[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:52

Oh, dat is een goede vraag! Die van mij komt ook ergens daar op mn rug maar had nog helemaal niet nagedacht over het dragen van een beha.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:03

Oh wauw bedankt allemaal voor de reacties! Ik blijf rustig meelezen :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 17:01

Hallo ik ben michelle en ik heb sinds 2 maanden nu een tattoo.
Ik heb deze laten zetten met de reden dat ik vertrouwen/trouw zijn 1 van de belangrijkste dingen vind in het leven. Trouw zijn aan jezelf maar ook aan andere, dat heb ik in mijn vorige relatie wel geleerd, dat dat erg belangrijk is.. Ben bedonderd door hem.
Maargoed hoe dan ook..
hier istie :D

Afbeelding

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 17:02

Nu in het groot

Afbeelding

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:45

Het is FaithfuLL

Niks gezegd dan :o
Laatst bijgewerkt door Bumblehorse op 03-05-14 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:46

Nee hoor, faithful maar als je faithfully schrijft dan verdubbeld de L wel ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:53

De derde is aan het genezen, sommige plekken korstjes eraf, moet nog keer opnieuw, en dan in de hoop dat ie genoeg is....anders weer voor een derde keer erover! :x

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 23:10

Ik lees al een hele tijd mee en zit ook al tijden over een tattoo te stoeien. Had nooit precies helder wat ik wou, maar nadat gisteren ons hondje in mijn armen is gestorven weet ik wat ik wil om mijn liefde voor hem en zijn maatje die er nu gelukkig nog is uit te drukken en te vereeuwigen. Nu zullen er heus wel meer honden mijn leven gaan doorkruisen, maar hun twee staan symbool voor mijn jeugd. Ze waren overal bij en waren/zijn er altijd geweest, in mindere, maar ook fijne tijden.
Ik ga nog even aan het schetsen en komende week Miss Joy uit Friesland mailen :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 23:34

Bonjoy schreef:
Ik lees al een hele tijd mee en zit ook al tijden over een tattoo te stoeien. Had nooit precies helder wat ik wou, maar nadat gisteren ons hondje in mijn armen is gestorven weet ik wat ik wil om mijn liefde voor hem en zijn maatje die er nu gelukkig nog is uit te drukken en te vereeuwigen. Nu zullen er heus wel meer honden mijn leven gaan doorkruisen, maar hun twee staan symbool voor mijn jeugd. Ze waren overal bij en waren/zijn er altijd geweest, in mindere, maar ook fijne tijden.
Ik ga nog even aan het schetsen en komende week Miss Joy uit Friesland mailen :)

Dit is dus precies dezelfde reden dat ik mijn eerste tattoo wil laten zetten! De naam van mijn overleden hond waar ik mee ben opgegroeid. Wil je een schets laten zetten of tekst? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 01:23

_Dressage schreef:
@ vesceron en lieveli.
Haha nou dan wacht ik nog wel even. Hoor zoveel wisselende verhalen maar ik heb al wel gevoelige benen.

heb een hele grote tatt over mn gehele linkerzij. Eerste sessie van 5 uur was toen nog te doen maar die tweede keer van 4 uur was drama.
Dit zit nog zo vers in mn geheugen dat ik maar even wacht met een grote op mn bovenbeen haha.
Dan maar eerst een tatt onder mn boobies.

Gewoon doen, ik vind mijn bovenbenen nog steeds het coolst!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 08:56

xStephanie schreef:
Bonjoy schreef:

Dit is dus precies dezelfde reden dat ik mijn eerste tattoo wil laten zetten! De naam van mijn overleden hond waar ik mee ben opgegroeid. Wil je een schets laten zetten of tekst? :)

Ik wil iets symbolisch laten zetten :). Waarschijnlijk onder mijn linker sleutelbeen, dichtbij mijn hart. Nog even kijken hoe groot het geheel word, omdat ik het voor mijn werk wil kunnen bedekken.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:34

@ _Dressage: ik heb er ook een op mijn bovenbeen. Vond de eerste sessie à 4 uur goed te doen (lijnen en deel kleur), maar het afmaken vond ik pijnlijker. Vooral het overdoen van lijnen := maar wil binnenkort mijn andere been ook laten doen haha.

Binnenkant van je been doet het meeste zeer.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:17

Als je tattoo een keer is bijgetekend, bij degene waar je 'm hebt laten zetten.
Kan je als je nog niet tevreden bent, bij een ander nog een keer erover heen gaan?

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 17:48

@ lieveli & drunksheep, ja even wat moed verzamelen! Haha drunksheep, dat had ik toen met mn zij tatt ook. Eerste keer was prima. 2e sessie was te erg haha ;)

Wil hem in ieder geval niet binnenkant been dus dat scheelt!
Kan me niet herinneren dat ik die van jou ooit voorbij heb zien komen?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:06

Nah niet echt aan de binnenkant van je been, maar die richting op, huid is dunner ofzo? Ik heb ook striae op mijn benen dus dat was echt pijnlijk ook.

Als het goed is staat 'ie wel ergens in het topic, anders moet je even PB'en :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:18

Jij had toch een hondje Drunksheep? :)
En binnenkant bovenbeen lijkt mij ook gevoelig, brr. Velletje voelt daar inderdaad dunner.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:42

Ja klopt, mijn hondje <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:50

Ha! Goed onthouden :D

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:53

Haha beter dan ik!
Ik PB je even drunksheep!

Ja joh doet striae ook meer zeer? Had ik niet gedacht!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:58

Is een soort littekenweefsel hè, dus ja dat doet auw -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:25

Hi dames, mag ik wat vragen? Ik vind het zo gaaf om op deze plaats een tatoeage te laten zetten. http://www.seiza.ro/image/watermark/id/1203/version/0 Het zou dan in mijn geval om een kleintje gaan, wel met lijntjes, zoiets als dit: http://12tattoo.nl/images/c457.jpg, ongeveer 3 a 4 cm groot.

Het zou gaan om mijn eerste - en enige - tatoeage en is dan ook voor mijzelf bedoelt en ik wil het an sich niet met de wereld te delen. Maar: Hij moet natuurlijk wel mooi blijven ;)

Nu vraag ik mij af of dit wel kan ivm uitloop en, niet geheel onbelangrijk: hoe hou je dat voor altijd mooi? Of zit deze nét buiten de risicofase? (niet dat ik nú kinderen wil, maar misschien ooit...)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:44

Ik weet niet of het in de risicozone zit ivm zwangerschap, lijkt me op zich wel dat je daar uitrekt. Maar om een tattoo "voor altijd" mooi te houden kan niet, hij moet sowieso om de zoveel jaar wat worden bijgewerkt. Je huid vervelt, je tattoo "slijt" altijd wel een beetje en de inkt wordt wat minder fel. Dus als je hem altijd perfect wil hebben, moet je hem om de zoveel tijd laten bijkleuren.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:32

Dat stuk zit ook in de risicozone bij groei vd buik (door zwangerschap).
Minste risico loop je rond je sleutelbeen of hoog op je rug

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:56

Winged, kijk ff in mijn berichten, ik heb er 1 op vergelijkbare plek. Zit na dik 10 jaar nog mooi, maar ben dan ook niet zwanger geweest (en dat ook niet van plan).

Ik heb van de week 'mijn verhaal' naar de tattoo-artist in Frankrijk gestuurd... Ben nu echt zó zenuwachtig!! Hij wilde graag iets met mijn paarden thema doen, maar dan niet girly-rainbow stuff ;) , maar stoer, wild en puur. Klinkt wel heel gaaf en ik vertrouw zijn stijl wel. Hij verwacht de tattoo in twee sessies (dagen achter elkaar) te kunnen plaatsen, en voor t geld had ik ook een echt basispaardje kunnen kopen... *slik*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:12

Lon83 schreef:
Winged, kijk ff in mijn berichten, ik heb er 1 op vergelijkbare plek. Zit na dik 10 jaar nog mooi, maar ben dan ook niet zwanger geweest (en dat ook niet van plan).

Ik heb van de week 'mijn verhaal' naar de tattoo-artist in Frankrijk gestuurd... Ben nu echt zó zenuwachtig!! Hij wilde graag iets met mijn paarden thema doen, maar dan niet girly-rainbow stuff ;) , maar stoer, wild en puur. Klinkt wel heel gaaf en ik vertrouw zijn stijl wel. Hij verwacht de tattoo in twee sessies (dagen achter elkaar) te kunnen plaatsen, en voor t geld had ik ook een echt basispaardje kunnen kopen... *slik*

Ben ik dan zo'n controlfreak dat ik het niks vind dat de artiest gaat bepalen wat er op mijn lijf komt? := k blijf het raar vinden... vooral voor zoveel geld :oo