claudiadvx schreef:
Vind t helemaal niks, vooral die eerste met die klok niet, wat slordig gezet zeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xStephanie schreef:Hoi allemaal!
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik heb al heel veel gelezen maar zit toch nog met een vraag
15 mei word ik alweer 18 en als verkaardagskado mag ik een tattoo laten zetten. Ik zit al maanden rond te kijken naar verschillende shops maar mijn keuze valt toch op Dragon Tattoo in Eindhoven. Ik wil een sierlijke tekst laten zetten van 4 letters met daarbij 3 wegvliegende zwaluwen. Dit alles niet veel groter als een cm of 5, net boven mijn rechterheup op mijn buik. Nu heb ik hun al een bericht gestuurd of ze mij een kleine prijs indicatie kunnen geven omdat ik van ver moet komen en zelf geen vervoer heb.
Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met Dragon Tattoo, ik heb enorm veel reviews gelezen naar hoe meer hoe beter. En zo ja, zou ik een foto mogen en eventueel wat jullie ervoor betaald hebben? Mag allemaal ook in PB!
Suggesties voor andere shops zijn ook welkom, afstand maakt me niks uit![]()
Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpenNadat ik heel internet heb afgezocht leek dit mij nog een goede oplossing
Negerzoen schreef:Zijn er hier mensen met ervaring wat betreft tattoo's (of een deel daarvan) onder je bh band? Daarmee bedoel ik dan niet de schouderbandjes, maar die over je rug loopt. Blijft de tattoo daar mooi ondanks dat je bh er overheen 'schuurt'? En wat het helingsproces betreft, kan je dan gedurende die weken geen bh dragen?