunten ofzo volgens mij :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:11

@ Yenni: ik vind jouw haar echt prachtig! Vind hoe je het op de foto hebt ook heel erg leuk staan, maar kan me voorstellen dat je dat na een tijdje zat bent. Misschien helpt het als je je scheiding op een andere plek maakt, bijvoorbeeld aan de andere kant? Dat zorgt er bij mij altijd voor dat mijn haar op een hele andere manier valt.