[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:02

claudiadvx schreef:
wat vinden jullie van zijn werk?

http://instagram.com/tspider8

Vind t helemaal niks, vooral die eerste met die klok niet, wat slordig gezet zeg.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:24

Vind het allemaal een beetje 'rommelig' ogen, maar misschien is dat ook smaak?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:14

Ik vind dat ie er juist heel interessante stukken in heeft staan.

Zijn stijl vind ik zeker interessant.
Dat dingen onrustig ogen is ook het ontwerp in sommige dingen denk ik, en dat is toch weer keus van de klant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:20

Als echte leek die ook nog eens niks op het internet kan vinden over dit onderwerp stel ik mijn vraag maar even hier... Ik heb net per ongeluk aan mijn tattoo gekrabt. Er zitten ondertussen kleine korstjes op (zwart) en het jeukt zoooo erg ondanks het smeren... Deed m'n shirt uit en uit een soort automatisme gebeurde het gewoon per ongeluk := Heb er echt hooguit 2 seconden aan gekrabt, zaten wel zwarte stukjes onder m'n nagels maar er lijken geen "gaten" in te zitten. Heb ik nou een probleem voor mezelf gecreëerd? :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:44

Nee hoor Emma, maak je geen zorgen. Die zwarte stukjes zijn stukjes vel en kleine restjes inkt die loskomen, daarom dat het zo jeukt. Het is een helende wond en jeuk betekent genezing. Als er geen gaten in zitten moet je je geen zorgen maken :) En al helemaal niet als het echt maar 2 seconden was. Als je je shirt aan- of uitdoet zal je ook wel een keer toevallig korstjes mee wegtrekken, zo erg is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:44

Oké gelukkig haha. Zat al gelijk dat het waarschijnlijk aanstellerij was maar de artist benadrukte zo duidelijk dat ik er absoluut niet aan moest krabben... Maar goed, geen probleem dus :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:25

Hoi allemaal!

Sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik heb al heel veel gelezen maar zit toch nog met een vraag :o

15 mei word ik alweer 18 en als verkaardagskado mag ik een tattoo laten zetten. Ik zit al maanden rond te kijken naar verschillende shops maar mijn keuze valt toch op Dragon Tattoo in Eindhoven. Ik wil een sierlijke tekst laten zetten van 4 letters met daarbij 3 wegvliegende zwaluwen. Dit alles niet veel groter als een cm of 5, net boven mijn rechterheup op mijn buik. Nu heb ik hun al een bericht gestuurd of ze mij een kleine prijs indicatie kunnen geven omdat ik van ver moet komen en zelf geen vervoer heb.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met Dragon Tattoo, ik heb enorm veel reviews gelezen naar hoe meer hoe beter. En zo ja, zou ik een foto mogen en eventueel wat jullie ervoor betaald hebben? Mag allemaal ook in PB!

Suggesties voor andere shops zijn ook welkom, afstand maakt me niks uit :)

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :o Nadat ik heel internet heb afgezocht leek dit mij nog een goede oplossing :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:17

Prijsindicatie zullen ze per e-mail niet geven.
Tekst van 4 letters en daarbij 3 zwaluwen wordt een héél stuk groter dan 5 cm, dus je moet er goed over nadenken of je dat wel wilt. Daarnaast vind ik buik altijd een beetje risicovol omdat dat een plek is die met gewichttoename of zwangerschap verandert en daardoor je huid (en de tattoo) ook kan veranderen.

Ik heb er één laten zetten bij dragon en ken meer mensen die 'm daar hebben laten zetten, maar ik ben geen hele grote fan eerlijk gezegd. Die van mij staat nu een paar weken en is nog steeds niet mooi geheeld, terwijl ik daar bij de vorige 2 geen last van had.

Afbeelding
Kostte me 70 euro.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:26

Bedankt voor je reactie!
Ik weet precies welk formaat ik wil dis aan de 5 cm kom ik wel, gaat om de breedte van de tekst en groter wil ik gewoon niet :P Wat betreft de plek, dat vind ik heel lastig en daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal over uit. Ik zat eerst te denken aan mijn enkel maar dat wordt het toch niet. Dat is eigenlijk het enige waar ik nog over twijfel, suggesties zijn welkom :) Op mijn armen liever niet, daar heb ik zelf gewoon niet zoveel mee.

Hij ziet er idd vrij onrustig uit, zonde zeg! Wel een mooie tattoo :)
Ik wacht rustig meer reacties af :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:31

Kan wel zijn dat jij het niet groter wilt hebben, maar zo klein zetten ze gewoon niet :Y) .

Tattoo is daar net gezet, ziet er nu al wel een stuk rustiger uit.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:34

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een tattoo op de bovenbeen?

Ik weet dat lieveli er een heeft, misschien nog meer? En kan iemand mij vertellen hoe die plek voelt? Het lijkt me namelijk echt onwijs pijnlijk hihi

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 12:36

Is het ook. En dan ben ik nog niet eens aan het kleuren toegekomen. Het was naarder dan op mijn ruggengraat.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:12

@xStephanie, 5 centimeter voor 4 woorden en 3 zwaluwen? Bedoel je nu echt de lengte?
Want hoe graag je dat ook wil, geen enkele tattoo artist gaat dat voor elkaar krijgen, en als iemand al een poging zou wagen, zie je later alleen nog wat vlekjes.

@_Dressage, ik heb exact dezelfde ervaring als lieveli, ik heb een tattoo over mn ruggengraat van boven tot onder, maar dat was een lachertje vergeleken bij de tattoo waar ik nu mee bezig ben die loopt van m'n zij bovenaan mn ribben tot halverwege mijn bovenbeen (zijkant). Had verwacht dat mn zij meer pijn zou doen, maar helaas mn bovenbeen was toch echt erger!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 14:06

@ vesceron en lieveli.
Haha nou dan wacht ik nog wel even. Hoor zoveel wisselende verhalen maar ik heb al wel gevoelige benen.

heb een hele grote tatt over mn gehele linkerzij. Eerste sessie van 5 uur was toen nog te doen maar die tweede keer van 4 uur was drama.
Dit zit nog zo vers in mn geheugen dat ik maar even wacht met een grote op mn bovenbeen haha.
Dan maar eerst een tatt onder mn boobies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:25

Ik had juist het idee dat je bovenbeen helemaal geen pijn zou doen :P Ik wil er ook nog 1 op mn bovenbeen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:26

Xstephanie ik heb een tattoo laten coveren door johnny en eind vorig jaar een laten zetten door thomas bij dragon tattoo. Ikzelf ben er super tevreden over :j Mn cover is echt super opgeknapt en thomas maakt echt ware kunstwerken :j Foto's staan in dit topic (even bij geplaatst klikken)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 16:48

Wauw Mondy, erg mooi!

Als ik het dus goed begrijp, kan een tattoo krimpen door je huid als deze klein wordt gezet? Puntje om over na te denken dus! Ik hoor zoveel verschillende dingen over shops, weet gewoon niet meer welke ik moet kiezen :D Paar collega's van mij zijn naar L'extremist in Arnhem geweest, lekker om de hoek dus, maar die lijnen zijn gewoon alles behalve strak. Erg zonde :n ik vind het heel moeilijk!

Edit: Vesceron, het gaat om letters, niet woorden :P Dat ze 4 woorden niet op 5 cm krijgen kon ik me nog wel voorstellen _O-

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:00

Sailors en crooks zit ook in Arnhem volgens mij, daar zijn veel mensen uit dit topic enthousiast over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:04

Corelli schreef:
Sailors en crooks zit ook in Arnhem volgens mij, daar zijn veel mensen uit dit topic enthousiast over

Almelo ;) en ik vond Vincent van L'extremiste erg goed maar die werkt daar niet meer :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:10

Sorry, helemaal in de war! Het begint allebei met een "a" maar dat is dan ook alles haha

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:35

Zijn er hier mensen met ervaring wat betreft tattoo's (of een deel daarvan) onder je bh band? Daarmee bedoel ik dan niet de schouderbandjes, maar die over je rug loopt. Blijft de tattoo daar mooi ondanks dat je bh er overheen 'schuurt'? En wat het helingsproces betreft, kan je dan gedurende die weken geen bh dragen? :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 18:40

Ik heb er 1 op mijn ribbenkast waar mijn bh loopt. Ik heb toen idd 1,5 a 2 weken met iets anders dan een bh rondgelopen. Was erg vervelend maar ik wilde niet dat de tattooo zou beschadigen of niet goed helen.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:08

Xstephanie, je tattoo krimpt niet maar de lijnen lopen wat uit, als je hele kleine lettertjes of details heb wordt dat onleesbaar of onherkenbaar, zeker iets om over na te denken! Zou zonde zijn! Hoewel 4 letters op 5 cm misschien net aan te doen is, moeten ze wel erg dun zijn denk ik.

@Dressage en Jolien, ik had ook bedacht dat m'n bovenbeen erg zou meevallen, was een onaangenamen verassing zeg maar haha, ik dacht kan eindelijk even ontspannen nu die bij m'n been is, not. dus.

@negerzoen, ik heb er eentje over m'n volledige ruggengraat, of het mooi blijft weet ik nog niet, hij zit nog maar een half jaartje, ik kon wel al na een paar dagen al een bh aan, gewoon een grote bh die wat los zit en goed smeren bij dat stukje helpt :-)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:48

xStephanie schreef:
Hoi allemaal!

Sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik heb al heel veel gelezen maar zit toch nog met een vraag :o

15 mei word ik alweer 18 en als verkaardagskado mag ik een tattoo laten zetten. Ik zit al maanden rond te kijken naar verschillende shops maar mijn keuze valt toch op Dragon Tattoo in Eindhoven. Ik wil een sierlijke tekst laten zetten van 4 letters met daarbij 3 wegvliegende zwaluwen. Dit alles niet veel groter als een cm of 5, net boven mijn rechterheup op mijn buik. Nu heb ik hun al een bericht gestuurd of ze mij een kleine prijs indicatie kunnen geven omdat ik van ver moet komen en zelf geen vervoer heb.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met Dragon Tattoo, ik heb enorm veel reviews gelezen naar hoe meer hoe beter. En zo ja, zou ik een foto mogen en eventueel wat jullie ervoor betaald hebben? Mag allemaal ook in PB!

Suggesties voor andere shops zijn ook welkom, afstand maakt me niks uit :)

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :o Nadat ik heel internet heb afgezocht leek dit mij nog een goede oplossing :P

Ik heb mijn eerste 2 tattoos laten zetten door Archibaldt van Dragon Tattoo in Eindhoven en ben super tevreden! Hij luisterde perfect naar mijn wensen en alles staat recht en is mooi genezen.
Ik heb foto's ook ooit in dit topic gezet, dus kun je even zoeken op mijn naam.. :)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:49

Negerzoen schreef:
Zijn er hier mensen met ervaring wat betreft tattoo's (of een deel daarvan) onder je bh band? Daarmee bedoel ik dan niet de schouderbandjes, maar die over je rug loopt. Blijft de tattoo daar mooi ondanks dat je bh er overheen 'schuurt'? En wat het helingsproces betreft, kan je dan gedurende die weken geen bh dragen? :)

Ik heb een tattoo links op mijn ribben onder mijn bh band.
Ik heb hem nu 1,5 jaar en hij ziet er nog mooi uit. :)
Ik heb de eerste paar dagen geen bh gedragen en daarna een bh op de meest losse stand, ging prima..