Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missanita84 schreef:Heb het nu pastel roze/paard
Van l.oreal gebruikt de verf mwaaa vrees er zo weer uit, ook heeft ie alleen de punten echt gepakt de rest meer soort van glans
Emmaa_ schreef:Colorista werd mij keihard afgeraden door de kapper... de lichte kleuren pakken erg slecht en de felle kleuren blijven super lang hangen en vervagen heel lelijk (bijvoorbeeld de turquoise).
Met crazy colors/directions kan ik je aanraden om de felle kleuren te nemen ipv pastel. De pastel pakt vaak slecht en je moet 2 potjes gebruiken als je het een beetje wilt zien. Als je de felle kleuren pakt gebruik je daar maar een theelepeltje van en meng je het in een bakje met witte, dikke conditioner. Dan doe je er veel langer mee, je kan zelf je kleur bepalen (zelfs kleuren mengen) en de samenstelling verandert toch niet echt.
Lous schreef:Emmaa_ schreef:Colorista werd mij keihard afgeraden door de kapper... de lichte kleuren pakken erg slecht en de felle kleuren blijven super lang hangen en vervagen heel lelijk (bijvoorbeeld de turquoise).
Met crazy colors/directions kan ik je aanraden om de felle kleuren te nemen ipv pastel. De pastel pakt vaak slecht en je moet 2 potjes gebruiken als je het een beetje wilt zien. Als je de felle kleuren pakt gebruik je daar maar een theelepeltje van en meng je het in een bakje met witte, dikke conditioner. Dan doe je er veel langer mee, je kan zelf je kleur bepalen (zelfs kleuren mengen) en de samenstelling verandert toch niet echt.
Welke kleur zou jij dan aanraden? ( mijn vorige zat net tussen Marshmellow en Candyfloss in)
Iris82 schreef:@LidyK97: je hebt een roze ondertoon in je gezicht, dat heeft Frummel ook, die is dus absoluut niet van de roodtinten. Ik zie dat jij je haar wel een soort rood geverfd hebt? Misschien iets van donkerblond met een astoner en highlights/balayage er doorheen?