Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:Ik heb een maand terug highlights laten zetten. Nu vroeg ik me af hoe vaak je ze omgeveer bij moet laten werken.
En ik heb nu een paar, om te wennen. Dan kunnen er ook nog bij of is dat bijna niet te doen?
Frummels schreef:Mijn zwart/donkerbruin was er binnen no time weer uit. Nu is het een soort van kastanjebruin en dat staat mij echt totaal niet (veel roodpigment in mijn huid).
Nu zit ik dus te twijfelen: nog een keer donker verven, of terug naar blond/lichtblond.. Help
Maris schreef:Frummels schreef:Mijn zwart/donkerbruin was er binnen no time weer uit. Nu is het een soort van kastanjebruin en dat staat mij echt totaal niet (veel roodpigment in mijn huid).
Nu zit ik dus te twijfelen: nog een keer donker verven, of terug naar blond/lichtblond.. Help
ooh en ik maar denken dat ik de enige was waarbij een donkere haarkleuring misschien 1 week zit en daarna er al uit is ......
Wat heeft het voor zin om je haren nog een keer donker te verven ? dat is er dan toch weer binnen korte tijd uit ?
Cinnepin schreef:Ik heb paars haar..heb over 2 weken een afspraak voor knal roze balayage