[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:34

Ben benieuwd! Waarom een zakhorloge als ik vragen mag?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:40

Ik heb mijn eerste nachtje met mijn eerste tattoo ook overleefd! Super blij mee nog steeds :)

Afbeelding

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:50

Mooie tattoo! :)
Mag ik vragen waarom er 'plaats' is tussen bepaalde landen? Is dit om continenten aan te duiden? :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:01

Idd om continenten uit te lijnen :)

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:06

Oh ok, dan staat Mexico bij het verkeerde continent uitgelijnd :=
Het hoort namelijk bij Noord-Amerika en niet bij Zuid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:26

Silkaay schreef:
Oh ok, dan staat Mexico bij het verkeerde continent uitgelijnd :=
Het hoort namelijk bij Noord-Amerika en niet bij Zuid :)


Oeps := Maar wel een mooie tattoo hoor!!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:06

Mooi!!

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 00:08

Gave tattoo, Emma !! Jammer van het foutje.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 15:26

Silkaay schreef:
Oh ok, dan staat Mexico bij het verkeerde continent uitgelijnd :=
Het hoort namelijk bij Noord-Amerika en niet bij Zuid :)


Hier kan je een flinke discussie over hebben, dus in principe is het niet zo zeer fout.
Mexico wordt namelijk wel gezien als deel van Latijns Amerika. Dan kan je Amerika ook nog indelen in Noord, Centraal en Zuid Amerika en dan wordt Mexico ook vaak ingedeeld bij Centraal.
Zelf zou ik door historische en culturele redenen, maar ook socio-politieke redenen het indelen bij Centraal( of Zuid).
Het afgelopen studie jaar een paar vakken over Area Studies en World Regional Geography gevold, en heb daar vooral geleerd dat de grenzen van de wereld de grenzen niet zijn. We zouden bijvoorbeeld ook een discussie kunnen hebben over de Caucasus kunnen hebben met deze grenzen.

edit: Vind de tattoo trouwens echt prachtig, wauw! Heel simpel, maar veel zeggend. Echt helemaal mijn stijl!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 15:34

Thanks! Ben er ook echt heel erg blij mee. En het is idd een discussie bij welke kant Mexico wordt ingedeeld, als het echt heel erg fout was had ik wel aan de bel getrokken.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:40

Even een vraagje namens mijn vriend! Nadat hij mijn hand heeft vastgehouden tijdens het zetten van mijn tattoo begint het bij hem lichtelijk te kriebelen, ook aangezien hij al een tijd met hetzelfde idee loopt. Heeft iemand hier verstand van en zou een ruwe prijsindicatie kunnen geven van hoeveel zoiets zou kosten?

Afbeelding

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:49

Die is van Galata Tattoo toch? :) door Koray Karagözler. Ik vind die tattoo echt ZO supervet. Vraag me ook wel af wat-ie kost ja...

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:52

Haha hij zegt dat hij geen idee heeft. Maar zou wel graag een prijsindicatie voor zoiets willen idd

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:10

Dat kunnen wij hier niet doen. Dat ligt echt aan de artiest die m zet. De ene vraag 80 per uur de ander 150 per uur.

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:17

Emma @ supergave foto! Weer samen met je vriend? :-)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:18

Haha nee, ik ben niet meer terug bij die gast nee. Heb ondertussen wel weer een nieuwe :)

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 18:20

Oh wat leuk voor je :D

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 19:32

Tutti_Frutti schreef:
Silkaay schreef:
Oh ok, dan staat Mexico bij het verkeerde continent uitgelijnd :=
Het hoort namelijk bij Noord-Amerika en niet bij Zuid :)


Hier kan je een flinke discussie over hebben, dus in principe is het niet zo zeer fout.
Mexico wordt namelijk wel gezien als deel van Latijns Amerika. Dan kan je Amerika ook nog indelen in Noord, Centraal en Zuid Amerika en dan wordt Mexico ook vaak ingedeeld bij Centraal.
Zelf zou ik door historische en culturele redenen, maar ook socio-politieke redenen het indelen bij Centraal( of Zuid).
Het afgelopen studie jaar een paar vakken over Area Studies en World Regional Geography gevold, en heb daar vooral geleerd dat de grenzen van de wereld de grenzen niet zijn. We zouden bijvoorbeeld ook een discussie kunnen hebben over de Caucasus kunnen hebben met deze grenzen.

edit: Vind de tattoo trouwens echt prachtig, wauw! Heel simpel, maar veel zeggend. Echt helemaal mijn stijl!

Centraal is geen continent, alleen een verbindingsstuk tussen Noord en Zuid. (Daarbij Latijns-Amerika is ook geen continent.)
Mexico wordt geografisch ingedeeld bij Noord Amerika, cultuur bij Latijns-Amerika.(Het noorden van mexico behoort qua cultuur dan weer meer bij Noord-Amerikaanse normen.)
Zo vind je het overal terug en ze zeggen ze het ook hier.



Emmaa_ schreef:
Even een vraagje namens mijn vriend! Nadat hij mijn hand heeft vastgehouden tijdens het zetten van mijn tattoo begint het bij hem lichtelijk te kriebelen, ook aangezien hij al een tijd met hetzelfde idee loopt. Heeft iemand hier verstand van en zou een ruwe prijsindicatie kunnen geven van hoeveel zoiets zou kosten?

[ Afbeelding ]

Die is wel heel vet. Ik kan je helaas geen prijsindicatie geven, want ik heb zowiezo waaaay onder de prijs betaald in vergelijking met een Europese artiest :)

karlijn1985
Berichten: 1714
Geregistreerd: 14-08-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:27

Even uit de mee-lees modus..

Emma wat een mooie tattoo. En ik zou hetzelfde gedaan hebben qua scheiden van de continenten. Zou me er zeker niet aan storen.

Silkaay: je hebt gelijk, maar ik vind Mexico een grens geval...
In mij werk valt Mexico altijd bij zuid Amerika. Als t in zouden delen bij noord denk ik dat niemand dat meer snapt.

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:10

Misschien ben ik daar dan wel een prutsertje in, maar feitelijk gezien klopt het gewoon niet.
Je vindt het overal zo terug. En ik woon hier ook, dus weet wel degelijk waarover ik praat :)

Kimbers

Berichten: 5120
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:30

Silkaay schreef:
Misschien ben ik daar dan wel een prutsertje in, maar feitelijk gezien klopt het gewoon niet.
Je vindt het overal zo terug. En ik woon hier ook, dus weet wel degelijk waarover ik praat :)


Nou, gelukkig dan maar dat het niet jouw tattoo is.

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:33

Kimbers schreef:
Silkaay schreef:
Misschien ben ik daar dan wel een prutsertje in, maar feitelijk gezien klopt het gewoon niet.
Je vindt het overal zo terug. En ik woon hier ook, dus weet wel degelijk waarover ik praat :)


Nou, gelukkig dan maar dat het niet jouw tattoo is.

En ik wijs er alleen maar op dat het niet juist is. als feit.
Ik heb nooit gezegd dat ik hem niet mooi vind, want dat vind ik zeker :j

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:37

Relax. :) ieder zijn / haar mening over landkaarten. Hij is waanzinnig mooi geworden !

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:40

pimaude schreef:
Relax. :) ieder zijn / haar mening over landkaarten. Hij is waanzinnig mooi geworden !

:)

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In hoeverre zien jullie deze voorbeelden doenbaar voor een tattoo op de zijkant van de voet, ongeveer 5cm?
Volgens mij wordt het dan nog moeilijk om er veel detail in te krijgen (zoals bij de veer?)