Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Ik lees al een hele tijd mee en zit ook al tijden over een tattoo te stoeien. Had nooit precies helder wat ik wou, maar nadat gisteren ons hondje in mijn armen is gestorven weet ik wat ik wil om mijn liefde voor hem en zijn maatje die er nu gelukkig nog is uit te drukken en te vereeuwigen. Nu zullen er heus wel meer honden mijn leven gaan doorkruisen, maar hun twee staan symbool voor mijn jeugd. Ze waren overal bij en waren/zijn er altijd geweest, in mindere, maar ook fijne tijden.
Ik ga nog even aan het schetsen en komende week Miss Joy uit Friesland mailen
_Dressage schreef:@ vesceron en lieveli.
Haha nou dan wacht ik nog wel even. Hoor zoveel wisselende verhalen maar ik heb al wel gevoelige benen.
heb een hele grote tatt over mn gehele linkerzij. Eerste sessie van 5 uur was toen nog te doen maar die tweede keer van 4 uur was drama.
Dit zit nog zo vers in mn geheugen dat ik maar even wacht met een grote op mn bovenbeen haha.
Dan maar eerst een tatt onder mn boobies.
xStephanie schreef:Bonjoy schreef:Ik lees al een hele tijd mee en zit ook al tijden over een tattoo te stoeien. Had nooit precies helder wat ik wou, maar nadat gisteren ons hondje in mijn armen is gestorven weet ik wat ik wil om mijn liefde voor hem en zijn maatje die er nu gelukkig nog is uit te drukken en te vereeuwigen. Nu zullen er heus wel meer honden mijn leven gaan doorkruisen, maar hun twee staan symbool voor mijn jeugd. Ze waren overal bij en waren/zijn er altijd geweest, in mindere, maar ook fijne tijden.
Ik ga nog even aan het schetsen en komende week Miss Joy uit Friesland mailen
Dit is dus precies dezelfde reden dat ik mijn eerste tattoo wil laten zetten! De naam van mijn overleden hond waar ik mee ben opgegroeid. Wil je een schets laten zetten of tekst?
Lon83 schreef:Winged, kijk ff in mijn berichten, ik heb er 1 op vergelijkbare plek. Zit na dik 10 jaar nog mooi, maar ben dan ook niet zwanger geweest (en dat ook niet van plan).
Ik heb van de week 'mijn verhaal' naar de tattoo-artist in Frankrijk gestuurd... Ben nu echt zó zenuwachtig!! Hij wilde graag iets met mijn paarden thema doen, maar dan niet girly-rainbow stuff, maar stoer, wild en puur. Klinkt wel heel gaaf en ik vertrouw zijn stijl wel. Hij verwacht de tattoo in twee sessies (dagen achter elkaar) te kunnen plaatsen, en voor t geld had ik ook een echt basispaardje kunnen kopen... *slik*