[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 21:08

Ik vind ze steengoed en een afspraak maak ik een week/2 weken van te voren. Ze nemen heel fijn de tijd en ik heb krullen, weinig mensen kunnen krullen goed knippen met Salon B flikt 't altijd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:01

Heeft iemand deze wel eens gebruikt? Zo ja, wat zijn de ervaringen ermee? :)
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 16:29

Ja, ik heb hem 2 weken geleden gebruikt. Ik had 10 maanden donkere uitgroei (rest van mijn haar was heel witblond gebleekt zoals op de verpakking ongeveer een jaar geleden) en vond het een strak plan om zelf te gaan klooien. Nu is mijn haar een beetje geel qua uitgroei :+

Ik heb 2 keer gebleekt (dus met 2 pakjes) en ik vond hem eigenlijk niet zo sterk bleken. Ik moest echt 2 keer 45min laten zitten om maar iets van effect te hebben. De paarse verzorging die erbij zit werkt ook voor geen meter, had gelukkig wel nog paarse toner liggen die goed werkt. Maar nu zie je dus wel een vrij duidelijk kleurenverschil tussen het geelblonde (met deze bleek) en het witblonde (van bij de kapper). Ik ga het zaterdag laten fixen bij mijn kapper :P

Maar op de achterkant beloven ze dat het zwart haar naar platinablond kan bleken met 1 pakje, dat is dus absoluut niet waar :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 16:45

Frum, je woont in Den Haag maar ik heb nog wel een zak bleekpoeder en ontwikkeling voor je, gebruik het nu zelf toch niet.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 17:17

Vraagje: ik heb al jaren een korte Bob met highlights (van mijzelf asblond haar). Nu wil ik eigenlijk een keer helemaal blonderen ipv highlights. Maar ja op de uitgroei en onbehandelde onderlaag na zit er natuurlijk nog best veel blond in mijn haar, verstandig of toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:23

Kan wel, maar hou er rekening mee dat het meerdere keren gaat duren. Als bepaalde plukken nu al zo licht zijn kan je de blondeer er niet al te lang in laten hangen zonder je haar te beschadigen en dat gaat waarschijnlijk niet genoeg zijn om de stukken in je eigen kleur ook zo licht te krijgen.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 19:16

Asblond is toch al heel licht ? :o?

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:46

Maris schreef:

Sorry klopt ik bedoel lelijk kleurloos blond.... aan de donkere kant

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:48

Maris schreef:

Je hebt donker en lichtasblond.
Asblond zelf is een nuance dus zegt niks over hoe donker het is :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:42

lieveli schreef:
Frum, je woont in Den Haag maar ik heb nog wel een zak bleekpoeder en ontwikkeling voor je, gebruik het nu zelf toch niet.

dat is lief van je. :) als ik het daadwerkelijk aandurf laat ik het weten :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:08

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:47

Vanmiddag naar de kapper geweest. Flink wat highligths laten zetten en een stukje korter. Maar nu vind ik het te kort geworden ;( Als het droog is gaat het wijd staan, zo lelijk :(

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:01

Ik heb een maand terug highlights laten zetten. Nu vroeg ik me af hoe vaak je ze omgeveer bij moet laten werken.
En ik heb nu een paar, om te wennen. Dan kunnen er ook nog bij of is dat bijna niet te doen?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:42

Love_Rosie schreef:
Ik heb een maand terug highlights laten zetten. Nu vroeg ik me af hoe vaak je ze omgeveer bij moet laten werken.
En ik heb nu een paar, om te wennen. Dan kunnen er ook nog bij of is dat bijna niet te doen?

Zo vaak en hoeveel je wil :P
Dat is het makkelijke van highlights. Je kunt er steeds zoveel bij doen als je wil, je wordt dan gewoon steeds blonder.

Bijwerken is maar net wanneer je dat zelf wil, hoe ver vind je het zelf kunnen dat de uitgroei is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 13:38

Mijn zwart/donkerbruin was er binnen no time weer uit. Nu is het een soort van kastanjebruin en dat staat mij echt totaal niet (veel roodpigment in mijn huid).

Nu zit ik dus te twijfelen: nog een keer donker verven, of terug naar blond/lichtblond.. Help :')

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:01

Frummels schreef:
Mijn zwart/donkerbruin was er binnen no time weer uit. Nu is het een soort van kastanjebruin en dat staat mij echt totaal niet (veel roodpigment in mijn huid).

Nu zit ik dus te twijfelen: nog een keer donker verven, of terug naar blond/lichtblond.. Help :')

ooh en ik maar denken dat ik de enige was waarbij een donkere haarkleuring misschien 1 week zit en daarna er al uit is ......
Wat heeft het voor zin om je haren nog een keer donker te verven ? dat is er dan toch weer binnen korte tijd uit ?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:04

Vrijdag ga ik mijn haar helemaal verven... althans. Mijn zus gaat helpen. Chocoladebruin word het. Ben zo benieuwd!!

Afbeelding

Iemand enig idee hoe lang deze kleur ongeveer blijft?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:19

Maris schreef:
Frummels schreef:

ooh en ik maar denken dat ik de enige was waarbij een donkere haarkleuring misschien 1 week zit en daarna er al uit is ......
Wat heeft het voor zin om je haren nog een keer donker te verven ? dat is er dan toch weer binnen korte tijd uit ?

Mijn eigen haar is blond. Dus ik dacht misschien blijft het nu beter nu er al een donkerdere basiskleur is. :o

Edit: deze had ik:

Afbeelding

Ik had dezelfde verf als jij maar dan middenbruin. (ik vind het meer donkerbruin maargoed) Bij mij bleef hij ongeveer een week de kleur die hij moest zijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:42

Same bij syoss. Ach ja, kun je kijken hoe het staat :D !

EDIT: Ik heb nu de semi-permanente van L'Oreal erin zitten, blijft echt lang zitten, ruikt prima en beter voor je haar dan permanent haha. Het is de casting creme gloss, 412 (iced cacao). Wel vrij donker, maar vind hem tof. Had rood dus even wegwerken met een assige tint.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:43

Toen ik zelf nog regelmatig mijn haar verfde bleef Syoss ook nooit goed zitten. De bruine kleuren van Garnier blijven wel goed zitten en mooi qua kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:45

Garnier is ook top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:24

Bij mij bleven de kleuringen van Kruidvat eigen merk eigenlijk altijd het best zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:21

Mijn haar wordt daar vaak een beetje boos van haha

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:32

Ik heb paars haar..heb over 2 weken een afspraak voor knal roze balayage :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:21

Cinnepin schreef:
Ik heb paars haar..heb over 2 weken een afspraak voor knal roze balayage :)

Ik zou dat persoonlijk eigenlijk bewaren tot de herfst/winter. Met zonlicht en (chloor)water vevaagd dat nu heel snel.

Helaas was mijn haar na twee keer wassen al helemaal vervaagd. Had mijn kapster ook niet kunnen voorzien, wel echt heel jammer. Baal wel. :(