Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 en ik neem een toetje in de vorm van skyr of optimel kwark. Ik eet wel elke dag wat lekkers in de vorm van een stukje chocola of japanse mix als ik daar zin in heb maar probeer t dan bij een stukje of bakje te laten idd. Dat is al lastig zat.
  Ik hoor graag of de wortel plakjes genoegdoening gaan geven 
  Maar iets in een bakje doen en de snack weer opbergen is wel een goede tip. Zodra het voor het grijpen ligt pak je t ook sneller.
  dus kan t maar beter ervoor doen lijkt me!                                                         

dan schiet ik misschien alleen m’n doel voorbij denk ik  

)                                                         

De afgelopen maanden ging het minder met als resultaat een paar kilo erbij, dus ik ga vanaf deze week weer aan de bak.

Ik ga daar ook gewoon heel lekker op. Dat ritme, die vaste gewoonten. Dan hoef ik niet na te denken en ik hoef ook niet elke keer dingen uit te zoeken en keuzes te maken 

lekker en kcalvriendelijk recept) of beschuit met ei, gebraden gehakt en Friteslijn van Remia. Die laatste is trouwens echt een aanrader. 
                                                         Roosch schreef:Dat is best een idee.
Ik varieer altijd wat. Van proteinepudding/-pannenkoeken tot panini's (lekker en kcalvriendelijk recept) of beschuit met ei, gebraden gehakt en Friteslijn van Remia. Die laatste is trouwens echt een aanrader.
Ik heb Lifesum maar weer aangeslingerd. Ik heb mezelf een weekje Egypte all inclusive cadeau gedaan in februari dus dan zal het wel weer even losse teugels zijn.

.
                                                         Josien_ schreef:Friteslijn is erg lekker inderdaad!
Zelf heb ik sinds kort de Eiwit limonade ontdekt, best vullend, lekker en met weinig calorieën.
Hier ook langzaam weer aan het afwegen en tracken. Na de kerst, mijn verjaardag, nieuwjaar en alle restjes daarvan kunnen we nu weer serieus aan de slag.
Sporten wel consequent blijven doen, maar veel te vele gegeten