Nu weer in het gareel. Tirza inderdaad jeetje.....hopelijk komt er een keer actie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  Nu weer in het gareel. 
 Mag ik even stoefen? De -10 komt in zicht en ik begin erg veel verschil te zien. Op de eerste foto was ik 124,3. Kan ook wat meer zijn want heb mij pas gewogen toen ik al een week op mijn eten lette. De 2de is vandaag met 114,8.

netjes hoor... Goed bezig!                                                         

) nog 200 gram er af.  

Ik ben poetsvrouw en het was echt een crime om bij mijn klanten nog overeind te geraken en dit is toch al weg 

mooi dat je die bevestiging ook heb dat je echt goed bezig bent zowel op de weegschaal, spiegel als in je activiteiten  

mariekeoo schreef:We zijn nu (bijna) een jaar later en ik denk dat het tijd word voor foto’s. Ik trap af.
-28,2 kilo tot nu toe. Ben benieuwd of ik tijdens oud en nieuw de gewenste -30 kilo aantik. Maar met ziek zijn enzo is afvallen niet heel slim.
Dus een beetje dubbel zo.
December 2022
[ [url=m/Ub2weN.jpg]Afbeelding[/url] ]
December 2023
[ [url=m/brwrLZ.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
December 2022
[ [url=m/DIhW7I.jpg]Afbeelding[/url] ]
December 2023
[ [url=m/KyPNBk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aight schreef:Wauw swifter en mariekoo! Echt mooi om jullie vooruitgang te zien!!
Merken jullie ook dat het moeilijker wordt richting de feestdagen? Zoveel ''gezellige'' afspraken en dan is kerst nog niet eens begonnen...

MuSLi schreef:Maar geniet er lekker van @Annemiek, maar met mate. Niet en, en, en. Ik kies dan bijvoorbeeld vaak een voorgerecht of een dessert. Niet allebei
 Voor die ene keer kan het best wel 
 -10,1. Volgende doel is onder de 110. Ben echt zo benieuwd wat het gaat geven 

)

heel belangrijk dat ik dus gauw weer fit wordt.