Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1963 schreef:Hi all, is er een topic waar je je dagelijks meldt als een soort stok achter de deur?
dus waar je dit dagelijks neerzet?
streefgewicht xx, startgewicht xx op 1-1-24, gewicht vandaag xx, mijn zondigingen xx
Zoiets? Dus verder niets eromheen of zo, maar alleen dat?
VogeltjeM schreef:Monique1963 schreef:Hi all, is er een topic waar je je dagelijks meldt als een soort stok achter de deur?
dus waar je dit dagelijks neerzet?
streefgewicht xx, startgewicht xx op 1-1-24, gewicht vandaag xx, mijn zondigingen xx
Zoiets? Dus verder niets eromheen of zo, maar alleen dat?
Geen idee, maar als ik eerlijk ben lijkt het me geen gezonde houding t.o.v. voeding als je ernaar kijkt als "zondiging". Als je er al iets dagelijks van wilt maken, zou ik benoemen wat je goed hebt gedaan. Maar beter nog is om bij jezelf te raden te gaan welke functie voedsel heeft voor jou (emotieregulatie? gewoonte? een schommelende bloedsuikerspiegel?) en daarmee proberen te dealen..
Monique1963 schreef:Wat ik goed doe per dag is heel erg veel om dat op te sommen. Ik zoek alleen een lijstje, ben gek op lijstjes. Ik houd het nu zelf bij, maar ik deed het via de mail met vriendinnen, maar die lijnen niet meer. Samen dagelijks bijhouden vond ik stimulerend en een stok achter de deur vandaar dat ik iets zoek in die richting.
Cubone schreef:Monique1963 schreef:Wat ik goed doe per dag is heel erg veel om dat op te sommen. Ik zoek alleen een lijstje, ben gek op lijstjes. Ik houd het nu zelf bij, maar ik deed het via de mail met vriendinnen, maar die lijnen niet meer. Samen dagelijks bijhouden vond ik stimulerend en een stok achter de deur vandaar dat ik iets zoek in die richting.
Misschien kun je een app proberen? Ik gebruik zelf nu weer MyFitnessPal (de gratis versie), dat is wel motiverend vind ik en het geeft ook feedback over wat je eet etc.
MuSLi schreef:Je weet dat je je iets teveel hebt laten gaan in de kerstperiode als de persoonlijke bonus box bij Albert Heijn vol zit met aanbiedingen op het gebied van chips en snoepMaar, die periode ligt weer achter ons en we gaan er weer vol frisse moed tegenaan..
Hoe is het bij jullie gegaan de laatste maand van het jaar?
Hier geen ervaring met GLI @Yvanka, maar je moet toch zeker wel trots zijn op het feit dat je nog steeds gestaag afvalt, ook al gaat het niet zo snel. Eraf is eraf. Dat is hoe dan ook een mooi resultaat
MuSLi schreef:Je weet dat je je iets teveel hebt laten gaan in de kerstperiode als de persoonlijke bonus box bij Albert Heijn vol zit met aanbiedingen op het gebied van chips en snoepMaar, die periode ligt weer achter ons en we gaan er weer vol frisse moed tegenaan..